Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Take Me Out

Gestart door Iwan, 12 maart 2009, 00:26:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Daten is echter alleen de kapstok voor dit 'vrolijke, innemende' studioprogramma, meldt RTL.
Het programma doet weinig denken bestaande datingprogramma's.
Daten is nog nooit zo spannend en grappig geweest, zegt de woordvoerder.

Take Me Out is een volledig nieuw en origineel programma dat het genre op z'n kop zet.
Het is al een groot succes in zowel Denemarken als Australië. Nederland is het volgende land
dat Take Me Out verovert, de rest van de wereld zal ongetwijfeld spoedig volgen.

Telkens staat één single man in een 'vurige liefdesarena' tegenover dertig 'aantrekkelijke
en beschikbare' dames. Gedurende enkele rondes wordt steeds meer over hem bekend.
Het doel van de man is om zoveel mogelijk vrouwen zo lang mogelijk te blijven boeien
zodat hij uiteindelijk uit een groot aantal overgebleven vrouwen zijn date kan kiezen.
Take Me Out is speels, grappig én zit boordevol onthullingen en onverwachte wendingen.
Keer op keer wordt 'de eerste indruk' op de proef gesteld in een kat en muis-spel
tussen dertig vrouwen en één man.

Take Me Out is volgens de presentator alleen geschikt voor mannen die een vrouw kiezen
en niet andersom. Andersom werkt biologisch namelijk niet want vrouwen zijn veel kritischer.
Zij letten vooral op de kwaliteit en een man op de kwantiteit.
Mannen zijn namelijk altijd uit op seks. Vrouwen moeten eerst weten of hij wel aardig is enzo.

Take me out is dagelijks om 19:29 te zien op RTL5 (herhaling om 23:55)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

StarLight

Ik heb het laatst wel gezien. Beetje kansloos..
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Kim

Laatst was er een donkere jongen die steeds met zijn vingers
naar zijn kin greep en erg uit de hoogte over kwam. Blergh, erg
triest! GEWELDIG hoe iedereen dan op het rode knopje drukt.  *G

StarLight

Er was ook een jongen die had een date, maar hij had ergens een tattoo
En je raad het al! Op zijn Lul.. Liet ie dat gewoon zien  *G
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Iwan

Ik vindt het wel grappig om te zien, vooral hoe er ineens heel veel op de knop wordt gedrukt
als een vriend/famililid over de heer in kwestie een boekje open doet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik vind het een heerlijk oppervlakkig programma!

Margje

Ik heb deze serie in de UK gezien en vond het eigenlijk zo slecht dat het wel leuk was om te kijken.

Nevyn

Ik vind Take me out ook geweldig. Het is dat Vin niet van commerciële tv houdt en om rond dat tijdstip altijd een programma wil zien. Als ik er voorbij zap, vind ik het altijd leuk om te kijken. Soms zitten er toch wel leuke mannen bij. Jammer dat juist die dan weggedrukt worden!