Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Film Avatar zet aan tot zelfmoordgedachten

Gestart door Iwan, 12 januari 2010, 23:14:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

     http://www.youtube.com/v/cRdxXPV9GNQ&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6

ROTTERDAM - De nieuwe filmhit Avatar zet aan tot zelfmoordgedachten, meldt CNN.
Sommige fans ervaren de siencefiction-film als realistisch en zeggen dat ze er depressief van raken.
Ze verlangen naar de buitenaardse wereld van Pandora die in Avantar wordt voorgesteld.

Op de fan-forumsite 'Avatar Forums' staat een topic getiteld: "Hoe om te gaan met depressies door het onbereikbare Pandora."
Daar staan inmiddels duizend posts van mensen die tegen depressieve gevoelens zijn aangelopen en fans die hen willen helpen.
De topic werd de afgelopen maand zo populair dat  beheerder Phillipe Baghdassarian een tweede moest creëren om het posten
van verwarde fans door te kunnen laten gaan.

,,Ikzelf ben niet depressief geworden na het zien van de film", zegt Baghdassarian. ,,De film maakte mij juist gelukkig.
Maar ik begrijp de ontwikkeling wel. De film is zo schitterend. Zij laat iets zien wat we hier op aarde missen:
dat we in een compleet andere wereld kunnen leven.
"

De post ondertekend met 'Elequin' duidt op een haast obsessieve voorliefde voor de film.
,,Het enige waar ik nog mee bezig ben is internet afspeuren op zoek naar meer informatie over Avatar.
Ik denk dat het helpt. Het is zo moeilijk. Ik kan mijzelf maar niet dwingen te denken dat het maar om een film gaat
en dat leven als  Na'vi een utopie is.
"



©ad.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

nou als je depressief wordt van een film dan zit er volgens mij iets niet helemaal
lekker in je hoor! :s