Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Billenknijpen

Gestart door Iwan, 25 maart 2008, 01:22:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Billenknijpen moet kunnen!?

Vrouw, eens .....
Man, eens ....
Vrouw, oneens ...
Man, oneens ....

Iwan

Voor mannen schijnen een paar vrouwenbillen onweerstaanbaar te zijn en indien onder handbereik
schijnt het voor mannen erg moeilijk te zijn om zich te beheersen en niet zijn hand uit te steken
en even in de damesbillen te knijpen. Is dat voor vrouwen ook zo?
Heb je als vrouw of als man wel eens meegemaakt dat er in je billen werd geknepen
en hoe reageerde je daarop en hoe zou je daarop reageren als het je zou overkomen?
Zou het een (groot) verschil maken of het een bekende is die in je billen knijpt
en wat het geslacht van de billenknijper in kwestie is?
Heb jij wel eens iemand in de billen geknepen en wat was daar de achterliggende gedachte achter?
Beste billenknijper, wat is er leuk aan billen knijpen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ik doe het alleen bij mij vrouwtje en mij is het nog nooit overkomen

Dity

Heb het een keer meegemaakt dat een man mij in mijn billen kneep en ik denk niet dat die dat nog eens zal doen want die had meteen een mep in zijn gezicht.

Ze moeten gewoon van mij afblijven   :WAB:
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Ik durf dat niet om in onbekende billen (of bekende billen) te gaan knijpen.
Het is mij ook niet overkomen dat een vrouw in mijn billen kneep,
maar ik zou het denk ik niet zo heel erg vinden als het een keertje is
of het gewoon om te pesten is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Maeve

Zelf nog nooit meegemaakt, ja alleen door mijn vriendinnen.
Zelf heb ik ooit in een man zijn billen geknepen toen ik uitging maar
dat was meer voor de lol.

Iwan



Citeer
'Billenknijpen als grap toegestaan op het werk'

In Nederland heeft de Hoge Raad geoordeeld dat billenknijpen op het werk is toegestaan
wanneer dit niet met seksuele intenties gedaan wordt. Deze uitspraak volgde na een
slepende procedure van zeven jaar.

Een ex-werknemer van de Lepra-stichting daagde zijn werkgever voor de rechter nadat die
tijdens een kerstborrel in 2002 in zijn billen had geknepen. De rechtbank moest oordelen
of er sprake was van seksuele intimidatie. Volgens de werknemer ging het er niet om
hoe het billenknijpen bedoeld was, maar hoe hij het had ervaren.

De Hoge Raad oordeelde dat de kneep duidelijk bedoeld was als grapje en dat de directeur
er geen seksuele bedoeling mee had gehad. De gebeurtenis had niet in het geniep plaatsgevonden
en bovendien had het 'slachtoffer' zelf ook lachend gereageerd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

wanneer je dat bij collega's doet kun je niet meer op een professionele manier
met elkaar omgaan dus dat moet je sowieso NOOIT doen!

Dity

Ik vind dat helemaal niet kunnen iemand zomaar in de billen knijpen.
Op het werken daarbuiten hoor je van elkaar af te blijven ongeacht het nu wel of geen sexuele bijbedoeling heeft
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

gjk

ik doe het alleen bij bekende vrouwelijke personen :tU:

Iwan

Ik vindt billenknijpen ook niet kunnen tenzij je iemand natuurlijk heel goed kent, maar ik zou het bv
bij een collega nooit doen, hoe goed ik haar ook ken. Ik ben wel eens door een collega in mijn billen geknepen
en dat vond ik ook niet erg, maar bij haar zou ik het nooit gedaan hebben. (ze werkt niet meer bij mij)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: gjk op 31 januari 2010, 17:49:05
ik doe het alleen bij bekende vrouwelijke personen :tU:
Wat versta jij onder bekende vrouwelijke personen?
Hoe goed moet je iemand kennen voor je haar in de billen zou knijpen?
Je kent Kim en Diaan nu ook min of meer zou jij hen ook in hun appetijtelijke billetjes knijpen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Citaat van: Iwan op  3 april 2010, 15:17:06
Citaat van: gjk op 31 januari 2010, 17:49:05
ik doe het alleen bij bekende vrouwelijke personen :tU:
Wat versta jij onder bekende vrouwelijke personen?
Hoe goed moet je iemand kennen voor je haar in de billen zou knijpen?
Je kent Kim en Diaan nu ook min of meer zou jij hen ook in hun appetijtelijke billetjes knijpen?

