Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Op welke leeftijd kinderen?

Gestart door Iwan, 3 november 2007, 00:40:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goitske

Ik was net een maand 31 toen ik Jan kreeg. vind dat zelf wel een mooie leeftijd heb alles op orde huisje boompje beestje, financieel stabiel en zelf volwassen en mijn leven was rustig genoeg om deze stap te zetten.

Lynn

Ik wilde voor mijn dertigste graag een tweede. Ga ik niet meer redden! ;). Ik vind het nu wel prima hoor. Op deze manier kunnen we volop van Lux genieten. Op korte termijn zouden we wel een broertje of zusje voor haar willen, maar ik vind het nu wel even goed zo (en kindjes groeien niet in de bloemkool). Het is af en toe wel vervelend als mensen vragen of er snel een tweede gaat komen. Dat is vooral irritant als mensen op FB dat bij een foto van Lux en Liam posten.

Kim

* herkenbaar Lynn *

Wij willen ook graag nog een broertje of zusje voor Lars. Over Lars hebben we 2 jaar gedaan
en voor dat broertje of zusje zijn we ondertussen ook alweer 9 maanden bezig. En nu met die
stomme ziekte van Lyme is het ook even niks meer. Ergens ook wel weer de rust van het komt
ooit wel een keertje, maar dan blijven die vragen vervelend!!!

Margje

Mijn zoon is geboren toen ik 24 was....Ik heb nu niet meer zo de behoefte voor een tweede......Hij is inmiddels bijna 9 en ik 33, ik vind het goed zo alhoewel een broertje of zusje altijd wel leuk is maar van mij hoeft het niet zo.....mijn klokje tikt dus niet zo hard....

Sugamilk

Ik ben 27. Dus op die leeftijd ook mama geworden