Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat Ga Je Doen Dit Weekend??

Gestart door herjoajax, 9 mei 2007, 16:04:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DonWoozy

ik hoop van ganser harte dat het een beetje fatsoenlijk weer is, dan ga ik met zwager naar Leusden fietsen (ongeveer 170 a 180 km)

mary-kate

Knutselen en wat facebooken en lezen
Niks speciaals
Life can be so beautyfull
so follow your heart

DonWoozy

vanavond uit eten met de collega's om dat er een aantal jubilarissen zijn en familie bezoek op zaterdag

Willeke

Een weekendje naar Utrecht, naar mijn zus. Morgenmiddag naar de bioscoop en zondagmiddag naar de bodyguard. Ben benieuwd, het is voor mij de eerste keer dat ik naar een musical ga haha. Maar heb er wel hele goede verhalen over gehoord.

Iwan

Vanavond maar weer eens naar de sportschool. (ga nog wel 2x in de week naar sportschool op werk, maar de echte sportschool ben ik al weken niet meer geweest)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Voor de verandering weer eens wachten op de cv-monteur. Komt straks i.v.m de zoveelste storing aan de combiketel. Hoop daarna lekker te kunnen douchen en relaxen.

Peaches

Wat een gestress KH. Geen leuk begin van het weekend.

Ik ga niet veel doen, ben erg moe. Ik heb de film "Suicide Squad" binnen, denk dat we die straks gaan kijken.

carola

Vrijdag werken
Zaterdag middag naar uitreiking van  de gertjan Keizer bokaal voor de gene die de sportiefste speler is geworden savonds az - fc groningen return wedstrijd op tv gekeken
Zondag nog geen  planning

mary-kate

Zaterdag naar de kapper en boodschappen doen
Zondag staat nog niks op de planning
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

De afgelopen dagen was ik bij mijn moeder, die heeft een nieuwe heup gekregen.
Vandaag ben ik ff thuis en waarschijnlijk ben ik dit weekend weer bij mijn moeder om haar te helpen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Nog niet gek veel plannen,  Rob is een weekend weg met de mannen van de voetbalclub, dus ik kan mn tijd lekker zelf indelen haha

Kattenhuis

Vooral rustig aan doen, moet ook wel met die hernia-verschijnselen. Morgen misschien naar fitness, wat lichte oefeningen doen.

attje

Vandaag rustig aan gedaan, even me lichaam wat rust gunnen. Vanavond naar vrienden en morgen eerste vaartraining en daarna wordt het gezien het mooi weer waarschijnlijk wel een terrasje.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

carola

Zaterdag Gj naar de kapper misschien nog even kijken bij spring in de ring verder geen plannen

Kattenhuis

Ik hoop dat het droog wordt zodat ik wat boodschappen kan halen. Morgen is hier in de stad een boekenmarkt, daar ga ik denk ik even kijken.

carola

Zaterdag wezen shoppen met gj ,mijn schoonmoeder en man, mijn zwager en vriendin. Trouwschoenen voor mij gehaald. Gister eerst het huis schoongemaakt daarna kwamen er kennissen van gj en dat was ook mijn oude stage juf die waren overgekomen uit Hongarije omdat ze hier in de buurt een bruiloft hadden. Volgend weekend de eerste training van onze FC groningen

DonWoozy

Op bezoek bij vrienden

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk


attje

Vanavond en morgen naar het Indian Summer festival
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

carola

Afgelopen zaterdag: naar de eerste training  geweest en ook nog met een aantal spelers op de foto gekomen. Aankomende zaterdag misschien weer even naar de training toe, gelijk mijn nieuwe shirt laten bedrukken. Zondag naar de verjaardag van neefje Jens daarna naar de verjaardag van mijn jongste gastkindje

Iwan

Dit weekend is het huwelijksfeest van GJ en Carola!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."