Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Heupen 2 cm te breed: Nederlands 'Next Top Model' ontslagen

Gestart door Iwan, 8 februari 2012, 16:21:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: HLN.be

Heupen 2 cm te breed: Nederlands 'Next Top Model' ontslagen

Omdat haar heupen twee centimeter te breed waren, is het voormalige Nederlandse Next Top Model
Ananda Marchildon naar eigen zeggen ontslagen door modellenagentschap Elite Models.
Marchildon daagt het agentschap voor de rechter.

Marchildon won in 2009 het vierde seizoen van de show 'Holland's Next Top Model'
en kreeg toen een contract voor drie jaar bij Elite Models. De inmiddels 25-jarige Marchildon
veronderstelt dat de boekingsagenten een limiet stellen op de heupomvang.
Die zou slechts 90 cm mogen bedragen, Marchildon zit inmiddels aan 92 cm.

"Dikke kont"
Van één van die agenten, zo meldt Nymag.com, kreeg ze te horen
"je hebt een leuke snoet, maar een dikke kont" en dat ze "nooit een topmodel zou worden".

De advocaten van Marchildon stellen dat Elite haar ontsloeg na twee maanden van de drie jaar
dat ze contractueel voor hen zou werken. Daarenboven zou ze slechts 10.000 euro hebben ontvangen,
terwijl haar 75.000 euro prijzengeld was beloofd.

Eén maatje
De advocaten van Elite argumenteren op hun beurt dat de couturemerken waarvoor het agentschap
modellen levert hun kledij voor modellen slechts in één maat maken, een small, en dat zij daar niets aan kunnen doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Chaozcruiser


Lejah

Tsja, las je net iets meer maat hebt zodat je niet meer in die standaard kleding past...
Dat weet je immers als je de modellenwereld ingaat.

Het wordt tijd dat ze eens modellen met een normaal maatje gaan nemen ipv al die maatjes 34/36

Lynn

Citaat van: Lejah op 11 februari 2012, 22:41:15
Tsja, las je net iets meer maat hebt zodat je niet meer in die standaard kleding past...
Dat weet je immers als je de modellenwereld ingaat.

Het wordt tijd dat ze eens modellen met een normaal maatje gaan nemen ipv al die maatjes 34/36

Eens!

Iwan

Ik hoorde laatst op tv, was volgens mij een couturier, dat ze het liefste modellen hebben waar niet te veel vormen
aan zitten, dus niet te grote borsten en niet te veel heup, omdat ze dan zo het kleedje over het model kunnen
'heengooien' en het dan ook meteen goed zit. Dat in verband met de snelheid waarmee de modellen van kleding
moeten wisselen. Als de vrouw te veel vormen heeft dan kost het meer tijd om de kleding goed te krijgen.
Planken zijn dus het beste, maarja dat lijkt zo raar op de catwalk en die kunnen niet zelf lopen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."