Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Second Love....

Gestart door Iwan, 14 mei 2012, 22:40:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Second love is een date site voor mannen en vrouwen,
die willen vreemdgaan of een spannende affaire of avontuur zoeken.
Je kunt je gratis inschrijven en profielen bekijken.
Wil je foto's zien of zelf contacten leggen, dan kan dit via een betaald lidmaatschap.

Op deze date site kun je jouw eigen profiel met foto's plaatsen
en op basis van je profiel een leuk contact zoeken.
Verder kun je online vreemdgaan (daten) door berichten te sturen
en via de site te chatten. Alle profielen op Second Love worden door ons
individueel beoordeeld, zodat alleen serieuze vrouwen en mannen
opgenomen worden in ons bestand.
Verder kun je gratis gebruik maken van onze helpdesk.
Dat kan per email of telefonisch.

Uit recent onderzoek, gehouden door Second love, blijkt dat 82% van haar leden
het vreemdgaan stimulerend vindt voor de creativiteit. De grootste motivatie
voor het vreemdgaan is het uitproberen van (geheime) fantasieën.
Een eerste ontmoeting vindt vaak plaats in een restaurant gevolgd door een hotel.
Uit dit onderzoek blijkt tevens, dat 'een affaire' beter wordt geaccepteerd
en dat men opener hierover is naar de partner.

Steeds meer (echt) paren besluiten, om verschillende redenen, via een affaire
een nieuwe invulling te geven aan hun bestaande relatie.

Zo vertelde Petra ( 42 ) getrouwd en twee kinderen ons, dat zij veel mist
in haar langdurige relatie met Robert. Een jaar geleden besloot ze
de stoute schoenen aan te trekken. Zij is een geheime relatie gestart
met een getrouwde man, die ze nu een tot twee keer per maand ziet.
Petra vindt dat haar bestaande relatie beter is geworden door het vreemdgaan.

Wil je ook eens kijken of je een flirt vind op Second love?
Schrijf je dan nu gratis in voor een leuk avontuur.


Zou jij je kun voorstellen dat jij of jouw partner,
zich zou inschrijven bij een site zoals SecondLove?

Wat vind jij van site's zoals SecondLove?
Stimuleren deze site's het vreemdgaan,
of is het juist goed dat er site's zoals SecondLove zijn?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Wanneer ik een relatie zou hebben zou ik me niet voor kunnen stellen dat ik me zou inschrijven bij een site als secondlove...
Als je een relatie hebt waar de sleur in zit kan ik me voorstellen dat contact zoekt met een ander via zo'n site,
maar ik ben voor mijn eigen gevoel inmiddels zelf zover dat ik een geen relatie meer zou beginnen met iemand
waar ik 100% happy mee ben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
SGP-jongeren dienen klacht in tegen Second Love

Reclame van de website Second Love roept getrouwde mensen op om vreemd te gaan en is daarom in strijd
met de wet en het goed fatsoen. Dat stelt SGP-jongeren. De jongerenorganisatie van de christelijke partij
heeft vrijdag een klacht bij de Reclame Code Commissie ingediend tegen een radiospotje van de site.

'De reclame is in strijd met basale normen die voor het functioneren van de samenleving van fundamenteel belang zijn',
aldus de politiek voorzitter van SGP-jongeren, Martin de Jong in een brief aan de commissie. 'Reclame voor bedrog
en overspel kunnen we niet hebben. Second Love stookt doelbewust in goede huwelijken, met alle gevolgen van dien.
'
Op de website Second Love kunnen mensen met een relatie iemand vinden voor een affaire.

Privédomein
Volgens SGP-jongeren is de reclame-uiting niet alleen in strijd met het goed fatsoen maar druist deze ook nog eens in
tegen de wet. 'In artikel 1:81 van het Burgerlijk Wetboek staat dat echtgenoten elkaar getrouwheid, hulp en bijstand
verschuldigd zijn.
' De SGP stelde al eerder Kamervragen over reclame van de website. Staatssecretaris Martin van Rijn
(Volksgezondheid) antwoordde daar toen op dat relaties tot het privédomein behoren en dat mensen zelf moeten bepalen
hoe ze die relaties invullen.

Second Love zegt zich in een reactie gesterkt te voelen door de reactie van Van Rijn en een eventuele procedure door de
Reclame Code Commissie met vertrouwen tegemoet te zien. De site zegt zich aan alle regels te houden en ontkent specifiek
op vreemdgaan te zijn gericht. Zij zegt zich voornamelijk te richten op het terugbrengen van spanning in het leven van deelnemers.

'In de praktijk brengt dit met zich mee dat deelnemers van Second Love onderling niet zo zeer relaties krijgen maar wel
leuke afspraken en gesprekken. Waarbij er wel degelijk incidenteel liefdesrelaties ontstaan. Maar veelal ook juist helemaal niet.
Onderzoek heeft aangetoond dat de deelnemers hun eigen bestaande relatie door Second Love juist weer meer op waarde
weten te schatten.
'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het lijkt me toch de verantwoordelijk van de personen zelf als ze zich inschrijven op een site als Second Love.
Als een reclame van een site als Second Love iemand overhaalt om zich in te schrijven dan is dat een eigen keuze,
en daar horen eigen verantwoordelijk en de eventuele consequenties bij. Ik denk dat als je een goed huwelijk hebt
en geen interesse hebt in 'vreemdgang' dat zo'n reclamespotje daar niets aan veranderd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."