Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

wat heb je vandaag in de Huishouding gedaan

Gestart door Iwan, 31 oktober 2012, 15:58:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willeke

Zo even de afwas doen. Het is best een puinzooi, wil morgen of overmorgen écht aan de slag hier.

Iwan

Toilet aan het poetsen geweest en de afwasmachine ingepakt en aangezet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Opgeruimd en gestofzuigd. Verder plastic/blik in een zak klaargezet. Die ga ik straks in de daarvoor bestemde kliko in de schuur gooien. Straks kattenbakken verschonen. Oh ja, vannacht chloor opgeruimd in toiletruimte. Fles viel om en was niet helemaal goed dicht.

mary-kate

De badkamer gepoetst en de slaapkamers gestoft en gestofzuigd
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis


carola


Peaches


DonWoozy


Peaches

Hahaha fijn toch!

Ik heb een wasje gedaan, vaatwasser gevuld en aangezet, auto uitgeruimd en gestofzuigd pff wat lag daar een rommel in.

Kattenhuis


Willeke

Alleen de afwas gedaan. Als ik morgen nog tijd heb doe ik de rest, maar denk dat het vrijdag zal worden haha.

Iwan

Citaat van: Willeke op  7 september 2016, 20:00:52
Alleen de afwas gedaan. Als ik morgen nog tijd heb doe ik de rest, maar denk dat het vrijdag zal worden haha.
2 slaapkamer wat opgeruimd, had vorige week de andere 2 in het huis al opgeruimd en vorige maand de slaapkamer boven mijn schuur/garage al wat opgeruimd.
Dit weekend mijn schuur/garage maar wat opruimen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches

Afwasmachine in- en later uitgeruimd, was gedaan, stof gezogen overal en boven gedweild, de douche gepoetst en het bed verschoond.

DonWoozy


Kattenhuis

Gestofzuigd en een paar boodschappen gehaald.

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

DonWoozy


mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

DonWoozy

niet iets heel spannends, deze morgen net de vaatwasser uitgeruimd

attje

Gestoft, stof gezogen, gedweild, afwasje gedaan en wat planten de sporen gehaald
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo