Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Forummeeting 2010

Gestart door Iwan, 4 januari 2010, 12:23:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Welke dag komt jou het beste uit?

zaterdag 3 juli
4 (66.7%)
zondag 4 juli
0 (0%)
zaterdag 10 juli
0 (0%)
zondag 11 juli
0 (0%)
zaterdag 17 juli
2 (33.3%)
zondag 18 juli
0 (0%)
zaterdag 24 juli
0 (0%)
zondag 25 juli
0 (0%)
zaterdag 31 juli
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Nevyn

Sorry, maar het wespenprobleem heb je overal.. Dus als we voor een andere locatie gaan, ga ik niet mee. Ik heb eerder een topic geopend met de vraag wanneer de Efteling-meet plaats gaat vinden en daar is geen tegengeluid op gekomen..

StarLight

Ik ben het wel met Tim eens. Ik vind dat we best met Lynn rekening kunnen houden.
Er zijn genoeg andere dingen die we als groep zijnde kunnen doen.
Een meeting hoeft toch niet persé in de efteling..
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Lynn

Citaat van: StarLight op  2 februari 2010, 19:04:32
Ik ben het wel met Tim eens. Ik vind dat we best met Lynn rekening kunnen houden.
Er zijn genoeg andere dingen die we als groep zijnde kunnen doen.
Een meeting hoeft toch niet persé in de efteling..

Dank je wel, Star!

Maar ik heb in mijn eerdere post ook al aangegeven dat ik de volgende keer graag mee ga..
Heb nooit de suggestie willen weken dat ik de meeting op een andere locatie wil.

Iwan

Persoonlijk vindt ik het belangrijker dat iedereen meegaat dan welke locatie we uitkiezen voor een meeting.
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt om steeds weer van locatie/datum te wisselen,
op die manier word de kans dat de meeting doorgaat wel steeds kleiner omdat het steeds onduidelijker wordt.
Natuurlijk moeten we rekening houden met elkaar en eventuele beperkingen,
maar is er dan iemand die een alternatieve datum/locatie weet?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

StarLight

Ik snap het Lynn.

Ik ga er verder ook niet op in :) Hoop dat jij de volgende keer er gewoon bij kan zijn :)
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Lynn

Citaat van: StarLight op  2 februari 2010, 21:25:01
Ik snap het Lynn.

Ik ga er verder ook niet op in :) Hoop dat jij de volgende keer er gewoon bij kan zijn :)

*KZ

Nevyn

Sorry, dat ik zo moeilijk deed, Lynn  :-[ Was niet persoonlijk bedoeld.
Je was helaas niet de enige die tegen mij aan het klagen was en ik reageerde het op de verkeerde af.

Natuurlijk kunnen we ook een andere locatie zoeken, iets waardoor jij er wel bij kunt zijn. Je bent toch een erg belangrijk deel van ons forum!
Iemand een beter idee? Anders laten we het gewoon zo en plannen we een meet in de winter waar Lynn ook bij kan zijn :)

Nevyn

Citaat van: Tim op  6 januari 2010, 18:10:55
En als we nu iemand willen meenemen zoals partner enzovoorts? Mag dat ook?
Kan mij voorstellen dat sommige hun geliefde  :smitt: willen meenemen

Tim, even speciaal voor jou geciteerd. Het is je eigen voorstel geweest.

TimT

Ik heb mijn antwoord verfijnd, het is van belang om te zorgen dat we de eenheid bewaren en dat het een leuke meeting blijft.

Nevyn

Jaja, als iemand anders het voorgesteld had, was er geen enkel probleem geweest.
Wat mij betreft heb jij hierdoor de eenheid al verstoord!

Kim

Wat een gezeik hier! :P

Spreek gewoon af op een station van een stad en ga naar de film
+ wandeling door stad + terrasjes + uiteten!

Ja inderdaad, waar bemoei ik me mee, want ik ga helemaal niet mee,
maar ik kan het gewoon niet aanzien dat gedoe hier!  :aur: Wel partner mee?
Geen partner mee? Efteling, geen Efteling.... come on mensen....zeur, zeur, zeur!
Mensen die zeuren moeten gewoon thuis blijven net als ik!  ;D

PS: Diaan, you rule! Jij zegt tenminste waar het op staat!  ;)

TimT

Citaat van: Dee-E op  3 februari 2010, 09:19:31
Jaja, als iemand anders het voorgesteld had, was er geen enkel probleem geweest.
Wat mij betreft heb jij hierdoor de eenheid al verstoord!

