Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wie is de Mol? - 2014

Gestart door Iwan, 31 december 2013, 15:27:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wie is de mol??

Freek Bartels
Susan Visser
Sofie van den Enk
Tygo Gernandt
Jan-Willem Roodbeen
Aaf Brandt Corstius
Jennifer Hoffman
Daphne Bunskoek
Owen Schumacher
Maurice Lede

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb er zin in vanavond....... (wie is de mol begint weer) heb de app zojuist gedownload zodat ik interactief mee kan spelen.

Zijn er hier nog meer mensen die de app geinstalleerd hebben en dan of in een poule zitten of met een poule mee willen doen?

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gekeken...

Iwan



Citaat van: Sugamilk op  2 januari 2014, 21:45:12
Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gekeken...
Is heel leuk, ik volg het nu een paar jaar, volgens mij ben ik ooit begonnen met kijken door Lynn.
Maar als de uitzending ervoor is mis ik altijd best wel veel, dus kijk het meestal ook nog eens terug.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Wie Is De Mol? trekt veruit meeste kijkers

De eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol? (AVRO) heeft gisteren bijna 2,5 miljoen kijkers getrokken.
Het was daarmee het bestbekeken programma van de dag. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek.

In het nieuwe seizoen - dat zich afspeelt in Hongkong - doen tien BN'ers mee, van wie Maurice Lede al meteen naar huis kon.
In de race zijn nog onder meer Aaf Brandt Corstius, Daphne Bunskoek, Tygo Gernandt, Owen Schumacher en Susan Visser.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik vind het een geweldig programma!
Ik kijk al jaren en blijf het leuk vinden.
Wat ik wel steeds minder leuk vind is dat er steeds meer bij komt. Het lijkt wel of je met alles mee moet doen, radio luisteren, forum volgen, app installeren en meedoen, poules doen. En dat vind ik dan weer jammer. Ik vind "gewoon kijken" eigenlijk leuk genoeg, maar dat is tegenwoordig eigenlijk niet meer genoeg.

carola

ik kijk het verder ook niet, maar ik denk Tygo

Iwan

Citaat van: Lejah op  4 januari 2014, 09:46:24
Ik vind het een geweldig programma!
Ik kijk al jaren en blijf het leuk vinden.
Wat ik wel steeds minder leuk vind is dat er steeds meer bij komt. Het lijkt wel of je met alles mee moet doen, radio luisteren, forum volgen, app installeren en meedoen, poules doen. En dat vind ik dan weer jammer. Ik vind "gewoon kijken" eigenlijk leuk genoeg, maar dat is tegenwoordig eigenlijk niet meer genoeg.
Wij hebben een poule dus als u de app geinstalleerd hebt kunt u ook meedoen....  ;D

Ik vind een app erbij wel leuk omdat je actief mee kunt doen, maar radio luisteren en forum volgen doe ik ook niet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Bijzondere wending Wie is de Mol?

De kandidaten van het programma Wie is de Mol werden dit keer verrast tijdens de eliminatie.

De deelnemers moesten duo's vormen waarvan er maar een het scherm te zien kreeg.
Daarna werd de duo's gevraagd om een naam op te schrijven van een van de kandidaten
die over hun lot mocht beslissen.

Jennifer was de eerste en zij kreeg tot haar opluchting een groen scherm. Aaf was de volgende
en ook zij kreeg groen licht. Jan Willem mocht eveneens blijven.

Vervolgens koos Daphne voor Susan die een vrijstelling had, dus dat betekende dat er deze keer
niemand hoefde te vertrekken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Jennifer Hoffman afgevallen.... was er net van overtuigd geraakt dat ik fout zat met mijn keuze voor de mol
en dat toch Jennifer Hoffman de mol is, maar ze viel meteen dezelfde aflevering af.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Wie is de Mol? tijdelijk niet op tv door Olympische Spelen

Wie is de Mol? is vanaf volgende week twee weken lang niet op tv te zien. Het programma moet wijken
voor programmering rond de Olympische Spelen. Fans van Wie is de Mol? kunnen de show online volgen.

