Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

'Wie is de mol? volgend jaar in Amerika?'

Gestart door Iwan, 28 september 2010, 21:00:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: AD.nl
Anna Drijver en Jan Kooijman in Wie is de Mol?

Anna Drijver en Jan Kooijman zijn kandidaat in het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol?
Dat weet RTL Boulevard te melden. Ook acteur Pepijn Gunneweg maakt deel uit van de tien kandidaten.
De groep reist dit jaar af naar de Verenigde Staten.

Het is algemeen bekend dat kandidaten aan het spelprogramma een contract voor geheimhouding moeten tekenen.
Kooijman is dan ook erg voorzichtig in zijn onthullingen. "Wat kan ik zeggen? Niets is wat het lijkt", zegt hij voor
de camera van RTL Boulevard. "Ik ben benaderd met de vraag of ik mee wilde doen. En dat vond ik een makkelijke vraag,
want ik vind het een briljant programma.
"

In Wie is de Mol? gaan tien kandidaten de strijd met elkaar aan. Tijdens het uitvoeren van diverse opdrachten moeten de deelnemers
achterhalen wie de saboterende mol in hun midden is. Het elfde seizoen van het AVRO-programma wordt vanaf 6 januari uitgezonden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Jeeh! Zo'n zin in. Ben nu ook alle voorgaande seizoenen aan het sparen op dvd. Binnenkort komt mijn favoriete seizoen uit: seizoen 3. George is een leuk molletje!

Iwan

Citaat van: Lynn op 28 september 2010, 21:39:05
Jeeh! Zo'n zin in. Ben nu ook alle voorgaande seizoenen aan het sparen op dvd.
Binnenkort komt mijn favoriete seizoen uit: seizoen 3. George is een leuk molletje!
Ik heb laatst seizoen 1 gedownload, heb de eerste 5 seizoenen niet gezien, maar was kwalitatief uitermate teleurstellende kwaliteit.
Zijn ze niet al eens in de VS geweest met wie is de mol??? Las op het molforum dat de locatie (o.a.?) Nicaragua zou zijn voor seizoen 11,
dan zou het dus Amerika moeten zijn ipv de VS, maar die worden wel vaker door elkaar gehaald.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Leuk! Wie is de Mol, kijk er graag naar.
Hoewel ik de laatste seizoenen er niet aantrekkelijker op vind worden. Ik vond het leuker toen nog niet al die BN-ers meededen.
Ik vond George ook een leuke Mol, maar wel eentje die ik al snel doorhad, dat geldt ook voor Milouska, briljant, maar ik had ook haar al snel door.
De laatste serie vond ik stukken minder, terwijl ik daar de Mol weer helemaal niet doorhad, maar daar was ik ook niet zo in verdiept als de eerdere series.
Op zich maakt het mij niet veel uit naar welk land ze toegaan.

Lynn


Iwan

Dames ... dames ga nou niet alle molletjes verraden want ik moet nog héééééél vééééél seizoen van wie is de mol inhalen/zien.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Oeps! Stom zeg. Helemaal niet bij nagedacht ;)

Iwan

Ik heb seizoen 1 helemaal gezien en ben nu bezig met seizoen 2.
Seizoen 1 vond ik niet zo leuk, maar kon er ook niet helemaal inkomen,  seizoen 2 was al veel leuker en spannender voor mij.
kan bijna niet wachten tot het nieuwe seizoen begint en tot die tijd zal ik de molletjes maar gaan zoeken op de dvd's
van de vorige jaargangen van wie is de mol?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl


Jan Kooijman had moeite met leugens 'Wie is de Mol'

HILVERSUM - Het viel Jan Kooijman zwaar dat hij voor zijn deelname aan het televisieprogramma 'Wie is de Mol'
moest liegen tegen zijn omgeving. De 29-jarige acteur wist vrienden en bekenden om de tuin te leiden
met een smoes over workshops in Amerika. Toch bleek Kooijman een geloofwaardige leugenaar.
"Uiteindelijk is het goed gelukt. Ze geloofden me allemaal", vertelt Kooijman aan Novum Nieuws.

De acteur kon zijn geluk niet op toen hij werd gevraagd om mee te doen aan het AVRO-programma.
"Ik heb geen moment getwijfeld. Ik voelde me erg gevleid", bekent de 29-jarige Kooijman.
Hij noemt Wie is de Mol? een van de mooiste programma's die worden gemaakt voor de Nederlandse televisie.
"Het is een van de weinige dingen die ik al jaren volg en waar ik mijn dvd-recorder voor zet."

Kooijman bereidde zich voor door zo veel mogelijk informatie te verzamelen over zijn medekandidaten.
"Ik heb me ingelezen over iedereen die ging meedoen en ik heb naar oude afleveringen gekeken.
Meer kun je volgens mij niet doen.
" Over zijn strategie wil Kooijman niet veel kwijt, behalve dat hij erg fanatiek is.
"Als ik iets doe, bijt ik me erin vast en laat ik niet meer los."

