Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Tien procent ververst slip niet dagelijks

Gestart door Iwan, 3 maart 2009, 01:26:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe lang draagt u gemiddeld dezelfde onderbroek?

1 dag
4 (44.4%)
2 dagen
1 (11.1%)
3 - 4 dagen
0 (0%)
5 dagen of meer.
0 (0%)
Ik ververs mijn onderbroek pas na 1 week.
0 (0%)
Ik ververst mijn onderbroek meermals per dag.
4 (44.4%)

Totaal aantal stemmen: 10

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Tien procent ververst slip niet dagelijks

Nederlandse vrouwen zijn viezeriken als het op ondergoed verschonen aankomt.
Maar liefst 10 procent trekt niet elke dag een schone onderbroek aan, blijkt uit de poll
op de website van de Telegraaf. Eerder werd al bekend dat ook bh's vaak langer worden
dragen dan één dag.

Verschonen
Volgens de levensmiddelenmicrobioloog Rijkelt Beumer van de Universiteit Wageningen
is het helemaal niet zo erg om langer dan één dag een onderbroek te dragen.
"Tot en met de jaren '50 was het zo dat je je ondergoed maar één keer in de week verschoonde."

Volgens hem is het verschonen van ondergoed meer een "cosmetisch iets".
Alleen in het geval van ziekte (diarree) raadt hij aan om minstens één keer per dag
schone onderkleren aan te doen. "En was alles dan op een hoge temperatuur
zodat alle ziektekiemen worden gedood.
"

Binnenste buiten
Nederlanders zijn trouwens niet de enigen die spaarzaam zijn met het aantrekken
van schoon ondergoed. Uit een onderzoek van de universiteit van Manchester blijkt
dat een op de 10 Britten 3 dagen dezelfde onderbroek draagt.

Een op de twintig personen gaf zelfs toe de onderbroek binnenste buiten te keren.
Velen blijken parfum te gebruiken om de lingerie beter te laten ruiken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

eigenlijk is het heel verschillend ik probeer het wel zoveel mogelijk te doen

Iwan

Ik doe na het douchen altijd een schone aan, douche me meestal 's morgens, soms zowel 's avonds en 's morgens.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

mijn "gedrag" heb ik ondertussen aangepast naar iedere avond een schone

Dity

**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

gjk

Ik trek meestal 2 keer per dag schone ondergoed aan, zeker als ik van mijn werk thuis kom.

Iwan

Citaat van: AD.nl

Eén op vijf draagt onderbroek langer dan één dag

ROTTERDAM - Eén op de vijf Nederlanders draagt zijn onderbroek wel eens vaker dan één keer.
Jonge, single mannen doen dat vaker dan gemiddeld. Dat blijkt uit onderzoek van wasmiddelenmerk
Vanish Oxi Action waar Sp!ts over bericht.

Van de tien mannen dragen er zeker drie regelmatig een onderbroek met remsporen. Vrouwen zijn ook niet zo schoon,
want 12,5% van hen draagt haar slip vaker dan één keer. Singles en mensen met een fulltime baan scoren ook slecht
als het gaat om hygiëne. 28,2% en 26% neemt het niet zo nauw met schoon ondergoed.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Elke dag soms wat vaker....maar meestal elke dag na het douchen :)

Iwan



Citaat van: Iwan op 15 oktober 2010, 13:46:23
Citaat van: AD.nl
Van de tien mannen dragen er zeker drie regelmatig een onderbroek met remsporen. Vrouwen zijn ook niet zo schoon,
want 12,5% van hen draagt haar slip vaker dan één keer. Singles en mensen met een fulltime baan scoren ook slecht
als het gaat om hygiëne. 28,2% en 26% neemt het niet zo nauw met schoon ondergoed.
Moet er toch niet aan denken om een onderbroek met remsporen te dragen, lijkt me ook verschrikkelijk wanneer je
een vieze onderbroek aanhebt en je doet die uit wanneer je naar bed gaat met je partner of een met een one-night-stand.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009


carola

zo ie zo elke dag en als na het douche ook gelijk een schone aan

Iwan



Citaat van: Lees het nu
Dames keren slipje vaak binnenstebuiten om langer te dragen

Dames blijken weinig om hygiëne te geven.
Uit onderzoek van een wasgoedfabrikant is gebleken dat veel dames hun slipje binnenstebuiten draaien
om het nog eens te dragen. Zeker 1.005 dames werden ondervraagd door wasgoedfabrikant Muvo,
waarvan 61 procent toegaf dat ze hun slipje vaak binnenstebuiten draaien, gewoon om het nog 1 dag langer te dragen.

Iedereen kan zich wel bedenken hoe een onderbroek er uit ziet na een drukke werkdag, maar dat boeit veel dames
echter vrij weinig. Om het leven gemakkelijker te maken duikt 74 procent van de dames ook nog eens in de wasmand,
op zoek naar dat ene kledingstuk dat toch nog een dag meekan. Dit in tegenstelling tot de mannen, waarvan slechts
55 procent de vuile was doorspit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Dat geloof ik niet Iwan!!!!

Ik elke ochtend en ook na het douchen.....dus zoals de meeste vrouwen hier! ;)

Iwan



Citaat van: Kim op 30 december 2014, 17:23:07
Dat geloof ik niet Iwan!!!!

Ik elke ochtend en ook na het douchen.....dus zoals de meeste vrouwen hier! ;)
Vrouwen zijn in mijn optiek toch minder hychienisch dan mannen....
Bij mijn vorige werk kwam ik wel eens op het dames toilet, voor mijn werk niet als hobby,
en vond het daar meestal toch viezer dan in het heren toilet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik ben het daar mee eens. Ik vind de damestoiletten ook altijd smeriger dan de herentoiletten. Soms vraag ik me echt af wat de vrouwen daar doen.
Maar ik vind dit wel een vies verhaal. Je krijgt toch van huis uit mee dat je je ondergoed elke dag dient te verschonen?