Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Onschuldig of ongepast: seks terwijl baby in zelfde bed ligt

Gestart door Iwan, 29 juni 2012, 00:58:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: HLN.be
Onschuldig of ongepast: seks terwijl baby in zelfde bed ligt

Koppels met jonge kinderen weten dat het moeilijk is om tijd te vinden voor elkaar, en dus ook voor seks.
Zeker als jullie de kamer of zelfs het bed delen met de baby, is intimiteit vaak ver zoek.
Eén op de drie Zweedse koppels heeft echter een manier gevonden om dat probleem op te lossen.
Zij vrijen terwijl de baby ligt te slapen ... in hetzelfde bed.

Dat is althans wat drie op de tien Zweedse mama's onthulden in een recente enquête van het weekblad 'Mama'.
Op die manier slaagt 48 procent van de kersverse ouders erin om één of twee keer per week seks te hebben.
Vier procent doet het zelfs elke dag.

Fantasieën
Dat wil echter niet zeggen dat Belgische mama's jaloers moeten zijn op hun Zweedse soortgenoten.
De meerderheid van de Zweedse mama's (51 procent) heeft slechts één of twee keer seks per maand.
Bij 7 procent van de ondervraagden gaat het zelfs maar om één of twee keer per jaar.

Bovendien kunnen ook zij door de drukte van het dagelijkse leven 'hun seksuele fantasieën niet vervullen'.
Van de 663 mama's droomt een kwart bijvoorbeeld over ontrouw, terwijl 10 procent bekende dat ze
hun partner zelfs echt bedrogen met een andere man.

Ontgoochelend
Daarnaast is seks in de aanwezigheid van kinderen helemaal geen Zweedse uitzondering.
Ook uit Amerikaanse studies bleek namelijk al dat 59 procent van de ouders al eens seks had
terwijl er een kind in dezelfde kamer lag. Daar werd echter niet gevraagd of het om hetzelfde bed ging of niet.

Eén ding is wel zeker: het is een manier om iets te doen aan het ontgoochelende seksleven,
dat lijdt onder het drukke werk- en familieleven. Zo bleek uit een Amerikaanse studie bij 600 gezinnen
dat 6 op de 10 werkende ouders 's avonds geen energie meer heeft voor seks.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Seks hebben terwijl de baby in hetzelfde bed ligt dat kan ik me niet voorstellen dat ik dat zou doen....
In dezelfde kamer misschien wel, maar dan zou ik niet 'voluit' gaan uit angst om de baby wakker te maken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Het is maar goed dat we tegenwoordig de keuze hebben!

Anders waren er vroeger nooit meerdere kinderen in 1 gezin geboren... ;D

Margje

Citaat van: Lejah op 29 juni 2012, 23:15:13
Het is maar goed dat we tegenwoordig de keuze hebben!

Anders waren er vroeger nooit meerdere kinderen in 1 gezin geboren... ;D

Inderdaad...vroeger had men geen keuze over het waar en wanneer en vaak niet eens meerdere ruimtes...
Toen gebeurde het gewoon...maar goed...dat was vroeger