Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Van der Sar niet naar WK

Gestart door gjk, 21 februari 2010, 11:31:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk


Edwin van der Sar zal deze zomer op het WK in Zuid-Afrika definitief geen deel uit maken van het Nederlands elftal. Dat zegt de 39-jarige doelman van Manchester United in het Algemeen Dagblad van vrijdag. ,,Ik ga niet mee naar het WK. Na de wedstrijd tegen Noorwegen heb ik mijn besluit genomen. Daarbij wil ik het laten. Ik wil het nog één keer bevestigen: ik ga niet mee'', aldus de Nederlander.


De recordinternational (130 interlands) kwam op 15 oktober 2008 in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Noorwegen voor het laatst uit voor Oranje. Hij was dat jaar na het EK in Oostenrijk en Zwitserland eigenlijk al gestopt, maar maakte tijdelijk zijn rentree vanwege blessures van Maarten Stekelenburg en Henk Timmer.

Nevyn

Jammer, ik vind hem een van de beste keepers die het Nederlands elftal ooit heeft gehad.

Iwan

Inderdaad erg jammer dat hij besloten heeft om niet mee te gaan naar het WK, maar ik heb wel respect voor zijn beslissing.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Het is inderdaad erg jammer dat hij er voor heeft bedankt, maar ik vind ook wel dat je andere jongens ook de kans moet geven om zich te bewijzen en met Stekelenburg hebben we ook een prima keeper!