Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Vanmorgen alweer een kwarktaart gemaakt voor m'n moeders verjaardag morgen. M'n vader kwam die andere vanmorgen al ophalen. Ik moest er 2 maken  :)
Ik vind het wel leuk om te doen is ook niet zo moeilijk.
Nu heb ik ook alweer een aantal kaarten gemaakt zoals voor verjaardag en kerst en nu ben ik met een baby kaart bezig.Ik vind het leuk om te doen en lekker ontspannend.
Afgelopen donderdag ben ik naar een paranormale avond geweest,voor de 2e keer en het bevalt me goed.Ik had een foto van mezelf meegenomen en dacht eens zien of ze weet wie ik ben en wat ze ziet.Nou ik zal je zeggen ze zag veel en wat ze zei klopte ook nog allemaal dat vond ik erg intressant.Volgende maand ga ik weer en neem dan een foto van mijn oma mee. Ik heb nooit echt gelooft in die dingen al had ik wel zoiets van er zal vast wel meer zijn tussen hemel en aarde maar nu ik het zelf meemaak geloof ik het wel.Dat vrouwtje is ook heel normaal en niet iemand die uit de hoogte doet ofzo.Ze is ook heel relaxt waardoor je zelf ook rustig word heb ik wel eens nodig. Ik kijk al erg uit naar de volgende keer.
Nu ben ik frietjes aan het bakken jammie en dan ga ik weer verder met kaarten borduren
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Celine


mary-kate

ja ik ben altijd wel met iets bezig  :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

jaantje

Leuk om je van dag tot dag te volgen  :tU:

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Eindelijk ik ben weer thuis,na een lange dag van gezeur en gezeik van een mede collega word je daar erg moe van en ben je blij dat je weer thuis bent.Ik heb het wel aangegeven nu even afwachten of er wat mee gedaan word wand dit kan niet langer zo.En voor jezelf vreet dat zoveel energie dat je helemaal op bent s'avonds.Zometeen ga ik naar een verjaardag om 20.00 even op en neer.Morgen heb ik een gesprek bij de scouting of het misschien iets is voor mij om leiding te draaien of mee te helpen.ik zoek iets voor in de avond uren wand anders doe ik echt niks s'avonds en een beetje sociale contacten  is wel belangrijk zeker als je al zo alleen bent.En dan is de dag alweer om.Wat gaat het toch snel en als je bekijkt heb je nog niet veel gedaan.
ik wens iedereen een fijne avond en tot morgen  :di:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Na weer een zware dag p het werk kon ik om 17.00 eindelijk weer naar huis.Om 19.30 werd ik bij de scouting verwacht voor een gesprek en een  rond leiding wat erg leuk was.na een gesprek met 2 personen mag ik a.s. vrijdag al meedoen met de carnavals avond :-J
En volgende week meedraaien in de groep,spannend hoor. Maar dat vrouwtje zei ook dat het best goed zal gaan ik ben benieuwd.Even afwachten maar ik heb er echt al zin in
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Daar ben ik weer en alweer een dag  voorbij
Vanmiddag heb ik vrij gevraagt en ook gekregen na al dat gestress moest ik even weg.Ik ben even naar een dorpje hier verderop geweest even gewinkeld en bij een kennis een valentijns kaartje in de bus gedaan.Ik zelf heb niks gekregen  :-[. ik krijg eigenlijk nooit iets met valentijn hoeft ook niet zo nodig vind ik.
Wat een rot weer vandaag zeg het heeft hier bijna de hele dag geregent.
Ik kijk wel al uit naar vrijdag m'n carnavals avond met de scouting groep ben zo benieuwd hoe het gaat.
Ik ga zo nog even wat posten dan tv kijken als er wat op is ,denk alleen GTST en dan  ga ik wat lezen heb nog genoeg boeken liggen  Ãâ€"ps

Groetjes en tot morgen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Na weer een rot dag is het eindelijk avond.Er speelt zoveel op het werk dat ik er gewoon peu ne veu van word.Ik hoop dat het snel over is en dat alleen omdat 1 trut d'r mond heeft open gemaakt terwijl er helemaal niks aan de hand was.Ik heb een groot schrift gekocht een tijd terug en daar schrijf ik m'n ellende en problemen in en dat helpt best wel moet ik zeggen maar helemaal over gaat  het niet maar goed alle beetjes helpen denk ik dan maar.
Volgend jaar wil ik wel naar de huishoudbeurs ik ben er nog nooit geweest maar als ik het zo hoor is het best leuk.
Gisteren heb ik niks gekregen voor valentijn,maar goed had ik ook niet verwacht eigenlijk. *G
Zometeen nog wat posten,tv kijken en wat lezen of nog een kaartje borduren en een brief lezen die ik vandaag heb gekregen van een penvriendin en dan is de dag alweer om. En morgen carnaval vieren, 1e keer weer na 20 jaar  8) valt niet mee  *G ben ook geen 18 meer he 
Tot morgen en een fijne avond
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Nou gister had ik dus de carnavals avond 
Het ging best goed al heb ik niet zo heel erg veel gedaan.Ik heb wat klaar gezet en met de allerkleinste een beetje gedanst ,rondjes gedraait, wat was ik dol  ;D ja echt niet meer gewent ben ook geen 18 meer he  *G
Toen mocht ik met 2 anderen de jury spelen wie het mooist gekleed was.Wel leuk wand hun zeiden ook je kent de kinderen niet dus je staat heel neutraal en niet van die vind ik leuk dus die wint en die niet wand die is vervelend,maar het was wel leuk. Toch was ik blij dat het afgelopen was na 1,5 uur wand soms voelde ik me een beetje opgelaten en ongemakkelijk. Wel had ik geluk dat ik 2 mensen kende van vroeger maar de andere leiding betrokken mij er ook goed bij dat was wel fijn.Op 1 maart mag ik mijn 1ste groep meedraaien ben zo benieuwd hoe dat gaat. Ik heb 7 weken proef dus dat scheelt.

