Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wie is de Mol 2015 - De Kandidaten

Gestart door Iwan, 27 december 2014, 18:30:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan




Wie is de Mol? 2015


Ajouad
Leeftijd: 27
Beroep: Presentator

Carolina
Leeftijd: 34
Beroep: Zangeres en actrice

Chris
Leeftijd: 43
Beroep: Acteur, zanger en presentator

Evelien
Leeftijd: 33
Beroep: Presentatrice

Magriet
Leeftijd: 44
Beroep: Journaliste

Marlijn
Leeftijd: 31
Beroep: Actrice

Martine
Leeftijd: 44
Beroep: Cabaretière en actrice

Pieter
Leeftijd: 30
Beroep: Cabaretier

Rik
Leeftijd: 43
Beroep: Nieuwslezer

Viktor
Leeftijd: 43
Beroep: Televisiepresentator
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Nr. Naam Week 1 Week 2 Week 3 Week 4 Week 5 Week 6 Week 7 Week 8 Week 9 Week 10 Opmerking
- Margriet van der Linden Finale/Reünie De Mol
01. Rik van de Westelaken Finale/Reünie De Winnaar
02. Marlijn Weerdenburg Finale/Reünie De Verliezer
03. Chris Zegers Finale/Reünie Afvaller nr 7
04. Martine Sandifort Finale/Reünie Afvaller nr 6
05. Carolina Dijkhuizen Finale/Reünie Afvaller nr 5
06. Viktor Brand Finale/Reünie Afvaller nr 4
07. Ajouad El Miloudi Finale/Reünie Afvaller nr 3
08. Evelien Bosch Finale/Reünie Afvaller nr 2
09. Pieter Derks Finale/Reünie Afvaller nr 1

Legenda:

  Kandidaat is (de week ervoor) afgevallen.
  Kandidaat is nog in het spel.
  Kandidaat heeft een vrijstelling.
  Kandidaat kreeg geen scherm te zien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Vierde afvaller Wie is de Mol?

Een vierde kandidaat is donderdag uit Wie is de Mol? gestuurd. Deze deelnemer beantwoordde aan het eind
van de aflevering te weinig vragen goed en moet het programma verlaten en terugkeren naar Nederland.

Kandidaat Viktor kreeg vrijdagavond een rood scherm te zien. De reacties van zijn mede-kandidaten zijn geschokt.
Viktor is hevig teleurgesteld. "Ik dacht dat ik er net lekker in begon te komen. Ik baal als een stekker, maar ik vond het fantastisch."

Penningmeester
Tijdens de eerste minuten moet er van penningmeester gewisseld worden en wordt de pot nageteld. Uit de telling blijkt er
200 euro te missen van de 4700. Martine en Margriet biechten op dat zij de 200 euro uit de pot hebben gepakt om jokers te kopen.
Rik neemt de taak van penningmeester op zich.

Tijdens de eerste opdracht moeten Carolina en Marlijn een rondleiding geven door een tempel, waarbij ze ongezien jokers
moeten verzamelen. Als Art Rooijakkers aan het eind van de tour verklapt wat de dames hebben gedaan, krijgen de andere kandidaten
de mogelijkheid om de gewonnen jokers weer weg te spelen door vragen over de tempel te beantwoorden.

Tijdens de tweede opdracht worden de spelers naar een strandje gebracht. Daar moeten ze vragen naar waarheid beantwoorden.
Wie Art eerlijk antwoord geeft, heeft een grote kans dat hij straks naar geld mag graven dat onder het zand begraven ligt.
De spelers twijfelen of ze wel of geen eerlijke antwoorden moeten geven. Uiteindelijk graven de kandidaten niets op.

Pakketjes
Bij de laatste opdracht moeten de kandidaten pakketjes rondbrengen in een bootje op een groot meer waarin Nederlandse plaatsnamen
op vlotten drijven. Chris mag de kandidaten aansturen naar de goede plaatsen. Uiteindelijk wordt er 1500 euro verdiend en blijkt De Mol
één pakketje achterover gedrukt te hebben.

Rik geeft een joker aan Marlijn. De mol heeft nu nog vijf kandidaten tegenover zich. In het spel zitten nog: Rik van de Westelaken,
Martine Sandifort, Marlijn Weerdenburg, Carolina Dijkhuizen, Chris Zegers en Margriet van der Linden zijn de overgebleven kandidaten.
Eén van hen is de Mol.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 31 januari 2015, 11:08:19


Citaat van: Telegraaf.nl
Vierde afvaller Wie is de Mol?

Kandidaat Viktor kreeg vrijdagavond een rood scherm te zien. De reacties van zijn mede-kandidaten zijn geschokt.
Viktor is hevig teleurgesteld. "Ik dacht dat ik er net lekker in begon te komen. Ik baal als een stekker, maar ik vond het fantastisch."

Mijn mol is eruit.... Ik was er nog niet 100% zeker van, maar voor mijn gevoel was Victor de mol... de helft van mijn punten weg.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola


Iwan

En weer valt mijn mol af.... :WAB:
Ik hou zo geen punt meer over in de poule... :'(
Vind de app dit jaar trouwens mindere leuk dan de vorige jaren,
ik hoop dat deze opzet iets eenmaligs is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Na mijn mol valt nu ook mijn winnaar af.......
Van Chris was ik inmiddels wel zeker dat hij de mol niet was.....

Ik gok er nu op dat Marlijn de mol is.  (dus zal het Rik wel zijn)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Verrassende finale Wie is de Mol?

Het mysterie rondom Wie is de Mol? is donderdagavond ontrafeld in de zinderende finale.
Na de ontknoping onthulde de Mol welke streken er zijn uitgehaald gedurende het programma.



In de finale van Wie is de Mol? moesten Marlijn Weerdenburg, Rik van de Westelaken en Margriet van der Linden
het tegen elkaar opnemen, maar uiteindelijk was de rol van Mol was dit jaar toebedeeld aan Margriet.
Nieuwslezer Rik ging er als winnaar vandoor met het prijzengeld, maar trof daarin de laagste pot ooit.

"Ik mag nu weer ademhalen", zo laat Margriet weten. "Het is een enorme druk, maar het is fantastisch om te doen.
Het is fantastisch dat ik weer uit de kast ben eigenlijk
".

Rik dacht dat hij zijn laatste test compleet verpest had, terwijl Marlijn ervan overtuigd was dat ze ging winnen.
"Ik dacht 'Yes Rik heeft een domme fout gemaakt'", aldus een verbaasde Marlijn. Zij scoorde 35 goede vragen,
maar Rik wist haar te verslaan met 36 goede anwoorden.

Bij de 'molstreken' werd onthuld dat afleveringtitels naar Margriet verwezen.
Ook speelden bloemen een grote rol en nomineerde Margriet zichzelf een keer als mol.

In de laatste aflevering voor de finale moest Chris Zegers emotioneel het toneel verlaten.
Hij kon tot in de live-uitzending van de ontknoping niet geloven dat hij uit de wedstrijd lag.

Presentator Art Rooijakkers liet vooraf al weten dat de Mol dit jaar een aanvallend spel speelde,
maar dat ook de programmamakers vaak met samengeknepen billen toekeken naar situaties.
"Het is een bijzonder seizoen", aldus Art tegen RTL.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."