Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ja ik wil! een wildvreemde

Gestart door Iwan, 7 oktober 2013, 18:33:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: MediaCourant.nl
Ja ik wil! een wildvreemde

SBS 6 komt met een nieuwe datingshow, waarin ze vijf mensen laat trouwen met een wildvreemde.
'Ja ik wil! een wildvreemde' begint in 2014. Dat heeft de zender vandaag laten weten. Volgens SBS
mislukt een op de drie huwelijken. "Misschien kan de wetenschap helpen in de zoektocht naar de ideale match.
In Ja, ik wil! een wildvreemde – het grootste sociale experiment op relatiegebied – is dat mogelijk.
Alleen... je leert de liefde van je leven pas kennen voor het altaar!
", aldus de zender.

De zoektocht begint met tien bruiloften. "Vijf singles trouwen met de door henzelf uitgezochte liefde van hun leven:
zij zijn de controlegroep. De vijf andere singles stappen in het huwelijksbootje met een volslagen wildvreemde.
"

Zij zijn de kandidaten die hun partnerkeuze volledig in de handen van een groot team van wetenschappers leggen.
"Dat is een team met klinkende namen: de beste relatietherapeuten, psychologen en seksuologen van Nederland selecteren,
na een zorgvuldige screening, de juiste partners voor de vijf flitshuwelijken.
"

Na het jawoord worden de tien koppels gevolgd voor een langere periode. "Langzaam ontstaat een beeld van de liefde...
of het ontbreken van de liefde. Wie past werkelijk bij wie? Kan de wetenschap de slagingskans van een relatie vergroten
of is kiezen met je hart nog steeds de beste optie?
"

"Met andere woorden; is echte liefde verklaarbaar?"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."