Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Schoolbank.nl

Gestart door mary-kate, 10 maart 2007, 13:44:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mary-kate

Wie heeft zich ook aangemeld bij schoolbank.nl?
Ik zou eens willen weten of er iemand bij de schoolbank plus aangemeld heeft dan kun je nog meer lezen van je ''oud'' klasgenoten.
Is dat betrouwbaar als je die 12 euro stort en krijg je ook echt meer te lezen.
Opzich wil ik het wel doen maar wil toch wel eerst weten of iemand er ervaring mee heeft of het veilig is en wat je ervoor terug krijgt.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen ermee.
bedankt alvast voor je reactie erover
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Cheops

Om het geld hoef je het niet laten  Ãâ€"TU
Maar je bent heel gauw uitgelezen,heb ik 1 keer gedaan
Maar toen gaf ik mijn banknummer door op internet,niet weer dus  Ãâ€"FU

mary-kate

nee idd het geld is niks en een bank nummer geef ik zo wie zo nooit door zeker niet op internet
maar als je snel bent uitgelezen dan is het niet de moeite waard dus
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Het is denk ik wel te vertrouwen hoor..
Ik bestel regelmatig een kaartje via Hallmark.nl en dat kost 2.80 dat laat ik dan via automatische incasso afschrijven en kaartje komt aan.. Prima toch??

Ik ben ook lid van schoolbank, maar doe er niet veel mee

Iwan

Ik sta ook aangemeld bij Schoolbank.nl, maar doe er nooit wat mee.
Ik zal niet gaan betalen voor een site als schoolbank.nl,
ben sowieso niet zo'n fan van betalen voor site's. (alleen voor deze site betaal ik dan  ;D)

Ik doe meer met Hyves, daar zoek ik ook wel eens naar oud-klasgenoten en heb daar nog redelijk kunnen vinden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

op zich hoef je ook niet voor schoolbank.nl te betalen
het gaat er alleen om dat je dan die plus hebt zodat je meer kunt lezen wat ''oud'' klasgenoten schrijven wat je zo niet kunt lezen en wel als je die plus hebt en die 12 euro betaald
maar zo te lezen kan ik het maar beter niet doen wand zo te zien valt het tegen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

ik heb maar besloten om niet te betalen voor schoolbank plus
voor die 12 euro hoef ik het niet telaten maar idd betalen voor een verhaal van een ander is idd waardeloos
en zoals ik uit de reactie uit maak lees je niet echt veel meer dan wat je nu kan zien dus heb ik maar besloten om het niet te doen. en zo kunnen ze je ook niet voor meer en langer laten betalen dan nodig is of een hele hijsa die je misschien moet ondergaan om er vanaf te komen
hartelijk dank voor jullie reactie het heeft er toe geleid dat ik het toch maar niet doe thx  Ãâ€"TU
Life can be so beautyfull
so follow your heart