Ik ken Kim en Diaan natuurlijk niet persoonlijk dus nee dat zou ik dan niet doen, het gaat meer om de personen waar ik mee op stap ben en dat zijn dan meestal de vriendinnen van mijn zusje die ik al jaren ken.

carola

ik doe het ook niet bij elke man, bij mijn partner doe ik het vaak wel

Iwan



Citaat van: gjk op  5 april 2010, 11:19:54
Citaat van: Iwan op  3 april 2010, 15:17:06
Citaat van: gjk op 31 januari 2010, 17:49:05
ik doe het alleen bij bekende vrouwelijke personen :tU:
Wat versta jij onder bekende vrouwelijke personen?
Hoe goed moet je iemand kennen voor je haar in de billen zou knijpen?
Je kent Kim en Diaan nu ook min of meer zou jij hen ook in hun appetijtelijke billetjes knijpen?

Ik ken Kim en Diaan natuurlijk niet persoonlijk dus nee dat zou ik dan niet doen,
het gaat meer om de personen waar ik mee op stap ben en dat zijn dan meestal de vriendinnen van mijn zusje die ik al jaren ken.
Bij Kim zou ik het wel doen, en dan heel onschuldig kijken als ze zich omdraait, en dan heel sneaky naar jou wijzen.  :sct:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ik ben ook wel eens in mn billen geknepen, ben me er het laplazerus van geschrokken.
Maaar meestel knijp ik even in het lekkere kontje van mn lief, hihi :D

Iwan

Ik word en werd op mijn werk regelmatig in mijn billen geknepen, heb er niet zo'n probleem mee,
maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wie het doet. Terug doe ik het eigenlijk nooit want voor je het weet
heb je een beschuldiging van ongewenste intimiteiten aan je broek.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Bij mijn vorige werkgever was wel een mevrouw die mij wel eens in mijn billen en tepels kneep,
maar ik kende haar heel goed en we maakte altijd grapjes dus zocht er nooit wat achter en vond het ook niet vervelend.
Heb wel een 'gedreigt' om haar terug te knijpen nadat ze mij in mijn tepels had geknepen, maar niet gedaan
omdat het toch wel een verschil is of je een man in zijn tepels knijpt of dat bij een vrouw doet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Op mijn werk idd door kinderen. Gaan ze knijpen en
slaan. Ik vraag dan gewoon vriendelijk of ze van mijn
goddelijke billen willen afblijven. Meestal werkt dat
niet en moet ik het even serieus vragen.

Daarnaast knijpt mijn oom mij in de billen bij het
badminton. En ach...ik heb er geen problemen mee.
Het is vaak dollen....

Iwan

Ik heb mijn mening veranderd in billen knijpen moet kunnen, mits de persoon die het 'slachtoffer' is van de knijppartij
daar geen al te groot bezwaar tegen heeft. Zelf vind ik het bv niet erg om mijn billen geknepen te worden door bepaalde
personen. Maar om in het wilde weg in wildvreemde billen te gaan knijpen is natuurlijk not done. Zelf zou ik ook niet
niet in de billen knijpen van iemand die ik wel ken, tenzij het bv mijn vriendin zou zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Iwan op  1 april 2014, 19:17:48
Ik heb mijn mening veranderd in billen knijpen moet kunnen, mits de persoon die het 'slachtoffer' is van de knijppartij
daar geen al te groot bezwaar tegen heeft. Zelf vind ik het bv niet erg om mijn billen geknepen te worden door bepaalde
personen. Maar om in het wilde weg in wildvreemde billen te gaan knijpen is natuurlijk not done. Zelf zou ik ook niet
niet in de billen knijpen van iemand die ik wel ken, tenzij het bv mijn vriendin zou zijn.
Een klap op de kont geven van een (bekend) vrouwspersoon zou ik nog wel durven, maar dan is het contact ook wat minder en korter.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."