Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zeur, Zaag & Klaag Topic

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 05:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nevyn

Tim heeft even heel het script van zijn boek herschreven, wat dus betekent dat ik het controleren wat ik heb gedaan voor jan met de korte achternaam was  :-\
Alleen maar omdat ik het niet eens was met het script en vroeg om mijn naam er uit te halen..

Niets geen overleg over een nieuw script en of ik er wel de tijd voor heb en kan vinden.. Niks geen sorry voor het feit dat ik het oude script bijna af had...

Ben echt een beetje gefrustreerd nu!

DonWoozy

waarom zit ik met dit lekkere weer nog binnen...... :s

Iwan

Had ik vanavond mijn verjaardag is mijn broer thuis en komt die erbij zitten!  Ã,¶Ã,Â¥Ã,¶
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Sommige mensen vinden zich volwassen, maar als ze publiekelijk niet de reactie krijgen die ze willen. Zullen ze ook niet schuwen om via de privé omweg wel achter de antwoorden te komen.  ???

Iwan

Weer een fijne e-mail mogen ontvangen waarin werd gestelt dat Bill Gates zijn miljarden
aan het verdelen is en dat het voor mij mogelijk is om ook een deel van dat fortuin te laten
bijschrijven op mijn bankrekening. Ik snap niet dat er mensen zijn die zoiets geloven
en het doorsturen. Heb op het mailtje, dat ik trouwens kreeg van iemand die ik niet ken,
een antwoord gestuurd dat dit soort doorstuur mailtjes een leuke manier zijn om nog meer
spam te ontvangen in je mailbox. Je geeft immers je e-mailgegevens vrij aan duizenden mensen.
Ook nog even erbij vermeld dat Bill Gates zelf op de hoogte is van deze e-mail en het
irritant noemt en gevaarlijk vindt als mensen hierin trappen.
Ook ontkend hij dat hij ook maar wat te maken heeft met deze e-mail en dat mensen
die deze e-mail doorsturen zeker geen geld van hem zullen ontvangen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Mannen!  Ãâ€"Ã,µ

Iwan

Heb mijn gezicht verbrand (door de zon)  Ãâ€"Ã,µ
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic


Iwan

Ik heb last van mijn benen en daar bovenop heb ik vanavond mijn Jules Verne boeken op mijn teen laten vallen,
waarom heeft die man toch zoveel geschreven, had hij het bij 1 kort verhaal gelaten dan had ik nu geen last
van mijn teen gehad.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

StarLight

Ik moet ff zeuren, zagen en klagen..

Ik word op het moment even helemaal GAAR van mijn werk.
Er is altijd wel wat gezeik. Ze beloven je handen vol goud maar komen geen reet na!
Krijg zomaar in eens te horen dat ik nog maar 24 uur werk. Dus meer vrij.
Leuk zal je denken, maar ik vind dat niet.
Heb de vakantie meer dan genoeg gewerkt. Vind het werk leuk. En dan gaan ze me korten.
Terwijl mijn baas had afgesproken dat ik 28 uur zou gaan werken en 32 uur uitbetaald zodat mijn TVT uren minder zouden worden.

LEKKER HOOR ALS JE WERK DIT DOET!
NET VOOR JE GAAT SAMEN WONEN Ãâ€"Ã,µ
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Kim


Nevyn

Ik moet ook even zeuren over het werk. Vooral omdat het er dan uit is en ik niet weer een 'domme' opmerking maak vandaag ;)

Gister kregen we pre-shift over de nieuwe acties. Allemaal prima, maar mijn superviser schat ons met dit belbestand echt te hoog in. Gistermiddag heb ik namelijk echt mijn best gedaan en ik had 1 afspraak kunnen maken, met superveel moeite.. Dus mijn SV in de pre-shift: 'Met deze actie kunnen jullie er makkelijk 10 per persoon scoren.' Nu ben ik niet iemand die het negatief bekijkt, maar vertel mij maar eens hoe je een afspraak maakt voor een keuken met iemand die al geslaagd is voor de keuken... Sorry, maar gaat het aanbieden van een tweede keuken niet een beetje erg ver??

Iwan

Weer eens ruzie met mijn broer gehad, erg vervelend dat ik zo slecht met mijn familie overweg kan.  Ãâ€"Ã,µ
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Nevyn

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!

