Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Kandidaten 'Wie is de Mol? 2012' uitgelekt

Gestart door Iwan, 25 mei 2011, 13:34:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

Kandidaten 'Wie is de Mol? 2012' uitgelekt

De kandidaten van het tv-programma 'Wie is de Mol?' zijn gespot op Schiphol.
De opnames worden gemaakt in IJsland en mogelijk gaat voormalig NET5-presentator
Art Rooijakkers de nieuwe reeks presenteren. Dat meldt weekblad Privé.

'Dan sta je daar 'toevallig' op Schiphol en kom je de crew tegen van Wie is de Mol 2012.
Het grote geheim van de AVRO ligt op straat,
' vertelt Evert Santegoeds.
'Het is echt wonderbaarlijk hoe het elk jaar geheim gehouden wordt.'
Op Schiphol stonden onder meer William Spaaij, Anne-Marie Jung, Marit van Bohemen en Frits Huffnagel.
'We wisten al dat Huffnagel gestopt was met de politiek, maar nu weten we wat hij daarna is gaan doen.'

Het gerucht ging dat ook Louis van Gaal mee zou doen, die immers zonder werk zit nu hij geen trainer
meer is van Bayern München. Ook Louis stond op Schiphol, bij hetzelfde loket, maar hij bleek uiteindelijk
niet naar IJsland te gaan.

De societywatcher meent ook te weten wie de presentatie op zich gaat nemen.
'Ieder jaar is het Pieter Jan Hagens, maar die is nog op de buis bij  EénVandaag.'
Santegoeds denkt dat Art Rooijakkers de nieuwe presentator is. 'Rooijakkers is van NET5
naar de AVRO vertrokken zonder dat gezegd is welk programma hij daar ging doen.
Dit zou de voornaamste klus kunnen zijn die hij daar in de wacht heeft gesleept
.'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

William Spaaij ken ik niet, maar Marit van Bohemen en Frits Huffnagel lijken mij hele leuke kandidaten, Louis van Gaal zou helemaal
een leuke kandidaat zijn. Jammer dat Pieter Jan Hagens het niet meer gaat presenteren al denk ik dat Art Rooijakkers een goede
vervanger zal kunnen zijn, Karel vond ik toch nog de leukste/beste presentator.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

William, Marit en Frits lijken mij ook wel leuke kandidaten.
Van Annemarie Jung moest ik eerst googelen wie ze was...

Wel jammer dat die Art het gaat presenteren. Ik vond m in de afgelopen Mol-serie ook al zeer irritant.

Iwan




Wie is de Mol? 2012


De Mol Anne-Marie Jung (1976)
actrice en musicalactrice

afl. 2 Diorno 'Dio' Braaf (1988)
Rapper

afl. 6 Frits Huffnagel (1968)
VVD-politicus, TV-commentator en radio-presentator

De Winnaar Hadewych Minis (1977)
Zangeres & actrice

Liesbeth Staats (1974)
Verslaggeefster en presentatrice

afl. 3 Maarten van der Weijden (1981)
Olympisch zwemkampioen

afl. 1 Marion Pauw (1973)
Schrijfster

afl. 5 Marit van Bohemen (1971)
Presentatrice en actrice

afl. 8 Tim Kamps (1977)
Cabaretier en muzikant

afl. 7 William Spaaij (1983)
Musicalacteur, zanger en danser

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De meeste kandidaten (6) ken ik niet dit jaar, maar heb er wel weer zin in.
Mijn favoriete kandidaat zo op het eerste oog is Frits Huffnagel, dus hoop dat die er niet te snel uit is.

Weet iemand trouwens wanneer de andere series op dvd uitkomen??
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik vind het leuk dat Marion Pauw meedoet. Ik heb 2 boeken van haar en ook gelezen (Drift en Zondaarskind) en ik wil de anderen ook nog graag lezen.
Ik zeg niet dat zij mijn favoriet is, maar ik vind het wel leuk haar van een andere kant te zien.

