Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Aankomen tijdens de zwangerschap

Gestart door Sugamilk, 16 december 2013, 13:56:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sugamilk

Hoeveel zijn de (a.s.) mama's aangekomen tijdens hun zwangerschap?
En zijn deze kilo's er af gegaan naar de zwangerschap?

Lynn

26 kilo. Ik at alles. Stom natuurlijk. Mede door de borstvoeding was ik de kilo's binnen een paar maanden weer kwijt.
Bij een eventuele tweede zwangerschap zou ik het wel anders aanpakken. Dan ben ik 30+ en dan schijnt het zo te zijn dat de kilo's er niet zo makkelijk af gaan.

Sugamilk

Ik ben maar 400gram aangekomen. (uiteindelijk dan he, want ben wel onder mijn startgewicht geweest)
Ben niet ziek geweest maar in het begin toch veel afgevallen.
Luste geen cola meer, dus denk dat dat de schuldige was.

Kim

Bij Lars ben ik 12 kilo aangekomen.
Deze zwangerschap ben ik tot nu toe 8 kilo afgevallen.

Goitske

Bij Jan 16 kg aangekomen had dat na 9 maanden er bijna weer vanaf en nu zwanger van nr 2 zit op dit moment op 2 kg extra sinds de start van de zwangerschap

Kim

Deze zwangerschap 8 kilo afgevallen in de eerste 16 weken.....daarna weer 7 kilo bijgekomen dus zit nu 1 kilo onder mijn startgewicht. Hoop dat ik na de bevalling weer gewoon op mijn startgewicht sta. Ben daarna weer van plan te gaan sporten en de frisdrank te laten staan. Ook wel weer fijn om mijn eigen lichaam terug te krijgen zonder geschopt te worden, haha!

Kim

Uiteindelijk 8 kilo afgevallen toen 12 kilo bijgekomen.....
Na 1 week alweer terug op startgewicht en nu weeg ik alweer
minder dan toen ik net van Lars in verwachting was! :)

Sugamilk

Netjes Kim, ik weeg inmiddels alweer net zo zwaar als tijdens de zwangerschap.. :(

Lynn

Nu, ruim twee en een half jaar later, ben ik lichter en slanker dan voor mijn zwangerschap. Voorheen maat 40/42, nu maat 38. Mede dankzij een druk leven icm stress. Zitten blijkbaar ook voordelen aan :)

Lynn

Citaat van: Lynn op 16 december 2013, 13:59:32
26 kilo. Ik at alles. Stom natuurlijk. Mede door de borstvoeding was ik de kilo's binnen een paar maanden weer kwijt.
Bij een eventuele tweede zwangerschap zou ik het wel anders aanpakken. Dan ben ik 30+ en dan schijnt het zo te zijn dat de kilo's er niet zo makkelijk af gaan.

Bij de tweede zwangerschap amper 10 kilo aangekomen, maar wel bevallen van een bijna 9 ponder ;). Ik zit nu weer bijna op gewicht.