Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Zeur, Zaag & Klaag Topic

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 05:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: Cheops op 26 maart 2007, 18:39:22
Citaat van: Iwan op 24 maart 2007, 15:00:26
ff weer met @home gebeld, het kan 14 tot 21 dagen duren voor ik weer ben aangesloten. Ã,¶Ã,Â¥Ã,¶
Denk het niet Iwan,je zal wel een verleden hebben,monteur mot langs komen,praat ik over minimaal 200 Euro  ???,laag geschat. >:(
Gelukkig heb ik een verleden anders zou ik (nog) niet geboren zijn.
mijn betalingsachterstand bedroeg volgens hen, €30,-, maar op mijn bankafschrift is die rekening
die niet betaald zou zijn wel afgeschreven van mijn rekening en op tijd, dus heb nog maar een keer betaald.

Monteur hoeft gelukkig niet langs te komen, want ze hebben de kabels niet uit de grond getrokken
maar mij gewoon afgesloten.  ;D
En de aansluitkosten mochten die er zijn ga ik uiteraard niet betalen,
zij moeten mij eerst maar eens aantonen welke rekening volgens hen niet betaald is.

Mijn moeder had per 1 februari 2005 alles stopgezet bij essent, want ze ging verhuizen,
maar hebben wel mooi tot eind 2006 elke maand het geld van haar rekening geschreven.
Dus eind 2006 mijn moeder een mailtje gestuurd en kreeg ze reactie terug dat het inderdaad klopte dat ze per 1 februari alles had stopgezet en dat ze haar geld terug zou krijgen, nu 4 maand later heeft ze nog niets weer gehoord van Essent.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ze zijn altijd heel snel met innen bij jou...maar als jij eens geld terug moet krijgen  Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ Ãâ€"Ã,µ

Nevyn

Citaat van: Cheops op 26 maart 2007, 18:41:48
Hierbij doe ik wel mede dat ik die ellende niet heb,ben Essentklant al voor 18 jaar  Ãâ€"app

Levert Essent niet alleen energie??

Iwan

Citaat van: Dee-E op 28 maart 2007, 12:53:31
Citaat van: Cheops op 26 maart 2007, 18:41:48
Hierbij doe ik wel mede dat ik die ellende niet heb,ben Essentklant al voor 18 jaar  Ãâ€"app

Levert Essent niet alleen energie??
Essent deed ook de kabel hier in't Noorden,
maar vanaf 1 februari 2007 maakt Kabelcom geen deel meer uit van Essent N.V. en is het @home geworden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

XXXX

wat is hyves traag zeg!!!! echt heel erg!

Nevyn

GRRR!!! Waarom kun je elke Qlimax mix downloaden en die van Showtek niet??

Celine

Weet je wat ook frustrerend is??
Weer niet op vakantie kunnen en dat alles vanwege een nieuwbouwhuis :-\
Ik wil er zo graag tussenuit....

Lynn

Ik baal er van dat ik nu binnen zit  Ãâ€"Ã,µ
Ik heb zo'n last van hooikoorts dat ik het buiten niet uit kan houden.
En de pilletjes tegen hooikoorts werken opeens niet  :-\

Cheops

Neem aan dat je ook aan de dagelijkse pil zit,kwak die hooikoortspillen weg  :D
Ga lekker fietsen door het landschap,en dat lucht op  Ãâ€"TU
Ik gebruik al jaren geen pil of rommel van een Apotheek,die chemierotzooi die daar in zit belemmeren uw gezondheid  Ãâ€"Ã,µ
Ga liever naar buiten meid,ik werk al 4 jaar buiten,dat is je medicijn  Ãâ€"TU
Geloof me maar,ben nooit tot weinig ziek Ãâ€"lol
Die chemierommel belemmert uw gezondheid  Ãâ€"pa
Gewoon en tip  øL

Lynn

Citaat van: Cheops op 14 april 2007, 16:32:31
Neem aan dat je ook aan de dagelijkse pil zit,kwak die hooikoortspillen weg  :D
Ga lekker fietsen door het landschap,en dat lucht op  Ãâ€"TU
Ik gebruik al jaren geen pil of rommel van een Apotheek,die chemierotzooi die daar in zit belemmeren uw gezondheid  Ãâ€"Ã,µ
Ga liever naar buiten meid,ik werk al 4 jaar buiten,dat is je medicijn  Ãâ€"TU
Geloof me maar,ben nooit tot weinig ziek Ãâ€"lol
Die chemierommel belemmert uw gezondheid  Ãâ€"pa
Gewoon en tip  øL

Zoals ik al zei: Buiten is het voor mij niet uit te houden.
Neem aan dat jij ook niet graag met bloedneuzen buiten loopt.
Het is voor mij niet te doen.
Maar zakt vanzelf wel weer af.

Nevyn

Ik kan er niet tegen dat een collega van mij al 3 weken ziek is en ik nu al bijna een week bezig ben haar achterstand bij te werken :(

Celine

Dat Polen binnenkort geen werkvergunning hoeven te hebben. Ãâ€"Ã,µ
- ze zijn niet verplicht Nederlands te leren en ze rijden rond in ongekeurde wagens- å å å

Argument: ja we kunnen niet aan personeel komen!! Nou jah!!!
Zet uitkeringsgerechtigden maar aan het werk!
Ik snap de redenering daar in Den Haag niet hoor! Ãâ€"Ã,µ



Nevyn

Citaat van: Celine op 28 april 2007, 20:00:00
Dat Polen binnenkort geen werkvergunning hoeven te hebben. Ãâ€"Ã,µ
- ze zijn niet verplicht Nederlands te leren en ze rijden rond in ongekeurde wagens- å å å

Argument: ja we kunnen niet aan personeel komen!! Nou jah!!!
Zet uitkeringsgerechtigden maar aan het werk!
Ik snap de redenering daar in Den Haag niet hoor! Ãâ€"Ã,µ



Ze hebben nu al geen tewerkstellingsvergunning nodig..
Het scheelt een hoop werk nu..
Ik denk niet dat het goed is voor Nederland.. Polen zijn aardige en hardwerkende mensen, die zeker wel Nederlands willen leren..
Maar ze hebben gewoon een andere cultuur dan wij..

Margje

Ik baal als een stekker...werk 4 dagen deze week, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag...Nu moet ik morgen om mijn vrije dag weer naar mijn werk voor een of ander gekletst van 1 1/2 uur lang aan te horen over de nieuwe woningen die ze gaan bouwen...Pfft..van 10.00 - 11.30..zul je zien dat het uitloopt want dat is altijd zo met die dingen...Wie verzint het...en het is nog verplicht ook!!! Wat een onzin...ik zie die woningen wel als ze er staan...moeilijk gedoe...Nog wel 1 geluk het wordt wel uitbetaald anders was ik ook niet gegaan hoor...

Cheops

Citaat van: Margje op  1 mei 2007, 17:40:03
Ik baal als een stekker...werk 4 dagen deze week, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag...Nu moet ik morgen om mijn vrije dag weer naar mijn werk voor een of ander gekletst van 1 1/2 uur lang aan te horen over de nieuwe woningen die ze gaan bouwen...Pfft..van 10.00 - 11.30..zul je zien dat het uitloopt want dat is altijd zo met die dingen...Wie verzint het...en het is nog verplicht ook!!! Wat een onzin...ik zie die woningen wel als ze er staan...moeilijk gedoe...Nog wel 1 geluk het wordt wel uitbetaald anders was ik ook niet gegaan hoor...
Wat is daar mis mee,mot je maar over hebben voor je baas  Ãâ€"TU
Het wordt minder als je in de jaren 1985-1991 in Roden werkt en je baas vraagt om over te werken,tot 21:00 uur en dat jaren lang  >:(
Heb 1 keer meegemaakt dat die hufter 1 groot put patat bracht,voor de rest maar met honger overwerken  Ãâ€"Ã,µ
Dus zo slecht heb jij het nog niet,maar je probeert de kantjes eraf te lopen,u hebt ook nog mede collega,s :'(
Je vraagt om een mening,hierbij deze  Ãâ€"app

