Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

goede voornemens 2007?

Gestart door vampie, 15 december 2006, 20:24:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vampie

Heb je nog goede voornemens voor 2007 ? zo ja welke

en als je in het verleden goede voornemens had , kon je jezelf daar aan houden ?

Iwan

Ik heb elk jaar het goede voornemen om te gaan stoppen met roken en rook nog steeds.
Ik heb dit jaar als goede voornemen om niet meer zo met te laten sollen owhja en om de liefde van mijn leven te vinden, maar die laatste zal wel niet uitkomen  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Tjee..das altijd een goede vraag..Moet je goede voornemens alleen 1 keer per jaar hebben met oud&nieuw? Dat vind ik dus niet..je kan het gehele jaar door goede voornemens hebben...Maar hier een paar goede voornemens voor het nieuwe jaar...

* Beginnen met een studie
* Vinden van leuk werk
* Wat liefs doen voor bepaalde vrienden/familie omdat die mij(ons) zo behulpzaam zijn geweest..
* Wat vrolijker opstaan soms ook al is het heel vroeg!
* Leuk huisje vinden
* Opnieuw settelen
* Niet meer te hard rijden (bespaart een hoop boetes)...

Goh ik zal best wel meer hebben maar zoals ik al zei...ik heb ze eigenlijk niet alleen met oud & nieuw maar het gehele jaar door...

Lynn

* Toch weer stoppen met roken
* Leuke opleiding vinden
* Daarna leuk werk vinden

En dat was het wel zo'n beetje.

mary-kate

nee eigenlijk niet ik hou het toch niet vol
maar voornemens heb ik opzich wel genoeg:

*op m'n figuur letten  *G
*meer zwemmen of lopen s'avonds  :-\
*nog gelukkiger worden en gezond blijven  :smitt:
*meer aan mezelf denken en vaker nee zeggen 8)

genoeg voornemens dus
Life can be so beautyfull
so follow your heart

vampie

ik heb geen goede voornemens , omdat ik vindt dat je goede voornemens het hele jaar kunt maken en niet af hoeft te laten hangen van een nieuw jaar .

ik ga gewoon door met het beste uit me zelf halen  ;)

marcel1970

Citaat van: vampie op 17 december 2006, 00:15:12
ik heb geen goede voornemens , omdat ik vindt dat je goede voornemens het hele jaar kunt maken en niet af hoeft te laten hangen van een nieuw jaar .

;D ik maak zelf nooit goede voornmemens met nieuwjaar maar Vampie omdat ik al lang met je chat of msn maak ik het goede voor nemen om jou en je gezin een keer irl te onmoeten ;)  :tU:

mary-kate

Citaat van: vampie op 17 december 2006, 00:15:12
ik heb geen goede voornemens , omdat ik vindt dat je goede voornemens het hele jaar kunt maken en niet af hoeft te laten hangen van een nieuw jaar .

ik ga gewoon door met het beste uit me zelf halen  ;)

nee het hoeft ook niet van het nieuwe jaar af te hangen het is meer een nieuw jaar een nieuw begin sommige mensen hebben daar meer steun aan dan waneer je 1 maart begint b.v.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Dity

Vroeger deed ik dat wel, goede voornemens maken.

Maar aangezien er 9 van de 10 keer niks van terecht kwam ben ik daar maar vanaf gestapt.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

vampie

Citaat van: marcel1970 op 17 december 2006, 14:45:59
Citaat van: vampie op 17 december 2006, 00:15:12
ik heb geen goede voornemens , omdat ik vindt dat je goede voornemens het hele jaar kunt maken en niet af hoeft te laten hangen van een nieuw jaar .

;D ik maak zelf nooit goede voornmemens met nieuwjaar maar Vampie omdat ik al lang met je chat of msn maak ik het goede voor nemen om jou en je gezin een keer irl te onmoeten ;) Ãâ€"TU

is goed marcel  ;)

Celine

Ik heb al eerder bij deze topic gekeken maar wist toen nog geen voornemen.
Na vandaag dus wel: ga proberen niets meer op te kroppen en maar directer te reageren.

Nevyn

Ik ga proberen wat vaker met Joyce af te spreken..
Een hele lieve meid, die wel wat meer aandacht verdient!!

sandratje

Ik doe niet aan voornemens, kan me er toch niet aan houden.

Iwan

Ik heb dit jaar, wederom, geen goede voornemen voor het komende jaar.             8*)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


DonWoozy

Goede voornemens????.........................GEEEEEEEN