Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Nieuw: Deodorant voor 'zweetborsten'

Gestart door Iwan, 28 januari 2014, 18:36:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

Nieuw: Deodorant voor 'zweetborsten'

Marketingjongens die de afdeling 'borsten en vagina's' kregen toegewezen, zitten wellicht in hun vuistje te lachen.
Hoe verklaar je anders het nieuwe schoonheidsproduct dat belooft je te zullen verlossen van je borstzweet?

'Swoobs' worden ze in Amerika genoemd, een samentrekking van 'sweaty boobs' of zweterige borsten.
Drie bedrijven brengen producten op de markt die deze 'epidemie' moeten uitroeien. Daaronder de deodorants
'Fresh Breasts' en 'You Bet No Boob Sweat'. Vrouwen die buitensporig zweten, grijpen beter naar 'Bust Dust'.

Vaginaal bleken
'Als je de fabrikanten van dergelijke producten moet geloven, zijn onze vagina's als de stinkende mouwen van
een tovenaar en produceren onze borsten zweetkaas
', foetert journaliste Poorna Bell van The Huffington Post UK.

'We hadden al een reeks vrouwelijke hygiëneproducten die onze vagina met schuldgevoelens opzadelen,
we hadden vorig jaar het vaginale bleken en het nieuws dat plastische chirurgie aan de schaamlippen in de lift zit.
Wat krijgen we nog allemaal?
'

Jill Filipovic in The Guardian: 'Als bedrijven op zo'n doorzichtige manier proberen onze onzekerheden aan te wakkeren
zodat we hun producten zouden kopen, moeten we ons afvragen: gaat het hier over het plezier van het spelen
met de esthetiek van ons lichaam? Of probeert iemand me te overtuigen iets te kopen door me te vertellen dat er iets
vreselijk fout is met mijn lichaam?
'

Ook voor teelballen
Radhika Sanghani in The Telegraph: 'We gaan niet zwichten voor alweer een reclametruc die ons wil laten voldoen
aan een buitenaards idee van vrouwelijke perfectie. Zweet is natuurlijk, of het nu onder je oksels, op je rug of tussen
je borsten is. Het regelt je lichaamstemperatuur
'.

Maar er is ook goed nieuws: cosmeticamerk Fresh Body biedt ook het product 'Defunk your Junk' aan, een deodorant
voor onwelriekende teelballen.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."