Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vreemdgaan aan 't licht bij bevalling

Gestart door Iwan, 30 juni 2009, 09:35:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

DEN HAAG - Een inwoonster van Wassenaar heeft onlangs tegenover haar man letterlijk kleur moeten bekennen.
Haar eveneens Nederlandse blanke echtgenoot was in het Haagse Bronovo-ziekenhuis getuige van de bevalling van zijn vrouw.

Echter, in plaats van een blanke baby, schonk ze hem tot zijn grote verbazing een diep donker kindje.
Direct na de bevalling moest de overspelige Wassenaarse volgens getuigen met schaamrood op haar kaken
bekennen dat haar echtgenoot niet de biologische vader was van het zojuist geboren kind.
Ze bleek negen maanden eerder een slippertje te hebben gemaakt met een negroïde man.

Affaire
Zowel bij de kersverse 'vader' als bij de families van de twee echtelieden is het nieuws volgens directbetrokkenen
als een bom ingeslagen. Een goede bekende van de familie zegt: "Hij was echt verbijsterd. Zijn vrouw kon niet anders
dan de hele affaire opbiechten.
" De bedrogen echtgenoot zou inmiddels zijn koffers hebben gepakt.
Een medewerker van het Bronovo-ziekenhuis bevestigt het verhaal, maar verwijst voor verder commentaar door
naar de woordvoerster van het hospitaal. Deze liet zich ontvallen dat ze al eerder vragen had gehad over de zaak,
maar wil er verder niet op ingaan.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

wat een trut ben je dan sjonge jonge ach we zullen maar zo denken "boontje komt om zijn loontje" !

TimT

Het is een geweldig verhaal om te lezen,   *G
Ik denk dat de dokter ook wel even met verbazing heeft gekeken.
Ik kan mij voorstellen dat als een bom is ingeslagen. Maar ja, tijd dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt. Want er is een baby en weinig tijd om te kibbelen.   

Iwan

Citaat van: Tim Traas op 30 juni 2009, 16:02:40
Het is een geweldig verhaal om te lezen,   *G
Ik denk dat de dokter ook wel even met verbazing heeft gekeken.
Ik kan mij voorstellen dat als een bom is ingeslagen.
Maar ja, tijd dat iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt.
Want er is een baby en weinig tijd om te kibbelen.
Erg leuk om te lezen inderdaad, maar wel erg lullig voor de man en ook voor de moeder,
vraag me af of ze wist dat ze zwanger was van haar slippertje. Denk dat het redelijk vaak voorkomt
dat mannen die denken dat ze de vader van hun kind zijn niet de biologische vader zijn, deze vrouw
had alleen de pech dat ze zwanger was van iemand met een andere huidskleur dan die van haar of haar man.
Ik vindt het een beetje makkelijk om de vrouw te veroordelen, vreemdgaan is nu eenmaal menselijk,
en ik kan niet zeggen dat ik nooit vreemd zal gaan. Mocht ik ooit aan de vrouw geraken en die raakt zwanger
van een ander dan zou ik dat liever niet willen weten, misschien wat naïef, maar denk dat de waarheid in zo'n
geval beter onbekend kan blijven, althans als het een eenmalig slippertje is.
dan hoop ik niet dat ik het ooit ontdek
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."