Iwan



Citaat van: Lejah op 24 oktober 2011, 16:19:43
Ik vind het leuk dat Marion Pauw meedoet. Ik heb 2 boeken van haar en ook gelezen (Drift en Zondaarskind) en ik wil
de anderen ook nog graag lezen. Ik zeg niet dat zij mijn favoriet is, maar ik vind het wel leuk haar van een andere kant te zien.
Marion Pauw ken ik dus niet. :-)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Komende donderdag, 5 januari, om 20:30 gaat het weer beginnen.
Ik volg wie is de mol ook al via twitter, ben er dus helemaal klaar voor. #kannietwachten
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Heb op hyves gestemd, blinde gok want eerste aflevering is nog niet uitgezonden, op:
Afvaller - Tim
Winnaar - Frits
De Mol - Maarten

(als er meer forumleden meedoen met het Mol Spel op Hyves hou ik hier ook de ranglijst bij,
heb je geen hyves dan kun je ook hier jouw afvaller, winnaar en de mol voorspellen)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: AD.nl

Marion Pauw verlaat Wie is de Mol? na aflevering 1

Fans hadden er lang naar uitgekeken en vanavond was het dan eindelijk zover,
de eerste aflevering van een nieuw seizoen 'Wie is de Mol?'. Er werd direct al flink gemold,
want de kandidaten sloten de aflevering af met een bedrag van -500 euro in de pot.
Marion Pauw kreeg als eerste kandidaat het rode scherm en kon na één aflevering alweer huiswaarts keren.

Aflevering één begon met een opdracht waarin de kandidaten eenzaam en alleen in een 'maanlandschap' waren gedropt.
Ze hadden een envelop met een foto erin gekregen en moesten op de plek zien te belanden waar de foto was genomen.
Wisten ze ze zich daar allemaal binnen 3 uur te verzamelen dan zou er 2500 euro naar de pot gaan. De opdracht mislukte echter.

Zonnige toekomst
Na de eerste opdracht vertelde presentator Art Rooijakkers dat er in aflevering 4 zwaar onderhandeld wordt over de toekomst
van de kandidaten. Daarnaast adviseerde hij de deelnemers vrienden te maken. Al waarschuwde hij ook dat je beste vriend
je vijand kan zijn. Dat was hem zelf vorig jaar ook overkomen. Verder refereerde de presentator aan de locatie van het programma,
het koude IJsland. Het is afwachten hoe lang de kandidaten daar blijven, want Rooijakkers sprak over een 'zonnige toekomst'.

Gletsjer
De tweede opdracht vond plaats op een gletsjer waar kokers met geld verstopt waren. Eén groep mocht de ijsmassa op
en in kaart brengen waar de kokers verstopt waren. De andere groep moest ze vervolgens gaan zoeken.
Vijf kokers werden uiteindelijk meegebracht naar beneden. Vier waren leeg en in één zat een bedrag van -500 euro.

Pot kwijt
In de auto bespraken de kandidaten vervolgens de teleurstellende afloop van de tweede opdracht. Maarten van der Weijden
was inmiddels tot penningmeester gekozen. Hij opperde dat het wel eens was voorgekomen dat de pot 'kwijtgeraakt' was.
Dit was echter altijd gebeurd met een goed gevulde pot, maar waarom niet wanneer de pot in de min staat, vroeg Maarten zich af.
De andere kandidaten stemden in en de -500 euro werd verscheurd en is nu dus zogenaamd kwijt.

Vrijstellingen
Bij de derde opdracht bleek dat Frits Huffnagel, Marit van Bohemen en Tim Kamps op de gletsjer een vrijstelling
hadden weten te bemachtigen. Ze moesten deze nu verdedigen op een brug tijdens een paintball-gevecht.
Frits zou zijn vrijstelling inzetten in aflevering twee en was daarmee 1500 euro waard, Tim in aflevering drie
en zou daarom 1000 euro opleveren en Marit 'neerschieten' zou 500 euro opleveren voor haar vrijstelling in de vierde aflevering.
Uiteindelijk wisten de drie echter ongeschonden de overkant van de brug te bereiken. Daarmee behielden ze allemaal hun vrijstelling.

Trieste aflevering
De aflevering werd dus afgesloten met een bedrag in de pot van -500 euro. Tim Kamps sprak van een 'hele trieste eerste aflevering'.
Na het maken van de test moest Marion Pauw IJsland alweer verlaten. 'Neeeee... Hoe kan dat?', reageerde de groep verbaasd
na haar rode scherm. 'Ik had blijkbaar geen briljant inzicht', liet Marion weten over haar 'logische ingevingen'.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik heb ook gekeken en vond voor de verandering de eerste aflevering al erg spannend!
Ik moest bij William erg mijn hoofd schudden en ik vond Marit erg vermakelijk en ontwapenend. Twee redenen om ze tot mijn Mol-kandidaten te maken. Hoewel ik Frits nog nooit vertrouwd heb.
Erg jammer dat Marion er gelijk uitlag, had me er op verheugd wat meer van haar te zien.

