Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Insecten/beestjes/ongewenste huisdieren?

Gestart door Margje, 3 september 2010, 10:52:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Van welk insect, beest of ongewenst huisdier krijg jij de kriebels of heb je echt angst voor?

Lejah

Ik ben geen fan van alles wat meer dan 4 pootjes heeft.

En spinnen vind ik al helemaal vreselijk!
En het is heel erg spinnentijd op dit moment. Er lopen enorme knoeperds rond. Bah!
(waarom hebben we geen icoontje dat zijn handjes voor zijn oogjes houdt?)

Margje

Ik ben niet zo dol op beestjes die ik niet echt ken. Soms zie ik hier creaties en vraag me echt af wat het voor iets is. Ik blijf daar dan dus ook liever uit de buurt alhoewel ze heus niets zullen doen maar gewoon vanwege het idee dat ik niet weet wat ze eventueel kunnen doen :P

DonWoozy

de meeste beestjes vind ik best maar spinnen heb ik het ook niet echt op,
niet dat ik er bang van ben maar kvind het maar niets :p

Iwan

Ik ben niet echt bang voor spinnen of dat soort mormels, vind naaktslakken wel vies,
maar ik zou zo niet echt een dier/insect kunnen bedenken waar ik echt bang voor ben.



Citaat van: Lejah op  3 september 2010, 13:56:02
(waarom hebben we geen icoontje dat zijn handjes voor zijn oogjes houdt?)
Ik heb nog niet zo'n smiley kunnen vinden, maar mocht ik hem tegenkomen dan zal ik hem toevoegen,
als je er zelf 1 tegenkomt mag je natuurlijk altijd de link naar die smiley doorgeven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vleermuizen, die ik regelmatig in mijn huis heb, vind ik wel afschuwelijk.
Ben er niet bang voor, maar zou ze nooit aanraken, vang ze meestal in een doosje
en zet ze dan buiten weer uit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Gisteren ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik een geheim huisdier had.....
Pousse, mijn driepotige-poes, durfde sinds eergisteren de kamer niet meer in en ik hoorde ineens
gesis onder de cv vandaan komen, ik dacht een (vleer)muis of een vogeltje, maar het was dus een egel.
Het beestje gevangen en aan de rand van het dorp bij een composthoop gezet.

Denk dat ie er 2 dagen gezeten heeft, want het bakje met kattenvoer was de afgelopen 2 dagen steeds
's morgens leeg, terwijl Pousse de woonkamer niet meer in durfde.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."