Vandaag ben ik naar het centrum geweest en nog een laatste boodschap gehaald.S'middags nog wat brieven geschreven en nu even wat posten daarna tv kijken of wat lezen.

Tot de volgende keer   :di:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zo daar ben ik weer 
vandaag weer mezelf bezig gehouden op het werk en was blij dat het weer tijd was om naar huis te gaan  ;D
Nu nog even hier wat posten en dan ga ik onder tussen me weer met de kaarten bezig houden (kaarten borduren)
Omdat er vanavond weer niks op de tv is is borduren een leuke bezigheid.
Van de carnaval heb ik niet veel gezien eigenlijk helemaal niks wand ik vind er niks aan
Veel heb ik niet meegemaakt dus hou ik het kort vandaag

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag was het vrij rustig op het werk gelukkig.(De persoon in kwestie was vrij en dat scheelt stukken).En heb meteen mijn vakantie ingeleverd dat moeten we voor 1 maart gedaan hebben.Nu ga ik zelf niet weg maar vind het wel erg laat als je nog een vlucht wil boeken,dat heb ik wel aangegeven maar ja hun zetten de eind datum toch op 1 maart. Dan word gekeken wie waneer vrij wil dus ben je ook weer 2 weken verder en is het half maart ofzo voordat je een bevestiging hebt  :-\
Gisteren nog wat kaarten gemaakt en goed geslapen. :D
Net een lekkere pizza gehad ik had ook zo'n honger alleen duurde het erg lang voordat ze die kwamen brengen  :-\
Gister avond hoorde ik dat een man die ik ken maandag was overleden nu blijkt dat de oom van een collega te zijn terwijl haar vader (de broer van haar oom) vrijdag is heen gegaan nou het zal je maar gebeuren.Niet te geloven 2 broers in 3 dagen tijd tjongejonge. Ze waren wel ziek de 1 had kanker maar had volgens de artsen nog zeker een half jaar en de ander was nog maar een paar weken ziek.verschrikkelijk maar helaas doe je er niks aan.Die mannen waren eind en begin 60 dus nog niet eens zo oud.Je hoort het steeds meer en zo jong ook allemaal.Gister op de tv zag ik ook een programma van een meisje dat vorig jaar overleden is aan kanker ze was pas 13. Heb echt zitten janken ik kan er soms niet meer tegen maar dat heeft wel z'n redenen waarom ik er niet meer tegen kan.
Vanavond komt ook weer een waargebeurd verhaal op rtl4

Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Deze dag was als geen ander  :)
Ik heb niet veel bijzonders gedaan. Wel nog even de nieuwsbrief gelezen van iwaanidee altijd leuk om  te lezen
Had ik eigenlijk een paar dagen geleden al gedaan  *G
Morgen nog en dan hebben we weekeind,  eindelijk  *G
Wou ik gisteren op rtl4 een film kijken en toen kwam er dansen op het ijs  :-\ was dat balen.
Het mag van mij wel wat langer licht blijven dan kan ik weer gaan wandelen s'avonds,goed voor de lijn  *G
Ik las op kabelkrant dat er een renavond gestart gaat worden voor beginners ik dnek dat ik me maar aanmeld zo doe ik wat aan conditie,en de lijn en heb nog een avondje wat te doen. Ik zal zo even gaan informeren via e-mail.
Eens zien hoeveel het kost en hoelang het duurt.
Maar wat er uit is komen lezen jullie de volgende keer als ik bericht terug heb gehad.

