Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Forummeeting 2010

Gestart door Iwan, 4 januari 2010, 12:23:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Welke dag komt jou het beste uit?

zaterdag 3 juli
4 (66.7%)
zondag 4 juli
0 (0%)
zaterdag 10 juli
0 (0%)
zondag 11 juli
0 (0%)
zaterdag 17 juli
2 (33.3%)
zondag 18 juli
0 (0%)
zaterdag 24 juli
0 (0%)
zondag 25 juli
0 (0%)
zaterdag 31 juli
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Iwan

Mij maakt het helemaal niets uit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Ik heb gekeken 3 juli, ben ik waarschijnlijk niet. Dus ik moet misschien afhaken.

Nevyn

Citaat van: Tim op 31 januari 2010, 01:45:42
Ik heb gekeken 3 juli, ben ik waarschijnlijk niet. Dus ik moet misschien afhaken.

Kun je die afspraak niet verzetten? Het is nog zo ver vooruit :)

Lynn

Ik ga een spelbreker zijn ...
Zelf heb ik ten eerste niks met de Efteling. Daarbij is het midden in de zomer.
Combinatie zomer + pretpark = Wespen.
Zoals sommige weten heb ik een enorme wespen fobie.
Vorig jaar in de zomer ben ik in Walibi geweest en zag deze beesten onder rokje vliegen en bij mensen in het haar.
Als je in een wachtrij staat kun je geen kant op... Heb er nog nachtmerries van :(

Is er ooit ergens anders een meeting dan ga ik echt graag mee!

gjk

ik ben bang dat het weer niks word met onze forum meeting, misschien is het toch een goed idee om de meeting dan maar ergens anders te houden, er zijn nog zoveel andere locaties waar we heen kunnen gaan.

misschien heeft iemand nog een idee waar we dan wel een meeting kunnen houden?

TimT

Citaat van: Lynn op 31 januari 2010, 13:52:19
Ik ga een spelbreker zijn ...
Zelf heb ik ten eerste niks met de Efteling. Daarbij is het midden in de zomer.
Combinatie zomer + pretpark = Wespen.
Zoals sommige weten heb ik een enorme wespen fobie.
Vorig jaar in de zomer ben ik in Walibi geweest en zag deze beesten onder rokje vliegen en bij mensen in het haar.
Als je in een wachtrij staat kun je geen kant op... Heb er nog nachtmerries van :(

Is er ooit ergens anders een meeting dan ga ik echt graag mee!

Lynn, op dat punt kunnen we elkaar een handje geven. Ik heb ook een wespenfobie. Alleen vanwege feit dat ik extreem allergisch ben voor wespen.
Ik vind de datum van 3 juli alleen onhandig. Begin van de maand, komt niet goed uit.

TimT

Ik kan kijken of ik hem kan aanpassen, alleen ik kan daar geen zekerheid over geven. Maar zoals het er nu uitziet is de kans dat een juli meeting in een pretprak doorgaat nihil.

StarLight

Ook ik heb op 17 juli gestemd omdat het beter uit komt.
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Dity

Op zich kan ik de 17e ook wel, maar heb voor de derde gestemd omdat dat de eerste datum was  ;D

Dus mocht voor de meesten toch de 17e beter uitkomen pas ik me daabij aan.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Citaat van: Dity op 31 januari 2010, 22:14:05
Op zich kan ik de 17e ook wel, maar heb voor de derde gestemd omdat dat de eerste datum was  ;D

Dus mocht voor de meesten toch de 17e beter uitkomen pas ik me daabij aan.
Hier pas ik mij helemaal bij aan, ik heb ook gewoon op de eerste (de 3de in geval) keuze gestemd,
ik kan, zoals het nu lijkt, op alle data in de poll wel.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Citaat van: gjk op 31 januari 2010, 15:23:06
ik ben bang dat het weer niks word met onze forum meeting

Lekker positieve instelling.
De derde staat nog niet vast en uit ervaring kan ik zeggen dat de wespenplaag bij de Efteling altijd heel erg meevalt. Daarnaast zijn er in de stad ook gewoon wespen, dus dan kunnen we nergens afspreken.
Ik bedoel, andere locatie is prima, maar als het om de wespen te doen is, zal het veelal binnen moeten plaatsvinden...