Dat heeft omroep AVRO aan dagblad Spits laten weten.

Via de website van Wie is de Mol? en via social media wordt een terugblik op de zesde aflevering gegeven
(die morgen wordt uitgezonden), met beelden die niet op televisie zijn getoond. Daarnaast krijgen fans
online de gelegenheid hun Mol-theorieën toe te lichten.

Henry Schut en Erben Wennemars presenteren hun talkshow over de Olympische Spelen in Sotsji
na het Achtuurjournaal. Nederland 1 is van 7 tot 24 februari de Olympische zender tijdens de Spelen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Jan-Willem Roodbeen de Mol?

Radiomaker en Wie is de Mol?-kandidaaat Jan-Willem Roodbeen heeft op de radio
een bijzondere uitspraak gedaan die zou kunnen verraden dat hij de Mol is.

Jan-Willem zei donderdag onaardige dingen over Sex and the City-actrice Sarah Jessica Parker.
"Sorry dat ik het zeg, maar zij heeft echt een lompe nep kin."

In De Staat van Stasse werden de woorden 'lompe nep kin' achterstevoren afgespeeld.
En dan lijkt het erop dat Jan-Willem zegt: "Ik ben de Mol." Is hij ontmaskerd?

De WIDM-kandidaat reageert in RTL Boulevard: "Ik vind dit een van de beste theorieën tot nu toe.
Hier schrik ik echt van.
" De radiomaker kan/mag niet zeggen of hij inderdaad de grote sabotoeur is
van het succesvolle Avro-programma. "Ik zou nooit met de hand op mijn hart zeggen dat ik niet de Mol ben.
Daar kan ik natuurlijk geen uitspraken over doen.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vanaf het begin van dit seizoen van WIDM zit ik al op Jan-Willem als mol,
maar sinds gisteren neig ik steeds meer naar Susan als mol.....

En wat betreft de uitspraak van Jan-Willem over de kin van Sarah Jessica Parker... Ik vind het wel
een vreemde uitspraak en het zou net iets zijn voor WIDM, maar ik weet niet in welk verband hij
het gezegd heeft, en daarbij lijkt het mij toch wel een beetje vergezocht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Mijn mol is eruit.........   :'(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Susan, Freek en Sofie in finale Wie is de Mol?

Susan Visser, Sofie van den Enk en Freek Bartels zitten in de finale van Wie is de Mol?
Dat werd vanavond duidelijk in de een-na-laatste aflevering van het populaire AVRO-programma.

In de laatste fragmenten van de uitzending vertelde Art Rooijakkers dat Freek Bartels niet de mol is.
Eerder in het programma moest Tygo Gernandt de groep verlaten.

In de aflevering van volgende week wordt duidelijk wie dan toch de mol is
en wie de winnaar en verliezer van het spel zijn.

Andere deelnemers die al eerder afvielen waren Aaf Brandt Corstius, Daphne Bunskoek,
Jan-Willem Roodbeen, Jennifer Hoffman, Maurice Lede en Owen Schumacher.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik denk nu dat het Susan is

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Susan Visser is de Mol

Susan Visser is de Mol. Dat werd duidelijk in de laatste aflevering van het succesvolle AVRO-programma.
De actrice stond samen met Freek Bartels en Sofie van den Enk in de finale. Freek kwam als verliezer uit de bus.

Vorige week was al bekend dat hij ook niet de Mol was. Sofie is de winnaar van deze editie van Wie is de Mol.
Zij was door het dolle heen toen ze dit hoorde. Freek was stomverbaasd. 'Ik heb nooit op jou gestemd',
zei hij lachend tegen Susan.

Andere deelnemers waren Tygo Gernandt, Aaf Brandt Corstius, Daphne Bunskoek, Jan-Willem Roodbeen,
Jennifer Hoffman, Maurice Lede en Owen Schumacher.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."