Het elfde seizoen van Wie is de Mol? werd opgenomen in El Salvador. Naast Jan Kooijman zijn onder anderen Anna Drijver,
Karin de Groot, Miryanna van Reeden en Art Rooijakkers in het programma te zien. De eerste aflevering wordt op 6 januari uitgezonden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vanavond gaat het weer beginnen, heb er nu al zin in.   :jch:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in!
Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in!
Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in!
Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in!
Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in!
Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in!
Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in!
Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in!
Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in! Zin in!

Lejah

Ik kijk niet zo vaak tv, maar de komende donderdagen in elk geval wel!

Joost


Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Eerste afvaller Wie is de Mol? bekend

AMSTERDAM - Columniste en schrijfster Hanna Bervoets is het eerste 'slachtoffer' van het nieuwe seizoen Wie is de Mol?

Hanna was tijdens het maken van de test nog vastbesloten om door te gaan naar de derde aflevering:
"want ik heb een vrijstelling voor aflevering drie, dus als ik deze test goed maak, zit ik sowieso in aflevering vier...".

Helaas mocht het niet zo zijn. Op Twitter reageert ze op haar vroege uitschakeling.
Met tekst: "Hai hai, en daar ging ze met d'r 'goede geheugen'... Ja I know."
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Miryanna van Reeden verlaat Wie is De Mol?

AMSTERDAM - Miryanna van Reeden heeft donderdagavond het programma Wie is De Mol? moeten verlaten.

Miryanna maakte tijdens de eindtest, waarin de kandidaten vragen moeten beantwoorden over de mol, de meeste fouten.

Haar vertrek kwam niet als een grote verrassing. "Je houdt er altijd rekening mee", reageerde ze.
"Het is natuurlijk niet leuk, maar het kan gebeuren." De actrice vond haar deelname aan Wie is de Mol? "hartstikke leuk".

Miryanna is de derde afvaller van dit seizoen. Horace Cohen en Hanna Beervoets gingen haar voor.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Deelnemer Wie is de Mol? verspreekt zich

AMSTERDAM - Een deelnemer van het programma Wie is de Mol? heeft per ongeluk iets teveel informatie over zichzelf onthuld...

KRO-presentatrice Karin de Groot heeft zichzelf in een gesprek met Weekend enorm verdacht gemaakt.
Het blad ontdekte dat de geboren Rijswijkse gedurende de hele opnameperiode in het buitenland verbleef.
Bovendien bleek zij haar verblijf ver van te voren geboekt te hebben!

De 47-jarige presentatrice vertelde in hetzelfde gesprek dat zij niet het type is om lang zonder haar gezin weg te gaan,
en al helemaal niet zonder haar drie kinderen. De chaotische krullenbol heeft tot nu toe zelden geld in de pot gebracht
en vertraagt met haar onbenullige voorkomen regelmatig opdrachten.

De uitspraken van Karin kunnen natuurlijk ook een tactiek zijn om de kijkers op het verkeerde been te zetten..
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Pepijn Gunneweg verlaat Wie is de Mol?

AMSTERDAM - Eén ding is na donderdagavond wel wat het lijkt: Pepijn Gunneweg is niet De Mol.
De cabaretier heeft Wie is de Mol? deze week moeten verlaten. Pepijn kwam na het derde spel op een,
zo bleek, 'fatale' achterstand van drie jokers te staan. Waardoor hij, in tegenstelling dan de andere kandidaten,
geen enkele jokers had om in te zetten tijdens de test.

Vooral Anna Drijver had het moeilijk met het vertrek van haar 'vriend'.
"Ik voel me net de zwarte weduwe, iedereen met wie ik het goed kan vinden vertrekt."

Op de website van het programma stond Pepijn op de tweede plek van hoofdverdachten.
De fans zullen nu op zoek moeten naar een andere favoriet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citeer

Patrick Stoof eerste finalist in Wie is de Mol?

AMSTERDAM - Patrick Stoof is de eerste gelukkige finalist in het spannende spelprogramma Wie is de Mol?
Donderdagavond hoefde niemand van de kandidaten het programma te verlaten.

Patrick kreeg een brief van de Mol waarin stond dat hij een vrijstelling kon verdienen,
maar wel ten koste van de groep. Hij koos voor de vrijstelling, waardoor de groepsopdracht mislukte.

Art Rooijakkers, Karin de Groot en Soundos El Ahmadi zullen daarom nog moeten strijden om een plekje in de finale.

De meeste kijkers van Wie is de Mol? denken dat Art de Mol is.
Karin en Patrick staan op de tweede en derde plaats in de Top 3 van de verdenkingen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."