Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Forummeeting 2010

Gestart door Iwan, 4 januari 2010, 12:23:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Welke dag komt jou het beste uit?

zaterdag 3 juli
4 (66.7%)
zondag 4 juli
0 (0%)
zaterdag 10 juli
0 (0%)
zondag 11 juli
0 (0%)
zaterdag 17 juli
2 (33.3%)
zondag 18 juli
0 (0%)
zaterdag 24 juli
0 (0%)
zondag 25 juli
0 (0%)
zaterdag 31 juli
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

TimT

Citaat van: Dee-E op  3 februari 2010, 22:23:55
Citaat van: Tim op  3 februari 2010, 22:20:42
Citaat van: Dee-E op  3 februari 2010, 22:15:31
Ik heb mijn punt gemaakt, had ik gister ook al.. Dus ik stop ermee.
Ik spreek wel apart met een groepje af zonder het forum (lees Tim) erbij te betrekken. Dan hebben we nog een kleine kans tot slagen ;)

En ja, als je Vin aanvalt, val je mij ook aan, net als andersom. Misschien dat dat zijn eerdere gedrag verklaard  :Zw:

Voor kennisgeving aangenomen.

Tim, voor de duidelijkheid: Dit is een forum, geen gemeenteraad 

En sorry voor de ongezelligheid (want dat zal vast wel weer geroepen worden), maar ik ga niet meer aardig doen tegen iemand die vraagt om respect en het achter de schermen zelf niet eens toepast. Respect moet je verdienen..

Respect moet je verdienen, inderdaad mooi gezegd.
Als jij niet eens in durft te gaan op een simpele toezegging die voor iedereen moet gelden, vind ik dat jij ook weinig respect toont. Dus neem mij niet kwalijk dat ik je bericht echt zo inhoudelijk beperkt vond dat ik niet wist wat ik moest reageren. Ik kan er niets mee, jij voelt je aangevallen en je aanwas neem je daarin mee of visa versa. Nou jij maakt een knieval, niet ik. En of ik jou respect win of verlies daarmee, het is de waarheid. 

gjk

ik had al Amen gezegt hoor! :aur:

josefientje

Word dit nu ook gesloten? :sxz:

Nevyn


Kim


StarLight

"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Kim


josefientje


Kim

Nee joh Tim gaat straks toch wel weer reageren hoor! ;)

DonWoozy

hey mensen, zullen we een gezellig forum meeting houden ;) hahaha

TimT


Iwan

Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waarover jullie het niet over eens zijn.
Ik zal even een kort resumé geven over hoe ik het denk te begrijpen.

Gedeelte 1 - Datum en Locatie
Er wordt dit jaar weer een poging gedaan om een meeting te organiseren, iets wat nog nooit gelukt is.
Dee-E heeft bedacht om ipv eindeloos te gaan steggelen over waar en wanneer met een concreet voorstel
te komen. Haar voorstel was; locatie – Efteling en daarbij heeft ze enkele datums geprikt, in een periode
waarin je mooi weer mag verwachten, waaruit leden die graag op de meeting willen komen een keuze kunnen
maken die hun het beste uitkomt.  Tot zover ging het, volgens mij, prima met de planning van Dee-E
en leek een echte meeting dichterbij dan ooit. Binnen een week, wat mij een redelijk tijdsbestek lijkt,
kwam Lynn met gegronde redenen, wespen-fobie/-allergie, om de meeting niet midden in de zomer
in de Efteling te houden. Gert-Jan stelde toen voor dat iedereen, die op de meeting wil komen, ging nadenken
over een alternatieve locatie voor de meeting. Tim maakte kenbaar dat hij ook een wespenallergie heeft
en dat de datum hem niet zo goed uitkwam waar de meeste stemmen op waren uitgebracht.
Dity en Iwan gaven aan beiden op die datum hadden gestemd, maar dat het hen in principe  niet uitmaakte
als er een andere datum werd uitgekozen. Dee-E zei vervolgens dat een andere datum voor haar ook geen
probleem was en dat indien er voor de wespen om een andere locatie gezocht werd dat het dan beter was
om een meeting binnen te houden, omdat je nu eenmaal overal buiten wespen hebt. Lynn gaf aan dat ze ook best,
als de meeting perse in de Efteling wordt gehouden, op een volgende meeting wil komen dan.
Waarop Dee-E aangaf dat het toch wel leuk zou zijn als zoveel mogelijk leden zouden kunnen komen
en dat wat haar betreft best een andere  locatie of datum, bv in de winter, mag worden voorgesteld.
Volgens mij hebben we hier helemaal geen probleem,
buiten dat niemand nog met een alternatief is gekomen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Vin heeft contact met Tim opgenomen en naar wat ik begrepen heb, is de boodschap duidelijk en weet Tim dat hij voor problemen met Vincent bij hem moet zijn.. Het mailcontact is niet vredig afgesloten, maar aangezien Tim niets meer aan Vin laat weten, concludeer ik dat Tim akkoord is met dat Vin mee gaat. Zo niet, dan horen wij/hij het graag.

