Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Meisje (6) pleegt zelfmoord na ruzie met moeder

Gestart door Iwan, 6 april 2010, 14:13:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: AD.nl
Meisje (6) pleegt zelfmoord na ruzie met moeder

OREGON - Een meisje van zes heeft zelfmoord gepleegd na een ruzie met haar moeder.
Samantha Kuberski uit Oregon was na een woordenwisseling met haar moeder naar haar kamer gestuurd.
Ze bond een kinderriem rond haar hals en snoerde die vast aan de bovenste rand van het kinderbedje.

Haar moeder, die beneden zat met de drie andere kinderen, trof haar dochter bewusteloos aan.
De kleuter werd naar het ziekenhuis afgevoerd, waar ze later overleed, meldt De Telegraaf.

Hoewel in het onderzoeksrapport staat dat het gaat om zelfmoord blijven de ouders dit ontkennen.
Samantha was een vrolijk kind, had veel vriendinnetjes, was niet depressief en had ook geen andere problemen,
aldus de ouders. Ook politieagenten geloven niet dat een kind van zes inventief genoeg is om zichzelf
op deze wijze op te hangen.

Artsen en inspecteurs houden echter vol dat het wel om een zelfmoord gaat.
"Samantha is regelmatig verteld dat een riem om je nek doen heel gevaarlijk is.
Wellicht is haar zelfmoord  in een opwelling gebeurd, dat zien we ook vaak bij volwassenen
",
aldus dokter Karen Gunson.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Wat een verhaal zeg! Ik heb echt te doen met de ouders van dat meisje, het zal je maar overkomen om je kind zo aan te treffen.

Iwan

Verschrikkelijk voor de ouders. Best wel schokkend dat zelfmoord onder zulke jonge kinderen best wel veel voorkomt.
(onder jonge vrouwen tussen 15 en 25 jaar is zelfmoord de grootste doodsoorzaak)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."