Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wraak: de oplosbare bikini

Gestart door Iwan, 31 juli 2009, 01:37:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Wraak: de oplosbare bikini

De ultieme wraak op je ex: een bikini die na aanraking met water in zijn geheel oplost. Deze mini-bikini
lijkt op een gewone bikini, maar zodra het kledingstuk in water komt zal er weinig van overblijven.

De bikini smelt na drie minuten als het ware weg na aanraking met water. De bikini is in Duitsland
al op de markt en wordt door de fabrikant omschreven als het ultieme wapen voor mannen
die zijn gedumpt door hun vrouw of vriendin.  Er is overigens ook een zwembroek voor heren,
als wraakmiddel voor verlaten vrouwen of vriendinnen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Wat een lullige manier om je ex terug te pakken, maar denk dat een vrouw wel argwaan krijgt als ze van haar ex ineens
een bikini krijgt. Maar niet alleen vrouwen moeten oppassen, want er is nu ook een oplosbare zwembroek voor de heren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

dat is wel een goeie streek, hoe zien die zwembroeken eruit dan. Gelukkig heb ik ze niet nodig

Iwan



Citaat van: HLN.be

Zaai verwarring met deze "topless" bikini

Je wil de Free The Nipple-beweging wel steunen, maar geheel topless rondlopen is je toch een stap te ver?
The TaTa Top heeft de perfecte oplossing:  zaai verwarring met deze "naakte" bikini.

In Mei paradeerde Scout, de dochter van Bruce Willis, topless door de straten van New York en lanceerde zo
de Free The Nipple-campagne naar ongekende hoogten. "Het is belachelijk dat Instagram foto's verwijderd
als er ook maar een hint van tepel te zien is, maar andere, veel grovere foto's blijven staan", klonk het.
"Vrouwen hebben het recht om te kiezen hoe ze hun lichaam representeren, en ze horen daarbij
geen angst te hebben voor de reactie van de maatschappij."

Daar gaan de ontwerpers van de TaTaTop helemaal mee akkoord. Robyn Graves en Michelle Lytle,
twee feministes uit Chicago, ontwierpen een simpele, huidskleurige bikinitop met daarop twee tepels.
Hun missie: de tepel ontdoen van zijn seksuele connotatie. "We zijn geconditioneerd om borsten
als iets sexy te zien. In werkelijkheid zijn het ballen van vet waar je dure ondersteuning voor moet kopen
en die je uit je balans halen als je gaat lopen."

De twee feministes raden iedereen aan om een foto van zichzelf met de bikini op instagram te zetten.
Met succes, want intussen kunnen ze de bestellingen nauwelijks bijbenen.

Interesse in deze vrouwvriendelijke beweging? De bikini is verkrijgbaar in drie verschillende huidtinten
en kost 28 dollar (verzending niet inbegrepen). Voor elke aankoop stort de TaTa Top 5 dollar door
naar een organisatie die onderzoek naar borstkanker voert.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Iwan op  2 juli 2014, 21:15:10


Citaat van: HLN.be

Zaai verwarring met deze "topless" bikini

Je wil de Free The Nipple-beweging wel steunen, maar geheel topless rondlopen is je toch een stap te ver?
The TaTa Top heeft de perfecte oplossing:  zaai verwarring met deze "naakte" bikini.
Ik vind deze bikini's wel grappig, maar kan me toch niet voorstellen dat iemand er echt mee op het strand gaat lopen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."