Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Hoe 'herkende' je dat je zwanger was/bent?

Gestart door Iwan, 18 oktober 2011, 15:28:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Indien je nu zwanger bent of zwanger geweest bent....
Hoe 'herkende' jij dat je zwanger bent/was?

Waardoor dacht je;  'Ik denk dat ik zwanger ben'?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Kim op 18 oktober 2011, 15:37:46
Werd niet meer ongesteld! :P

Same here ;). Op 30 april (3 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden) een testje gedaan. Dezelfde dag een 2de. En na het weekend nog 1 ;)

Iwan



Citaat van: Lynn op 18 oktober 2011, 17:15:53
Citaat van: Kim op 18 oktober 2011, 15:37:46
Werd niet meer ongesteld! :P

Same here ;). Op 30 april (3 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden) een testje gedaan.
Dezelfde dag een 2de. En na het weekend nog 1 ;)
Van te voren had je nog geen vermoeden? Heb wel eens ergens gelezen dat vrouwen
dat best wel snel voelen/merken als ze zwanger zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

ALS je zwanger wilt worden denk je elke maand wel "Zou ik zwanger zijn?" Je focus ligt dan alleen nog maar bij je buik en dan krijg je al snel dat je bepaalde dingen gaat "voelen", maar dan blijkt dat het niet altijd zo is! Dacht vaker.....volgens mij ben ik zwanger? En dan had ik een negatieve test. Bij onze eerste zwangerschap dacht ik juist....hmmmm volgens mij niet, maar toen was het juist wel zo en ook bij de tweede dacht ik dat ik elk moment ongesteld ging worden en toen bleek het ook positief te zijn....

Lynn

Citaat van: Iwan op 24 januari 2014, 17:17:54


Citaat van: Lynn op 18 oktober 2011, 17:15:53
Citaat van: Kim op 18 oktober 2011, 15:37:46
Werd niet meer ongesteld! :P

Same here ;). Op 30 april (3 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden) een testje gedaan.
Dezelfde dag een 2de. En na het weekend nog 1 ;)
Van te voren had je nog geen vermoeden? Heb wel eens ergens gelezen dat vrouwen
dat best wel snel voelen/merken als ze zwanger zijn.

Op 30 april 2011 zijn we nog even de singels over gelopen.  Ik wilde snel naar huis omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Eenmaal op het toilet bleek dit niet zo te zijn en vroeg ik Derk om de test aan te geven. Binnen 10 seconden stond er een plusje. Dus nee, ik voelde het niet aan :)

Sugamilk

Wij waren al ruim 18mnd bezig, dus hadden het niet verwacht.
Maar ik merkte dat ik mij anders voelde. Minder last van prikkeligheid en m'n borsten... Heel vreemd. Ik deed een test en was zwanger! Onwerkelijk voor ons, en heb er nog 5 gedaan om dat ik het niet geloofde