Lynn

Citaat van: Cheops op  1 mei 2007, 18:09:07
Citaat van: Margje op  1 mei 2007, 17:40:03
Ik baal als een stekker...werk 4 dagen deze week, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag...Nu moet ik morgen om mijn vrije dag weer naar mijn werk voor een of ander gekletst van 1 1/2 uur lang aan te horen over de nieuwe woningen die ze gaan bouwen...Pfft..van 10.00 - 11.30..zul je zien dat het uitloopt want dat is altijd zo met die dingen...Wie verzint het...en het is nog verplicht ook!!! Wat een onzin...ik zie die woningen wel als ze er staan...moeilijk gedoe...Nog wel 1 geluk het wordt wel uitbetaald anders was ik ook niet gegaan hoor...
Wat is daar mis mee,mot je maar over hebben voor je baas  Ãâ€"TU
Het wordt minder als je in de jaren 1985-1991 in Roden werkt en je baas vraagt om over te werken,tot 21:00 uur en dat jaren lang  >:(
Heb 1 keer meegemaakt dat die hufter 1 groot put patat bracht,voor de rest maar met honger overwerken  Ãâ€"Ã,µ
Dus zo slecht heb jij het nog niet,maar je probeert de kantjes eraf te lopen,u hebt ook nog mede collega,s :'(
Je vraagt om een mening,hierbij deze  Ãâ€"app

Vreemd... Ik zie Margje niet vragen om een mening :)

Cheops

Je hebt gelijk Lynn  Ãâ€"pa
Hierbij deze excuus aan margje  Ãâ€"TU
Maar ik ben van het oude stempel,een beetje tijd voor je baas moet kunnen  Ãâ€"TU
Ik maai nu Grafzerken,als ik om 3 uur zeg met warme weer,morgen doen we de rest en dan blazen we de graven schoon.
En er komt regen,kan ik de hele kerkhof schoonpoetsen met schoonmaakmiddelen ,dus wij plannen dat van te voren.
Dat heet werkoverleg,en dan schiet je ook eigen tijd in,wordt toch uitbetaald  Ãâ€"app
Als je als een klok naar je werk gaat,wordt je depri,en dan zit je zo thuis in de ziektewet. :(
Dan wordt het lange dagen,ik kan het weten werk al 25 jaar  Ãâ€"TU

Nevyn

Ik bn het met Cheops eens dat je wat over moet hebben voor je baas..
Als jij wat voor hem over hebt, heeft hij dat straks voor jou.. Ik heb zelf ook helemaal geen probleem met overwerken of een pauze overslaan.. Dat komt wel weer ten goede, straks als ik bij deze baas stop (dan heb ik kans dat ik na mijn vakantie niet meer terug hoef te komen, voor 2 dagen).

En als je eenmaal weet dat ziek thuis zitten makkelijk gaat, blijf je idd ook zogenaamd depri thuis.. Maar daar wordt geen mens gelukkiger van..
Werken hoort erbij en ik doe het graag.. Zou niet weten wat ik heel de dag thuis zou moten doen.. (jou situatie met een kleintje, snap ik wel Margje ;))

Margje

Begrijp me niet verkeerd dames..ik ben juist heel flexibel en als ik kan sta ik klaar voor een invaldienst of overuren etc..Ik kom altijd zeer ruim op tijd en meestal vertrek ik ook nog later...Maar waar ik morgen heen moet heb ik totaal geen zin in..Ze hebben het al een keer eerder uitgesteld....Ik ben het dus ook wel met jullie eens hoor  ;) maar wilde gewoon ff klagen, zeuren en zagen zoals in dit topic mag  :P

Nevyn

Grrr!!
Ik kan er niet tegen dat een huisgenootje van mij mijn vriend en ex af zit te zeiken.. Een vriend van haar daar op reageerd..
(zei zegt:' Jij valt altijd op kneuzen!' Hij zegt: 'Soort zoekt soort')
Ik verdedig mijzelf inclusief mijn vrienden door hem een rotopmerking terug te geven en zij wordt boos.. GRRR!!

Die jongen en ik liggen niet...
Pfff.. Kan me hier zo boos om maken! Dat huisgenootje heeft nooit iets goed over mijn ex kunnen zeggen en ik verdedig alleen mijzelf!! Sorry, hoor, maar laat niet over me heen lopen!