Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

'Wie is de mol? volgend jaar in Japan'

Gestart door Frantic, 16 juni 2009, 11:41:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Frantic

Na Mexico en Jordanië, zoekt 'Wie is de Mol?' opnieuw een warm land op. Het succesvolle AVRO-programma, dat volgend jaar al weer voor de tiende keer op tv te zien is, wordt momenteel opgenomen in Japan.

Op het http://www.wieisdemol.com/forum/van 'Wie is de Mol?' is men daar in ieder geval van overtuigd. Een stel dat de hele wereld over reist, heeft namelijk presentator Pieter Jan Hagens gespot in het land van de rijzende zon.

Op het vliegveld van Tokio kwam het stel, ene Rob en Brigitte, Pieter Jan tegen. Hij stond er samen met een hele groep B- en C-artiesten, waaronder in ieder geval Frits Sissing.

De AVRO-presentator gaat echt niet voor de lol op vakantie met een horde BN'ers. Het kan dan ook niet anders of hij was er in het kader van 'Wie is de Mol?'. Of het echt waar is, zullen we pas volgend jaar echt zeker weten.

Lynn

Dit kan bijna niet.
Wie is de Mol? wordt elk jaar pas in september en oktober opgenomen!

Frantic

Citaat van: Lynn op 16 juni 2009, 11:45:24
Dit kan bijna niet.
Wie is de Mol? wordt elk jaar pas in september en oktober opgenomen!

Niet élk jaar, blijkbaar ;)

Lynn

Citaat van: Valentijn op 16 juni 2009, 11:49:19
Citaat van: Lynn op 16 juni 2009, 11:45:24
Dit kan bijna niet.
Wie is de Mol? wordt elk jaar pas in september en oktober opgenomen!

Niet élk jaar, blijkbaar ;)

Omdat mensen hem daar met bn-ers hebben gespot?
Zegt toch helemaal niks.
Ik neem aan dat hij ook andere programma's heeft.
Ik geloof dus niks van dit bericht.

Frantic

Citaat van: Lynn op 16 juni 2009, 12:18:43
Citaat van: Valentijn op 16 juni 2009, 11:49:19
Citaat van: Lynn op 16 juni 2009, 11:45:24
Dit kan bijna niet.
Wie is de Mol? wordt elk jaar pas in september en oktober opgenomen!

Niet élk jaar, blijkbaar ;)

Omdat mensen hem daar met bn-ers hebben gespot?
Zegt toch helemaal niks.
Ik neem aan dat hij ook andere programma's heeft.
Ik geloof dus niks van dit bericht.

Met B-artiesten. Wat zegt jou dat?
De AVRO doet echt geen personeelsuitjes naar Japan lijkt mij.

Lynn


Frantic

U is allicht enigzins jaloers omdat ondergetekende eerder een WIDM-scoop heeft dan u?

Lynn

Citaat van: Valentijn op 16 juni 2009, 12:44:34
U is allicht enigzins jaloers omdat ondergetekende eerder een WIDM-scoop heeft dan u?

???

Iwan

De AVRO baalt flink, want drie van de tien deelnemers aan 'Wie is de Mol?'
zijn al uitgelekt dankzij een enthousiaste filmer...

Er is een video op youtube verschenen met daarop uiterst geheime beelden
van de opnames van Wie is de Mol? in Japan.

Presentator Pieter Jan Hagens was er natuurlijk bij, maar ook Loretta Schrijver,
Barbara Barend en Manuel Venderbos zijn duidelijk te herkennen.

Maar wie zijn de overige zeven..?

http://www.youtube.com/v/NFFEfeLPH8c&hl=nl&fs=1&
http://www.youtube.com/v/CbvAQQwHoC0&hl=nl&fs=1&



Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Na een opgedoken filmpje en veel speculaties zijn de deelnemers van Wie Is De Mol? nu echt bekend.
Loretta Schrijver, Sanne Vogel, Tim Akkerman, Barbara Barend, Manuel Venderbos, Hind Laroussi,
Erik van der Hoff, Arjen Lubach, Frits Sissing en Kim Pieters gaan aankomend seizoen de strijd
met elkaar aan. Dat schrijft De Telegraaf vrijdag.

De bekendmaking van de nieuwe generatie deelnemers valt op dezelfde dag als de uitreiking
van de gouden Televizier-Ring. Het spelprogramma maakt samen met Gooische Vrouwen
en Boer Zoekt Vrouw kans op de prestigieuze televisieprijs voor het beste televisieprogramma.

In Wie Is De Mol? gaan tien kandidaten de strijd met elkaar aan. Tijdens het uitvoeren van diverse opdrachten
moeten de kandidaten achterhalen wie de saboterende mol in hun midden is. Het tiende seizoen van het
AVRO-programma wordt vanaf 7 januari uitgezonden. De opnamen vonden dit keer plaats in Japan.






Ã,©depers.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ken ze niet allemaal, maar vind het leuk om te lezen dat er onze eigen Kim ook mee gaat doen met
wie is de mol, denk dat ze hier op het forum aan het oefenen was en daarom er niets over heeft gezegt.  ;D

Citaat van: Iwan op 23 oktober 2009, 18:01:52
Na een opgedoken filmpje en veel speculaties zijn de deelnemers van Wie Is De Mol? nu echt bekend.
Loretta Schrijver, Sanne Vogel, Tim Akkerman, Barbara Barend, Manuel Venderbos, Hind Laroussi,
Erik van der Hoff, Arjen Lubach, Frits Sissing en Kim Pieters gaan aankomend seizoen de strijd
met elkaar aan. Dat schrijft De Telegraaf vrijdag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Valentijn op 16 juni 2009, 11:41:04
Na Mexico en Jordanië, zoekt 'Wie is de Mol?' opnieuw een warm land op. Het succesvolle AVRO-programma, dat volgend jaar al weer voor de tiende keer op tv te zien is, wordt momenteel opgenomen in Japan.

Op het vliegveld van Tokio kwam het stel, ene Rob en Brigitte, Pieter Jan tegen.
Hij stond er samen met een hele groep B- en C-artiesten, waaronder in ieder geval Frits Sissing.
Het land, Japan en Frits Sissing klopte in elk geval.   :tU:
Of het moet een publiciteitsstunt zijn omdat de Gouden Televizier-Ring vanavond wordt uitgereikt en Wie is de Mol, daarvoor genomineerd is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."