Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Kattenhuis

Gewerkt. Daarna naar het gemeentehuis geweest om te stemmen en om mijn (verlengde/nieuwe) rijbewijs af te halen.

Iwan

Vandaag naar mijn werk gefiets, overleg gehad en nu nog even een middagje werken, boodschappen doen en dan vrij.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Gewerkt, eerder weg gegaan om naar de podoloog te gaan, nog snel even de stad in voor de cadeautje en naar de sportschool geweest
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Afgelopen weekend ben ik bij mijn moeder geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

De boven gepoetst, gebreid en wat tv gekeken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Naar de supermarkt geweest
Uitzendbureau gebeld. Dat ging ook weer lekker...Not!
Naar het centrum geweest wat tijdschriften gehaald en 2 loempiaatjes gegeten
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Gisteren naar de jaarvergadering geweest in het dorp, ik heb mij kandidaat gesteld om plaats te nemen in dorpsbelangen.
Er werd daar ook over mijn website gesproken, historisch Niezijl en werd er door een oudere bewoner gevraagd
of er op korte termijn een dorpsreünie kan worden georganiseerd. Ik heb de toezegging gekregen dat ik de bestaande adressenlijst krijg
van oud bewoners en ben zelf inmiddels ook bezig met het verzamelen van adressen van oud Niezijlsters.

Vandaag heb ik gewerkt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches

Wat leuk Iwan! Lijkt me best intensief, knap dat je dat naast je werk nog kan/wil doen

Iwan

Citaat van: Peaches op 23 maart 2017, 04:02:12
Wat leuk Iwan! Lijkt me best intensief, knap dat je dat naast je werk nog kan/wil doen
Ik wil best helpen, maar ik wil iemand anders benaderen om de leiding erin te nemen, omdat ik mezelf nog te jong vind.
De reunie moet zich in mijn optiek toch meer richten op de 'oudere' oud Niezijlsters en ik denk dat ik die niet echt aanspreek.


Vandaag is mijn broer hier gekomen om dit weekend bij mij te logeren en heb ik meegeholpen om wat verkeersborden op te ruimen die nog in het dorp stonden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Vanochtend eerst wezen hardlopen, vervolgens nog in de krachthonk op de club gezeten en nog een rondje gekanood. De stad in geweest voor een nieuwe zomerjas en nog even langs de supermarkt geweest
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

mary-kate

Net met m'n nicht weeste borrelen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Afgelopen weekend op een verjaardag geweest en nog even bij mijn moeder geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

vandaag flink druk geweest op het werk met van alles en nog wat.

Iwan

Vandaag nog niet zoveel, beetje op mijn werk rond gehangen.
Gisteren gewerkt en collecte gelopen voor de hartstichting.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Gewerkt, in de file gestaan, boodschappen gedaan, startnummer voor een hardloopwedstrijd opgehaald en hard gelopen
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

carola

Lekker rustig weekend gehad en niet zoveel gedaan

Iwan

Vanmiddag werkoverleg gehad en vanavond vergadering van Dorpsbelangen.
In de vergadering van de Dorpsbelangen heb ik mijn/ons idee voor een Niezijlsterdag (reünie) aangebracht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Vrijwilligers werk geweest
Boeken terug gebracht naar de bibliotheek
Life can be so beautyfull
so follow your heart

attje

Wedstrijden gevaren in Zoetermeer met een combinatieteam
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

mary-kate

Markt geweest kip gehaald, Tegen hepie en hepie gezegd dat ik niet meer kom. Ik ben dat gezeur iedere week zat
Life can be so beautyfull
so follow your heart