Tot de volgende keer   :di:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Eindelijk weekeind  *G
Vanmorgen even wat boodschappen gehaald en nu even wat posten en een brief schrijven
Laatst ben ik begonnen met een eigen website via msn lekker makkelijk nu maar zien of het wat word ik plaats er wat berichtjes op enzo en kijk wel of er interesse in is. Ik heb het in het verleden ook wel eens gedaan maar ja als niemand iets post houd het op he.
Maar ik had er wel weer zin in dus probeer ik het gewoon nog een keer.Je moet toch ergens mee bezig zijn he ik kom al hier en nu die waar ik pas mee ben begonnen en hyves heb ik ook nog al doe ik er weinig mee maar ja zo blijf je bezig   ;D
Misschien kom ik straks nog terug anders tot morgen wand ik zit nu nog vroeg in de middag
Ãâ€"Zw laterssssss
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Na een heftige weekeind gaat het nu weer wat beter.Vandaag ging het wel lekker snel.Na het werk even boodschappen gedaan en een lekkere walnoten ijs gekocht en chippies.Morgen nog wat fruit kopen en even het centrum in en dan heb ik weer alles binnen.Ik kijk al erg uit naar donderdag dan mag ik meedoen met de scouting
Pfff zometeen even afwassen en dan is de avond alweer om.
Ik heb gisteren ook nog wat op de website gedaan maar echt lukt het niet zo het is zo standaard allemaal,plaatjes,verhaaltjes enzo...
Och ik zie wel wat ik er nog mee doe het gaat er om dat ik wat te doen heb.

:di:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren zou ik voor de 1ste keer mee doen met de scouting maar nu lig ik met een fikse verkoudheid op de bank.Ik heb overdag wel gewerkt en dacht ik kan dan s'avonds ook wel weg maar dat viel tegen.Ik heb me maar afgemeld wand ik wel erg balen vond zeker meteen de eerste keer.Ik hoop dat het de volgende week wel gaat wand dit is niet leuk natuurlijk niet voor mij maar ook niet voor die mensen.Vandaag voel ik me nog belabberd en kijk nog wel of ik straks om half 3 ga werken.

Ik was aan het denken om op het werk overplaatsing aan te vragen voor een paar weken wand ik word niet goed van die collega's daar.Niet dat het op die andere afdeling nou zo gezellig is  maar dan ben ik even van deze mensen af.Misschien scheeld het wat.

Eindelijk bijna weekeind daar ben ik wel al aan toe.Net nog even aan mijn website gewerkt ik probeer er toch iets leuks van te maken en heb al iemand die ook wat wil plaatsen en die wist ook weer iemand die wel mee wil doen dus dat is wel leuk.Het gaat er maar om dat ik wat bezig ben en wat te doen heb wand zo handig ben ik niet in dat soort dingen  ;D
Nu ga ik nog even liggen en kijk wel of ik straks nog wat ga doen   :di:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

vanmorgen m'n ma opbezoek gehad.Die komt normaal nooit dus dat was wel leuk dat ze een keer kwam.Verder ben ik snip verkouden maar nu gaat het beter dan 2 dagen terug.ik baal er nog steeds van dat ik niet naar de scouting kon gaan zeker omdat het de 1ste keer was,slechte indruk he?
Net heb ik nog wat aan mijn website gewerkt en een gastenboek gemaakt dat vind ik wel leuk.Gewoon om me bezig te houden en wie weet schrijft er iemand er nog wat in.Het is meer om er wat achter te laten of een nieuwtje voor een ander ofzo.gewoon voor de gezelligheid.
Als je wilt kun je er een kijkje gaan nemen. http://my-page.mygb.nl
Ook op hyves ben ik wat bezig maar ja dat schiet ook niet echt op ik weet ook niet goed wat ik er verder nog mee kan  :-\
Straks nog even 2 brieven schrijven naar m'n penvriendinnen en poetsen moet ik ook nog  :-\ heb alleen de was gedaan maar ja ik heb nog tot morgen de tijd
Mocht ik nog iets hebben kom ik straks nog even terug wand verder heb ik niet veel meegemaakt.Ik heb niet zo'n spannend leven net als sommige  ;D

Doei en tot laters   :di:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag heb ik alleen maar gecomputerd.Ik wou eigenlijk naar de rommelmarkt gaan maar doordat ik zo snotter ben ik maar thuis gebleven.Ik heb een beetje geborduurd maar verder van alles gepost.
net even gegeten en klaar met afwassen,lekker op tijd het is net half 5 haha.
Pff morgen weer werken heb er echt geen zin in weer dat gezeik aanhoren net een kinder creche.
Ik hoop dat het gauw donderdag is dan heb ik weer wat meer en iets leuks te typen.
Volgende week vrijdag op babybezoek een collega heeft 3 januari een dochtertje gekregen nu gaan we vrijdag kijken.Wel laat vind ik maar goed beter laat dan nooit,toch?Dat heb je weer als je van anderen afhankelijk bent dan duurd alles zo lang.

  :di:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Leuk dat je zo al jouw belevenissen met ons deelt, zo leren we echt goed kennen.  Ãâ€"TU
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  4 maart 2007, 19:29:35
Leuk dat je zo al jouw belevenissen met ons deelt, zo leren we echt goed kennen.  Ãâ€"TU

dank je
ik hoop dat ik snel wat meer belefenissen kan melden maar nu lig ik al 3 dagen met een fikse griep in bed pff word er niet goed van dus als ik er nog even niet ben dan lig ik nog in de lappenmand
Life can be so beautyfull
so follow your heart