Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wie Is De Mol? - 2015

Gestart door Iwan, 2 oktober 2014, 18:48:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Eerste Kandidaat Wie Is De Mol? 2015 bekend



Presentator Art Rooijakkers heeft de eerste kandidaat van het nieuwe, alweer vijftiende seizoen Wie Is De Mol? bekendgemaakt.
Het gaat om Rik van de Westelaken: verslaggever en presentator van het NOS Journaal.

Rik van de Westelaken studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam.
Hij begon zijn carrière op 17-jarige leeftijd bij omroep Kersenland (later Skyline RTV)in Uden
en werkte daarna tot 1999 voor de Amsterdamse lokale omroep AT5 op de nieuwsredactie als redacteur,
verslaggever en presentator. Inmiddels kent iedereen hem als verslaggever en presentator van het NOS Journaal.

De komende tijd worden nog meer kandidaten bekendgemaakt.

Het nieuwe seizoen start op 1 januari 2015.
Wie Is De Mol? seizoen 15 wordt vanaf dan elke donderdag om 20:30 uur uitgezonden op NPO1.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Chris Zegers zevende deelnemer Wie is de Mol?

Wereldreiziger en presentator Chris Zegers is de zevende deelnemer van het NPO-programma Wie is de Mol?.
Dat werd gisteravond bekendgemaakt in de uitzending van 3 op Reis.

Andere deelnemers zijn presentatrice Evelien Bosch, zangeres/actrice Carolina Dijkhuizen,
nieuwslezer Rik van de Westelaken, actrice Marlijn Weerdenburg, cabaretier Pieter Derks
en SBS6-presentator Viktor Brand.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Wie is de Mol? vrijdag ingehaald

De uitzending van Wie is de Mol?, die donderdagavond niet te zien was door de gebeurtenissen bij de NOS
wordt vanavond ingehaald.

NPO1 ging om 20.00 uur op zwart en dat duurde een uur. Toen de zender weer in de lucht was kwam de NOS
met een speciale uitzending vanuit de studio in Den Haag. De misdaadserie Nood Zuid vervalt vrijdagavond op NPO1.
Vorige week zagen iets meer dan 2,3 miljoen mensen hoe het de BN'ers in Wie is de Mol?vergaat op Sri Lanka.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."