Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Meisje van 13 gedwongen tot masturbatie voor webcam

Gestart door Iwan, 15 mei 2007, 20:50:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Een jongen van 15 heeft een meisje van 13 gedwongen om te masturberen voor haar webcam.
De jonge Zweed chanteerde het meisje en toonde de beelden aan haar schoolvrienden.
Aan de politie verklaarde hij dat hij het deed voor zijn plezier.
Hij moet nu voor de jeugdrechter verschijnen in Malmö.

De chatsessie begon gemoedelijk. Hij won zo haar vertrouwen en kreeg haar zover dat ze voor haar webcam
aan haar boezem prutste. Toen begon hij haar te chanteren. Als ze niet zou masturberen, dan zou hij
de beelden tonen aan haar schoolvrienden. Het meisje kreeg schrik en deed wat hij vroeg.
De jongen hield zijn belofte niet en toonde het filmpje toch aan haar schoolkameraadjes, schrijft Ekstrabladet.dk.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Belachelijk, wat een scheef beseft van wat je wel en niet kan maken heeft die jongen,
ik hoop dat hij streng gestraft is, voor zijn eigen goed, dan leert hij misschien dat zoiets niet kan
en zal hij zulke fratsen in het vervolg wel laten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Er wordt zo vaak voor gewaarschuwd dat je op zulke voorstellen niet moet ingaan omdat dit soort praktijken zo vaak gebeurd en het steeds verder gaat.

En een jongen van 15 die zegt het voor zijn plezier te doen, moeten ze maar een flinke straf geven, want dit doe je niet voor je plezier, hier ben je bewust bezig iemand te beschadigen
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Kim