Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Kun je goed overweg met je schoonouders?

Gestart door Iwan, 9 maart 2013, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Kun jij goed overweg met je schoonouders?
Heb je een goed contact met je schoonouders, zie je ze bv vaak?
En je partner kan die goed overweg met jou (ouders?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik kan wel goed met mijn schoonmoeder en stief schoonvader op schieten.
ik zie ze 4 a 5 x per jaar meestal met de verjaardagen en met de feestdagen

voor zover ik weet kan mijn partner goed met mijn ouders over weg :)

Iwan

De ouders van Linda heb ik nooit ontmoet, van Henriëtte heb ik alleen eens haar moeder vluchtig ontmoet.
Bij mijn andere ex-en had ik ook nooit echt (veel) contact met haar ouders, dus heb eigenlijk nooit echt 'schoonouders'
voor zover daar sprake was van, want ben nooit getrouwd geweest, gehad.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik heb een hele goede band met mijn schoonouders zie ze minstens 1x per week in de zomer meestal wat minder omdat ze dan veel op de camping zitten maar komen nu sinds de geboorte van Jan ook wel vrijdags voordat ze naar de camping gaan even aanwaaien om hem nog te zien.
Kan ook zijn als ik bijv naar de stad ga dat ik mijn schoonouders bel of ze een bakkie komen doen in de stad of dat ik even bij hun thuis aan waai (ze wonen vlakbij het centrum van Apeldoorn). Na de bevalling ben ik ook behoorlijk ziek geweest en voordat ik lichamelijk hersteld was waren we al weer een paar week verder en toen kwamen ze bijna dagelijks om te helpen, boodschappen doen, koken etc. De weken dat Marcel in het weekend werkt komt mijn schoonmoeder vaak even langs waaien of ik nog boodschappen moet doen dan doen we even samen boodschappen en dan past mijn schoonvader op Jan etc.