Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Concert Live Earth in Tokio

Gestart door Iwan, 7 juli 2007, 12:04:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

SYDNEY/TOKIO - Na het Live Earth-concert in Sydney, waar initiatiefnemer Al Gore het publiek
met een videoboodschap begroette, is zaterdag in Tokio het tweede concert in de reeks begonnen.
In de Japanse hoofdstad verzamelden zich ruim 10.000 bezoekers in een hal om onder anderen
de Amerikaanse rockband Linkin Park en zangeres Rihanna uit Barbados te zien optreden.

Zaterdagavond is in Kyoto een tweede concert in Japan in het kader van Live Earth met het Yellow Magic Orchester.

In het Aussie-sportstadion in Sydney kwamen ongeveer 50.000 personen op het evenement af.
Optredens werden afgewisseld met boodschappen van politici en muzikanten om het publiek
aan de gevolgen van de wereldwijde opwarming te herinneren.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Iemand nog wat gezien van de Live Earth Concerten?
Ik boycot ze omdat ze zo slecht voor het milieu zijn,
de artiesten worden van hot naar her gevlogen,
die concerten verslinden enorm veel energie
(om van die miljarden kijkbuishangers nog maar te zwijgen)
en al het afval dat de concertbezoekers achterlaten.
Voordeel is wel dat Al Gore heerlijk over de rug van het milieu
zichzelf in de kijker kan spelen, die wordt nog wel eens president!
Zo draag ik mijn steentje bij aan het milieu.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Op mijn werk hebben we het ff aangezet..(voor de leuke achtergrondmuziek *G)..maar de grootste milieuvervuilers staan altijd nog op dat podium te zingen...

Iwan

AMSTERDAM - Madonna mocht in het Wembley Stadion heel ââ,¬Ëœgroenââ,¬â,,¢ overkomen,
ze heeft een flink deel van haar vermogen geinvesteerd in bedrijven die iets minder milieuvriendelijk zijn.

ââ,¬ËœGroen betekent voor Madonna geld, in plaats van milieuââ,¬â,,¢, sneren Amerikaanse media die zich ergeren
aan het gehuichel van de popster.

Ze kan zich er ook niet achter verschuilen dat ze van niks weet, want Madonna zit boven op het beheer
van haar geld. Ze zou minimaal 2.7 miljoen geinvesteerd hebben in de meest vervuilende ondernemingen
van de wereld. Het gaat om oliebedrijven en raffinaderijen. Aluminiumbedrijf Alcoa waar ze veel geld heeft
in zitten, zou volgens haar groene vrienden op nummer 9 van de wereldlijst van vervuilers staan.

Verder steekt Madonnaââ,¬â,,¢s Ray of Light Foundation geld in nog een handvol andere top 100 vervuilers.
Zo heeft ze 175.000 aandelen van Ford. Nee, niet in de Toyota Prius. En volgens Fox news is Madonna
geen slechte belegger. Danzkij al die ââ,¬Ëœvervuilersââ,¬â,,¢ groeit haar vermogen snel over de rug van de arme
wereldbevolking die ze in Wembley toezong.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

tja wat zal ik er van zeggen, typisch Amerikaans  øL

Iwan

Milieuvriendelijk is "booming business" geworden,
de staat verdiend er dik aan, extra belastingen voor milieu vervuilende artikelen,
banken plakken een groen-sticker op hun 'projecten' waardoor de burger er iets meer voor betaald,
maar wel het milieu steunt, en natuurlijk de banken steunt.
Winkels noemen hun producten milieu-vriendelijk en de prijs kan met een paar kwartjes omhoog.

Sterren treden gratis op voor het milieu en kunnen zo gratis reclame maken voor hun nieuwe albums,
terwijl ze investeren in milieu-onvriendelijke bedrijven en in hun privejets de wereld over vliegen.

Wie nog niet rijk wordt over de rug van het milieu rage is knettergek.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

Citaat van: Iwan op  8 juli 2007, 19:08:48
Milieuvriendelijk is "booming business" geworden,
de staat verdiend er dik aan, extra belastingen voor milieu vervuilende artikelen,
banken plakken een groen-sticker op hun 'projecten' waardoor de burger er iets meer voor betaald,
maar wel het milieu steunt, en natuurlijk de banken steunt.
Winkels noemen hun producten milieu-vriendelijk en de prijs kan met een paar kwartjes omhoog.

Sterren treden gratis op voor het milieu en kunnen zo gratis reclame maken voor hun nieuwe albums,
terwijl ze investeren in milieu-onvriendelijke bedrijven en in hun privejets de wereld over vliegen.

Wie nog niet rijk wordt over de rug van het milieu rage is knettergek.

dat bedoelde ik in een andere topic dat de opwarming van de aarde commercieel is geworden, er worden bakken met geld aan verdiend maar of het veel uitmaakt of dat het geld er ook echt aan besteed word kan niemand met zekerheid zeggen