Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ongemak door vernielde kaartjesautomaten NS-station Goes

Gestart door TimT, 25 januari 2009, 14:58:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TimT

GOES - Treinreizigers konden zaterdagochtend op station Goes enkele uren geen treinkaartjes kopen bij automaten.
Onbekenden hadden stukjes karton in alle pinpasgleuven van de apparaten op het perron en in de stationshal gestopt, waardoor die niet meer werkten. Aangezien er bij het loket niet gepind kan worden, leidde dat ertoe dat mensen zonder contant geld op zak geen kaartje konden kopen. Daarop is besloten dat gedupeerde reizigers in de trein een kaartje konden kopen en later een acceptgiro thuiskrijgen, zonder meerkosten. Rond het middaguur waren de automaten weer in gebruik.

Het is niet bekend wanneer de vernielingen zijn gepleegd, waarschijnlijk vrijdagavond of zaterdagochtend vroeg. Het stationsgebouw is 's nachts afgesloten.

Lynn

Ben benieuwd of ik hier morgen telefoon over krijg ;)

Frantic

Citaat van: Lynn op 25 januari 2009, 21:34:14
Ben benieuwd of ik hier morgen telefoon over krijg ;)

jep  I-:

Boete uitgeschreven bij a'dam sloterdijk...
"maar meneer, de kaartautomaat bij goes deed het niet..."  øL

TimT

Op de PZC pagina staan paar behoorlijke boze reacties. Dus ik denk wel dat je een paar telefoontjes van paar Zeeuwen kan verwachten ;)
Maar pak ook bijvoorbeeld uit dat mensen ook niet geloven dat de daders niet gevonden zullen worden. Zelf voeg ik mijzelf toe in het feit dat het Station in Goes heel slecht bewaakt word. Het station gebouw is wel op slot in de nacht, maar je kan op diverse manieren op het perron komen. Er hangen geen cameraââ,¬â,,¢s, SOS paal of in de nachtelijke uren is er ook weinig tot geen bewaking. Zelf ben ik niet zo bang. Maar ik snap wel dat mensen soms op de late trein niet gemakkelijk voelen.

Citeerdit soort dingen is al lang normaal geworden ,het heeft toch bijna nooit vervelende gevolgen voor
de daders ,ze worden toch niet gepakt ,nergens controle of toezicht ,en als ze per ongeluk gepakt worden een gezellige middag bij halt of zo of een taakstrafje.Zelfde met vandalisme en grafitti .
Sicco,s die zich vervelen maar liever niks nuttigs doen ,maar wel de zaak verzieken voor de anderen,
wat mij betreft keihard aanpakken zulk gedrag ,anders gaat het van kwaad tot erger.

DonWoozy

echt ik snap dat niet zo hoor, waarom moet tegenwoordig alles maar kapot

TimT

Citaat van: DonWoozy op 26 januari 2009, 09:46:11
echt ik snap dat niet zo hoor, waarom moet tegenwoordig alles maar kapot

Ik heb ook geen idee. Ik weet nog wel dat wij bang waren om een roos te jatten uit iemand zijn tuin om aan je moeder te geven ;)

DonWoozy

ja precies en tegenwoordig kan het niet gek genoeg zijn echt gewoon DEBIEL!!!

Nevyn

Ik heb liever dat ze zo'n automaat slopen dat een persoon!

DonWoozy

Citaat van: Dee-E op 26 januari 2009, 12:53:49
Ik heb liever dat ze zo'n automaat slopen dat een persoon!

sowieso beter dan een persoon maar het maakt uiteindelijk niet uit wat je kapot maakt,
het is gewoon gestoord als je het doet!!!

TimT

Daarin moet ik je gelijk geven.. maar ze moeten gewoon met hun handen van andermans spullen afblijven. En als ze de daders vinden dat alle gemaakte kosten, dus ook van de passagiers gewoon even verhaald moet worden ;)