Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Gisteren ben ik bij de zus van mijn oma op visite geweest, was al zo'n 20 jaar niet bij haar geweest. (ze is 93)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Boodschap en alvast gekookt voor het geval ik vanmiddag te laat thuis ben
Life can be so beautyfull
so follow your heart

carola

Vanmorgen eerst Gj zijn brood gesmeerd en hem uitgezwaaid toen begon mijn werkdag. 1 naar school gebracht daarna naar dreumes dans met ene jongste mannetje vervolgens naar huis  brood gegeten samen  met hem, toen hem  naar de peuterspeelzaal gebracht. Tuin voor huis gemaaid en wat onkruid geplukt daarna weer 1 uit school gehaald nu ff afwassen en dan bankhangen en wachten tot mijn schatje thuis komt

Kattenhuis

Vanmorgen 2 uur gewerkt. Wat boodschappen gehaald en bergetappe van de Tour de France gevolgd.

Iwan

Gisteren met mijn moeder en broer naar de Playbackshow geweest van de Spelweek hier.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisteren hadden we in Niezijl de legging van 3 Stolpersteine.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gister naar onze cluppie fc Groningen - sc Heerenveen in de rust stond ons cluppie 2-0 achter eindstand was 3-3

Kattenhuis

Vandaag heb ik wat boodschappen gehaald en een paar cd's gekocht voor een klein prijsje. Verder mij weer aangemeld bij de schaakclub hier. Ben 2 jaar weggeweest van de club maar heb nu de rust om het weer op te pakken.

carola

Vrijdag en het hele weekend bij mijn ouders geholpen met verhuizen ze hebben vrijdag sleutel van hun nieuwe huis gekregen. Dus elke vrije uurtje ga ik helpen bij mijn ouders

Iwan

Vanmorgen ben ik eerst naar het dorpshuis gegaan om daar te helpen om alles klaar te maken voor de Niezijlsterdag.
Vanmiddag heb ik bij mij thuis het meeste onkruid tussen de tegels vandaan gehad en heb ik bij mezelf en bij 2 buren vergif gespoten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Vanmorgen boodschappen gehaald. Moest redelijk op tijd thuis zijn want er zou een pakketje bezorgd worden . Werd uiteindelijk iets voor de genoemde track/trace tijd bezorgd.

Iwan

Afgelopen weekend bij mijn moeder geweest, die is nog niet helemaal hersteld van haar operatie.
Zondag even naar de vlooienmarkt in Leek geweest en daarna bij GJ en Carola op bezoek geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 20 november 2017, 14:02:02
Afgelopen weekend bij mijn moeder geweest, die is nog niet helemaal hersteld van haar operatie.
Zondag even naar de vlooienmarkt in Leek geweest en daarna bij GJ en Carola op bezoek geweest.

Was gezellig Iwan

carola

Gister eerst gj zijn brood gesmeerd en uitgezwaaid daarna even rustig aan gedaan. Toen begon mijn werkdag
Gister pannenkoeken gebakken na het eten gastkindje op  bed gebracht die gaat eerst bij ons op bed tot dat zijn moeder weer komt meestal om half 11 haalt ze hem op dan gaan hun naar huis legt ze hem in zijn eigen bed en slaapt die verder. Ik gelijk op bed gegaan

Iwan

Gisteren ben ik uiteten geweest met mijn collega's.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gister gewerkt en even eten opgehaald

Iwan

Afgelopen zaterdag hadden we een kerstfair in de kerk.
Zondag had ik een relax dag, beetje voetbal en Netflix gekeken.
Maandag werken
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Afgelopen week weer gewerkt en verder een teamwedstrijd van schaken gehad. Afgelopen donderdag het kerstpakket van mijn werk gekregen (eetbare dingen). Vandaag boodschappen gehaald.

carola

Zaterdag eerst allebei naar de kapper geweest. Daarna even bij de dealer geweest, daar andere lease auto uitgezocht. Die kunnen we de 28e ophalen. Smiddags naar feest van mijn moeder geweest daarna opgeruimd daar. Zondag alvast Gert-Jan zijn verjaardag gevierd, die is donderdag jarig

Iwan

Vanmiddag op het werk hadden we kerstbijeenkomst, ben eerder weggegaan want vind het altijd afschuwelijk.
Heb een kersstukje opgehaald die ik besteld had bij de bloemist en heb die naar een oudere mevrouw in het dorp gebracht.
Aangekomen bij het huis van de mevrouw bleek ze al bezoek te hebben. Het bezoek deed de deur open want mevrouw zat levenloos op een stoel in de keuken.
Ze had een stukje chocolade gegeten en dat was in haar keel blijven steken, waardoor ze geen adem meer kon halen.
We hebben haar op de grond gelegd, 112 gebeld en een van de andere bezoekers heeft haar toen gereanimeerd terwijl ik de politie heb opgewacht en haar broer gehaald heb.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."