DonWoozy

Citaat van: Dee-E op  1 februari 2010, 08:26:47
Citaat van: gjk op 31 januari 2010, 15:23:06
ik ben bang dat het weer niks word met onze forum meeting

Lekker positieve instelling.
De derde staat nog niet vast en uit ervaring kan ik zeggen dat de wespenplaag bij de Efteling altijd heel erg meevalt. Daarnaast zijn er in de stad ook gewoon wespen, dus dan kunnen we nergens afspreken.
Ik bedoel, andere locatie is prima, maar als het om de wespen te doen is, zal het veelal binnen moeten plaatsvinden...

en dan nog kunnen er wespen zitten!

TimT

Ik ben zelf bang van wespen. Maar ik ben met mijn voorgangers eens dat ze rond die tijd overal kunnen zitten.
En Dee-E om je vraag op het andere board te beantwoorden. Ik heb de 3de juli op losse schroeven gezet. Dus ligt eraan of hier een besluit komt.  ;)

Kim

 :sct: (sorry, ik lees stiekem mee)

Nevyn

Naja, om eerlijk te zijn, ben ik ook als de doods voor wespen, maar daar zeg ik toch echt geen dagjes pretpark of meetings voor af. Voorig jaar heb ik er in de Efteling en in Six Flags erg weinig gezien. Misschien een kwestie van geluk...

Iwan

Citaat van: Dee-E op  1 februari 2010, 17:45:56
Naja, om eerlijk te zijn, ben ik ook als de dood voor wespen, maar daar zeg ik toch echt geen dagjes pretpark
of meetings voor af. Vorig jaar heb ik er in de Efteling en in Six Flags erg weinig gezien. Misschien een kwestie
van geluk...

Citaat van: Lynn op 31 januari 2010, 13:52:19
Combinatie zomer + pretpark = Wespen.
Zoals sommige weten heb ik een enorme wespen fobie.
Vorig jaar in de zomer ben ik in Walibi geweest en zag deze beesten onder rokje vliegen
en bij mensen in het haar. Als je in een wachtrij staat kun je geen kant op... Heb er nog nachtmerries van :(
Ik hou de wepsen wel op afstand!   :gdv:
Al moet ik de hele dag met mijn hand onder het rokje van Lynn zitten om de wepsen weg te houden,
dat heb ik er wel voor over.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Dee-E op  1 februari 2010, 17:45:56
Naja, om eerlijk te zijn, ben ik ook als de doods voor wespen, maar daar zeg ik toch echt geen dagjes pretpark of meetings voor af. Voorig jaar heb ik er in de Efteling en in Six Flags erg weinig gezien. Misschien een kwestie van geluk...

Beetje makkelijk gezegd.. Ik ben namelijk allergisch en tot nu toe heeft geen medicijn geholpen.
Vroeger als kind ben ik bijna aan dood gegaan. Dan maar geen meeting voor mij!

Nevyn

Vin heeft toegezegd om mee te gaan, indien we de Efteling aanhouden en jullie akkoord gaan :P

TimT

Ik vind niet we mensen moeten uitsluiten. Lynn heeft een bloedserieus probleem en ik vind dat we alles moeten doen om te zorgen dat ze veilig meekan. Net als ik verwacht dat leden die meegaan naar de meeting rekening houden met het feit dat ik licht fysiek beperkt ben. Samen zijn we als een groep verantwoordelijk voor elkaar en samen moeten wij eruit komen. We laten niemand aan de kant staan. Ik vind dat we moeten zorgen dat we alle middelen die wespen en bijen aantrekken vermijden in de openlucht bijvoorbeeld. Misschien zelfs een andere locatie. Want wij wilde als een groep een meeting. En samen moeten we solidair zijn.

TimT

Ik vind het op zich een idee dat partners of iemand meegaat naar de meeting geen probleem. Maar dan moet iedereen en ik bedoel ook iedereen, de kans krijgen om iemand mee te nemen. Ook moeten die gene gewoon zich houden aan afspraken, die wij onderling maken over gedrag, verantwoordelijkheid en samenhorigheid. We gaan er samen heen bij wijze van spreken en we gaan samen terug. Niet als losse eilandjes, anders ben ik er faliekant op tegen.