Iwan

Citaat van: Dee-E op 12 februari 2010, 22:31:35
Vin heeft contact met Tim opgenomen en naar wat ik begrepen heb, is de boodschap duidelijk en weet Tim dat hij voor problemen met Vincent bij hem moet zijn.. Het mailcontact is niet vredig afgesloten, maar aangezien Tim niets meer aan Vin laat weten, concludeer ik dat Tim akkoord is met dat Vin mee gaat. Zo niet, dan horen wij/hij het graag.
Dat was wilde ik graag aanstippen in gedeelte 2, ik dacht ik doe het in 2× om niet van alles door elkaar te laten lopen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Citaat van: Dee-E op 12 februari 2010, 22:31:35
Vin heeft contact met Tim opgenomen en naar wat ik begrepen heb, is de boodschap duidelijk en weet Tim dat hij voor problemen met Vincent bij hem moet zijn.. Het mailcontact is niet vredig afgesloten, maar aangezien Tim niets meer aan Vin laat weten, concludeer ik dat Tim akkoord is met dat Vin mee gaat. Zo niet, dan horen wij/hij het graag.

Ik ben niet helemaal eens met het beeld, de redenen waarom denk ik dat wel duidelijk zijn.
Er is inderdaad contact, dat contact is inderdaad niet vredig verlopen. Ik reageer niet meer omdat het in mijn ogen het alleen erger kan worden. Ik heb mijn zegje gezegd en ik laat oordeel nu aan Iwan over. 

Ik wil ook even duidelijk maken dat ik iemand meeneem, een man. Een goede vriend van mij omdat ik mij op het gemak wil voelen, dat doe ik liever door een bekende mee te nemen. 

Kim

Laat me raden.....Ben je broertje?  :P

TimT

Citaat van: Kim op 13 februari 2010, 10:03:02
Laat me raden.....Ben je broertje?  :P

Nee die haat de efteling

Nevyn

Tim, Vin doet geen vlieg kwaad, die vind het alleen maar leuk om jou op de stang te jagen.. Ik heb zijn berichtjes naar jou gelezen, en ze waren eerder grappig dan bedreigend.. Dat was jij, die dreigde de politie erbij te halen.. Lekker volwassen ben je dan :(

Daarnaast lijk je Vin af te stempelen als ene of andere crimineel.. Lekker schatje ben je  :'(

TimT

Hou toch op met te doen of hij het braafste jongentje van de klas is.
Die mails zaten vol scheldwoorden.
Het is geen crimineel maar denk je dat het leuk is om met iemand op stap te gaan die volgende letterlijk over je zegt:
Citeerdikke lelijke vieze vetzak, met een dikke brille kutkop.

Ik heb nog ongeveer 20 van dit soort scheld citaten direct uit de mails. Maar ik denk dat dit voorbeeld genoeg zegt.
Het is geen crimineel, maar ik hoef dit soort dingen niet te pikken van iemand die mee wil als een buitenstaander van het forum, heel simpel. En daarbij ik heb ook bij Iwan neergelegd, van als we naar een meeting gaan wil ik niet zo behandeld worden.
Hoe zou jij je voelen als ik je zo zou uitschelden? Denk daar maar eens over na!

Nevyn

Tim, als je goed gelezen hebt, staat daarvoor: Jij wilt een reden om naar de politie te gaan? Dan geef ik je nu alvast een paar scheldwoorden..
Enne, als je een beetje slim zou zijn zou je weten wie het zegt. Een vent van 115 kilo, waar ook wel iets van af mag. Vin is nu eenmaal grof in de mond, maar liever dat hij het zegt dan iemand met verstand, toch?

Hij vindt het gewoon heerlijk om jou op de kast te jagen en ik moet toegeven dat ik daar ook wel wat vermaak in zie..