Iwan

Heb op hyves gestemd, mijn voospelling:
Afvaller - Hadewych
Winnaar - Frits
De Mol - William

(als er meer forumleden meedoen met het Mol Spel op Hyves hou ik hier ook de ranglijst bij,
heb je geen hyves dan kun je ook hier jouw afvaller, winnaar en de mol voorspellen)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Rapper Dio niet de Mol

AMSTERDAM - Tot grote spijt van zijn mede-kandidaten heeft rapper Dio Wie is de Mol? moeten verlaten.
"Je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet geloven", zei Dio over het spel. "Ik nam te veel risico's."
Er werden tranen gelaten na zijn vertrek. Marion Pauw was vorige week de eerste afvaller.

Volgende week gaan actrice Anne-Marie Jung, politicus Frits Huffnagel, actrice Hadewych Minis, presentatrice Liesbeth Staats,
zwemkampioen Maarten van der Weijden, presentatrice Marit van Bohemen, cabaretier Tim Kamps en musicalacteur William Spaaij
verder in het spannende tv-programma.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vanavond heb ik weinig meegekregen van wie is de mol, zal de herhaling nog eens moeten gaan kijken denk ik.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Telegraaf.nl
Kandidaten onderhandelen in Wie is de Mol?

In de vierde aflevering van Wie is de Mol? heeft geen enkele kandidaat het spannende programma moeten verlaten.
Presentator Art Rooijkakkers verraste de kandidaten met een twist in het executie-onderdeel.
Art liet de kanidaten onderhandelen over het lot van presentatrice Marit van Bohemen en musicalacteur William Spaaij.

De meerderheid van de groep koos ervoor om de executie niet door te laten gaan.
Het gevolg hiervan was echter wel dat de pot, waar op dat moment 10800 in zat, op 0 kwam te staan.

De kandidaten zullen volgende week overigens niet meer te zien zijn in het ijskoude IJsland,
maar in een nog onbekend warmer oord.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik had voor deze week geen afvaller voorspeld voor wie is de mol?! op Hyves,
ik was het niet vergeten, maar ik dacht dat ik al een afvaller voorspeld had en was te lui om het te checken.
Maar nu was er inderdaad geen afvaller, dus eigenlijk had ik het goed voorspeld,
maar heb er geen punten voor gekregen, vind ik eigenlijk niet eerlijk.  :WAB:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Marit van Bohemen verrast door vertrek Wie is de Mol?

Dikke pech voor presentatrice Marit van Bohemen. De blondine werd donderdag uitgeschakeld in Wie is de Mol?
Ze zag haar vertrek niet aankomen. Sommige fans zagen het echter wel aankomen...

In de teaser van de vierde aflevering was te zien dat presentator Art Rooijakkers een naam intikte op een laptop.
De echte fans van het spannende programma onderzochten de kwestie en het duurde dan ook niet lang voordat
er een screenshot op internet verscheen waarop te zien was dat Art de naam Marit intoetste.

"Natuurlijk het klopte, ik ben eruit. Anderzijds, je weet niet hoe ver mensen technisch iets kunnen doen
en iets anders maken dan het is,
" onthult Marit in RTL Boulevard.

Marit verlaat het programma met gemengde gevoelens. "Het was dubbel om eruit te gaan,
aan de ene kant wil je de groep niet verlaten, maar aan de ander kant wilde ik ook graag naar mijn dochtertje.
"

Maarten van der Weijden, Rapper Dio en Marion Pauw vielen eerder af. Volgende week gaan actrice Anne-Marie Jung,
politicus Frits Huffnagel, actrice Hadewych Minis, presentatrice Liesbeth Staats, cabaretier Tim Kamps
en musicalacteur William Spaaij verder in het spannende tv-programma.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn


Sugamilk

Ik heb alleen de eerste aflevering gekeken, maar vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Dus kan er niet over mee praten.

Iwan

Frits is eruit!!!!!
Had ik echt niet verwacht, ik had hem als winnaar in gedachten, ook omdat hij zo enthousiast was.
Hij was zelf ook enorm emotioneel dat hij weg moest, hij stond gewoon (bijna) te janken.
Jammer dat hij eruit is, hij was mijn favoriete kandidaat......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."