Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Commotie rond topless 16-jarige

Gestart door Iwan, 13 mei 2008, 23:32:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Een 16 jarige die topless of naakt poseert dat moet niet kunnen.

Eens, .....
4 (80%)
Oneens, .....
1 (20%)
Geen Mening.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Iwan

In Australië is ophef ontstaan nadat een 16-jarig meisje
topless heeft geposeerd voor modeblad Russh. Dat meldt
The Daily Telegraph. Het gaat om het Nieuw-Zeelandse
model Zippora Seven, die op de foto naakt in bad zit.

Geschokt
Het modellenbureau waar Zippora onder valt reageerde
aanvankelijk geschokt. "Het is een mooie foto,
maar ik wil benadrukken dat dit niet mijn persoonlijk
standpunt is
", aldus directrice Amanda Betts.

Woedend
De Australische keuringscommissie is woedend over de foto.
Afbeeldingen van naakte minderjarigen zijn ten strengste
verboden in het land. Zippora zelf profiteert van de commotie.
Ze zit inmiddels in de portefeuille van de meest toonaangevende     
ontwerpers uit Nieuw-Zeeland.

©spitsnieuws.nl


Vindt jij dat iemand van 16 jaar niet naakt moet kunnen poseren voor een magazine?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metu

Is er ook nog wat te zien op een van de foto's of niet?

Iwan

Citaat van: Metu op 13 mei 2008, 23:47:12
Is er ook nog wat te zien op een van de foto's of niet?
Haar borsten, stukje, maar niet echt schokkend.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

jah JEUJ je kan een klein stukje van haar borsten zien.........EN??!!! sjonge jonge waar ze zich druk overmaken ze is nog niet eens knap ook :s

Metu

Dan vind ik dat er zoiezo geen probleem is, als je nou nog iets erop kon zien kon ik het ergens nog wel begrijpen.

DonWoozy

ja dat bedoel ik sjonge jonge er zijn toch wel nuttigere dingen waar je je druk over kunt gaan maken :s

Nevyn

Ik vind wel dat ze een punt hebben. Mag je als 16-jarige naakt poseren?
Ik vind van niet. Ze zijn niet eens bevoegd om zelf zo'n blaadje te kopen. Nee, ik vind die kinderen daar echt te jong voor!

DonWoozy

tja daar heb je eigenlijk wel een klein beetje gelijk in maar om nou zo enorme ophef te gaan maken om iets wat je eigenlijk niet eens ziet :o

Nevyn

Nee, nu zie je nog niets. Maar als ze denken dat dit wel kan, heb voor je het weet 16-jarigen die wel bloot gaan. En als dat wordt toegestaan, kan die 18+ wet wat mij betreft wel verdwijnen. Die heeft dan geen enkele invloed meer..

Metalholic

Naakt of Topless zit nog al wat verschil in. Topless vind ik prima helemaal naakt en alles goed te zien vind ik dus niet kunnen.

Tyz

Als dat meisje dat zelf wilde, vind ik niet dat iemand er wat over te zeggen heeft. En inderdaad, wat stelt topless nou voor. Dee-E, ik denk niet dat het veel jonger wordt. Over het algemeen weet je dat soort instanties niet te vinden als je jong bent.

Nevyn

Nou, ik denk dat de jongeren van tegenwoordig meer weten dan jij denkt. Ik bedoel, de gemiddelde brugklasser op het vmbo weet precies hoe bijv. seks in elkaar steekt. Kinderen gaan op een steeds jongere leeftijd met elkaar naar bed..

Ik denk dat als we zulke dingen gaan toestaan, het einde zoek is. Het geeft alleen maar genot aan die verschrikkelijke pedofielen!

Metu

Ja, die weten precies hoe het in elkaar steekt  *G

Oké, dat was flauw ;)

Ik weet niet of het zo'n ramp is dat de 'officiele seksdrempel' verlaagt wordt, mensen zijn tegenwoordig gewoon op steeds vroegere leeftijd met seks bezig. Veel mensen zien dit als een slechte zaak, ik zie niet in waarom dit zo slecht zou zijn.

Iwan

In principe vindt ik het geen ramp als iemand van 16 topless op de foto zou gaan,
maar het blad waar ze in staat heeft altijd de verkoopcijfers in het achterhoofd
en om een 16jarige topless in een blad te zetten om zo de verkoopcijfers omhoog
te krijgen vind ik niet zo positief. Hugh Hefner (van de Playboy) heeft haar ook al gevraagd voor de playboy,
dat vindt ik trouwens prima want als ze wilde dan kon het zodra ze 18 was.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik ben het niet met je eens Metu. Jij zegt 'de officiele seksdrempel' kan verlaagd worden, omdat iedereen toch al vroeger met seks eens is.
Moeten we dan ook maar harddrugs gaan legaliseren als meer mensen daar mee bezig gaan?

Ik vind het gewoon bezwaarlijk. Laat dat kind, kind blijven en laat haar niet topless verschijnen in allerlei blaadjes, zodat het blad geld verdiend en de pedofielen blij zijn.

Tyz

Als ze dat wil heb je er niks tegen te zeggen. Punt

En trouwens, als ze dat soort dingen vrijwillig doet is ze sowieso geen kind meer, al zou het verboden zijn. En seks en harddrugs kan je moeilijk op een overtuigende manier vergelijken, het is toch wat anders?

XXXX

mm ik vind het eigenlijk niet kunnen 16 is best jong. En als ze het 2 jaar later alsnog wil, dan kan het dan toch ook wel. Zo'n blad kan toch ook meerderjarige gebruiken..

Iwan

Citaat van: Dee-E op 14 mei 2008, 11:25:36
Ik vind wel dat ze een punt hebben. Mag je als 16-jarige naakt poseren?
Ik vind van niet. Ze zijn niet eens bevoegd om zelf zo'n blaadje te kopen. Nee, ik vind die kinderen daar echt te jong voor!
Het was trouwens een modeblad, en die kan een 16-jarige wel kopen,
vraag me trouwens wel af waarom iemand topless in bad moet zetten voor een foto in een modeblad.

Meen me trouwens te herinneren dat in een tv-programma hier in Nederland
ooit eens 17 jarig meisje bloot poseerde, de pin-up-club was dat volgens mij,
en dat mocht zolang haar ouders daarvoor toestemming gaven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."