Zeggen waar het op staat is dus de trend, is goed daar gaan we:

Ik vind je reactie niets meer dan opwekken van krokodillen tranen. En ben er geen seconden van onder de indruk. Je bent een volwassen vrouw en je reageert alsof ik de boze schoolmeester ben die de pik op je heeft. Nou, misschien kan je het niet voorstellen. Maar zo belangrijk ben jij niet! En ik ga mijn mening ook niet onder stoelen of banken voor je verstoppen omdat het beter uitkomt  voor het mooie plaatje. We praten hier en we luisteren naar elkaar zodat we straks in juli lol kunnen hebben. En niet achteraf elkaar afzeiken zonder dat die gene het weet.
En als jij daar moeite mee hebt, neem Kim der advies dan over. Ook al was die niet bedoeld voor jou.

Nevyn

Heeft er iemand anders dan Tim problemen mee dat Vincent evt mee gaat?

TimT

Citaat van: Dee-E op  3 februari 2010, 21:38:04
Heeft er iemand anders dan Tim problemen mee dat Vincent evt mee gaat?

Dee-E, wees nu niet zo naïef zeg
Dat is het hele punt niet of wil je graag ziende blind zijn?
Het moet zijn dat IEDEREEN het recht moet hebben om zijn / haar vriend of vriendin kan meenemen of partner naar keuze. Dat deze zich gedragen naar behoren. En al is dat Vincent of Koningin Beatrix, dat moet geen een moer uitmaken.
Als ik nu niet duidelijk heb gemaakt, dan geef ik het op.

Gaat beginnen aan zijn uitnoding voor H.K.H te paleis huis ten bosch  :schrijf:

Nevyn

Tim, waarom kun jij er niet gewoon op vertrouwen dat hij zich gedraagd?!?
Weet je wat? Tim, jij wilt dat Vin niet mee gaat, dan kap ik er ook mee. Als hij niet welkom is, dan voel ik me dat ook niet. Ik heb totaal geen behoefte aan een dag weg te zijn met iemand die mijn vriend voor alles uit maakt wat hij kan bedenken en dan op de meeting gaat doen alsof er niets aan de hand is. Nee, Tim, ik ben klaar met jou!

TimT

Citaat van: Dee-E op  3 februari 2010, 22:04:48
Tim, waarom kun jij er niet gewoon op vertrouwen dat hij zich gedraagd?!?
Weet je wat? Tim, jij wilt dat Vin niet mee gaat, dan kap ik er ook mee. Als hij niet welkom is, dan voel ik me dat ook niet. Ik heb totaal geen behoefte aan een dag weg te zijn met iemand die mijn vriend voor alles uit maakt wat hij kan bedenken en dan op de meeting gaat doen alsof er niets aan de hand is. Nee, Tim, ik ben klaar met jou!

Jij moet ook echt alles tot het punt trekken dat het om jou draait. Misschien heb je laatste bericht niet gelezen. Maar jij wenst nu gewoon ziende blind te wezen, alleen jou standpunt en niet alles.
Loop je weg, ik kan je niet tegenhouden. Maar jij maakt een knieval en niet ik, verwacht ook niet dat ik dat ga doe. Dus als jij hiermee afrond, laat het dan zo geschreven staan.

Nevyn

Ik heb mijn punt gemaakt, had ik gister ook al.. Dus ik stop ermee.
Ik spreek wel apart met een groepje af zonder het forum (lees Tim) erbij te betrekken. Dan hebben we nog een kleine kans tot slagen ;)

En ja, als je Vin aanvalt, val je mij ook aan, net als andersom. Misschien dat dat zijn eerdere gedrag verklaard  :Zw:

TimT

Citaat van: Dee-E op  3 februari 2010, 22:15:31
Ik heb mijn punt gemaakt, had ik gister ook al.. Dus ik stop ermee.
Ik spreek wel apart met een groepje af zonder het forum (lees Tim) erbij te betrekken. Dan hebben we nog een kleine kans tot slagen ;)

En ja, als je Vin aanvalt, val je mij ook aan, net als andersom. Misschien dat dat zijn eerdere gedrag verklaard  :Zw:

Voor kennisgeving aangenomen.

Nevyn

Citaat van: Tim op  3 februari 2010, 22:20:42
Citaat van: Dee-E op  3 februari 2010, 22:15:31
Ik heb mijn punt gemaakt, had ik gister ook al.. Dus ik stop ermee.
Ik spreek wel apart met een groepje af zonder het forum (lees Tim) erbij te betrekken. Dan hebben we nog een kleine kans tot slagen ;)

En ja, als je Vin aanvalt, val je mij ook aan, net als andersom. Misschien dat dat zijn eerdere gedrag verklaard  :Zw:

Voor kennisgeving aangenomen.

Tim, voor de duidelijkheid: Dit is een forum, geen gemeenteraad 

En sorry voor de ongezelligheid (want dat zal vast wel weer geroepen worden), maar ik ga niet meer aardig doen tegen iemand die vraagt om respect en het achter de schermen zelf niet eens toepast. Respect moet je verdienen.. 

gjk