Ik dacht vandaag:'Ik ben ziek, maar dat betekent niet dat ik heel de dag niets ga zitten doen.' Dus ik ga ijverig naar de intranet site van school, neus even wat tussen de schooldocumenten en wat vind ik daar? Een overzichtje met studieresultaten, waar ook meteen opstaat wat we dit jaar t/m maart nog moeten doen.

In totaal 17 items, waarvan we en nog maar 3 behandeld of over gesproken hebben. Uiteraard is het logisch dat we opdrachten voor tijdschrift, tv en internet pas krijgen als dat project begint, maar waarom niet alvast info over bijv:
- het reseachverslag
- de redactiecijfers (is dat tijdens de lessen op school, of gaat dit over stage?)
- de onderzoeksverslagen

Ik kan er zo niet tegen dat de fontys dit zo laat communiceert. Ik snap best dat wij onder druk moeten leren werken, maar hoe later de communicatie hoe moeilijker het wordt om antwoord te krijgen op eventuele moeilijkheden... Want ja, het beantwoorden van een mail, duurt bij Fontys ook al snel een week  :o

Komt allemaal zeker wel goed, maar moest er gewoon even over klagen!

Kim

Zucht.......

Ik merk dat sinds ik een vaste baan steeds meer vriendschappen verwateren.
Veel vriendinnen zitten nog op school en zijn geirriteerd dat ik niet 's middags
kan afspreken. Als ik dan 's avonds wat wil afspreken zijn ze moe of hebben ze
huiswerk. Nu weer een "vriendin" bevallen. Vijf keer gevraagd om langs te komen!
Krijg geen reactie, niet eens een geboortekaartje gekregen. Gisteren gemaild en
gevraagd of ik iets fouts heb gedaan en of ze nog contact met me wil. Ik zou het
zo fijn vinden als mensen eens eerlijk en open zouden zijn. Nu nog steeds geen
reactie gekregen, maar ze is wel al 8 keer online geweest....

AAAAAAAAAAARGH!

Doe niet aan de term beste vriendin, maar stiekem mis ik er wel een...
Iemand die je 100% vertrouwd en waar je alles tegen kunt zeggen..

Iwan

Ik moet morgen naar mijn werk en heb nog geen idee hoe ik er komen moet.......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tyz

Ik ben zo PISSED OFF!
Zit ik met Freya (mn vriendin) te msnen komt dr vader binnen en begint direct te schreeuwen tegen mij (was aant voicechatten) dat ik dr met rust moest laten. Zonder dat ik ook maar iets zeg gewoon.

MOORDLUST.

P.s: Mooi woord he ^^


Zeg, kent iemand gaten in de wet waardoor ik legaal iemand om het leven kan brengen? Nee, anders draai ik wel de bak in..
Ik heb een tijdje bij ze thuis gewoond, en echt mn ópperste best gedaan in huis en voor dr ouders, wat krijg ik terug? Ze roddelen over me, haten me, en maken mn relatie haast onmogelijk!

GOD IM SO ANGRY!


Sorry voor een beetje boze post  :aur:

Nevyn

KLOTE VGZ!

Vorig jaar is er bij het VGZ een rekening ingediend door een bedrijf dat ik niet ken. Rekening van 150 euro voor zorg die ik nooit gehad heb. Ik zit er al een jaar achteraan om erachter te komen wat het is. VGZ stuurde het naar inkasso-unie met de mededeling: Mevrouw wil niet betalen. Dus ik bel hun op en zeg dat ik best wil betalen, als ik maar weet waarvoor en dat ik niet ga betalen voor zorg die ik niet gehad heb. Jaar lang van discussies achter de rug, krijg ik vandaag een brief van een ander inkasso bureau dat als ik niet binnen vijf dagen betaal ik voor de rechter moet komen..

Ik heb al 20 keer contact opgenomen met het bedrijf dat in eerste instantie de rekening heeft gestuurd, maar zij zeggen van niets te weten. En word je hier in Nederland maar van het kastje naar het muurtje gestuurd. Tjah.. Ik betaal die rekening, heb weinig keuze, maar vraag me wel af.. Waar gaat het naar toe met onze rechten? Kunnen we dan zomaar allemaal brieven rekeningen thuisgestuurd krijgen van bedrijven die je niet kent?? En iemand op deze manier verplichten te betalen?