Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedroomd?

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 06:55:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lynn

Ik droomde van de week dat een vrouwelijk collega op een voetbalplaatje van de Albert Heijn stond met een FC Groningen shirt.

Iwan

Ik droomde dat Le petit Pousse (das mijn poes) doormidden was en dat ik haar
weer aan elkaar ging nieten. Ze had er gelukkig geen last van, maar het was geen gezicht.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik droomde vanacht dat ik in een Jeep grand cherokee limited naar een klooster werd gereden.
Ik droeg mijn normale kleding en toen ik de drempel passeerde verandere ik in een non. Ik zag
overal kinderen lopen met glimlachen op hun gezicht. We gingen eten in een grote eetzaal met
van die mooie glimmende kroonluchters. Op eens hoorde we de knallen van een jachtgeweer.
Ik draaide me om richting de deur en daar zag ik een man staan die zomaar op iedereen schoot.
We doken onder de tafel en renden gehurkt naar de achteruitgang.

Toen stonden we in het bos en we renden ons suf. Aan alle bomen waren kinderen vastgebonden
en ze hadden geen ogen meer!  :-\ Ik gilde en kon van shock niet meer rennen. Een klein meisje
trok me mee. We kwamen bij een weg waar veel auto's langsreden maar niemand reageerde.
Tussen de auto's door en weer door een nieuw stuk bos. Achter ons hoorden we de schoten van
het geweest steeds dichterbij komen. Het volgende stukje bos was niet lang en er waren geen
kinderen vastgebonden. Daarna was een afgrond....naar een kanaal.

We konden niet verder. De man zag ik op ons afkomen....en op het moment dat hij ging richten
trok ik de drie kinderen mee het kanaal in. We kwamen allemaal boven water en stroomden richting
de stad. Daar was het carnaval en werden we door een piraat uit het water gehaald. Ik trilde helemaal
en wilde naar de politie. Toen werd ik naar een auto gebracht die me naar het politiebureau zou brengen.
Ik stapte in en de deuren werden afgesloten. Ik keek naar de bestuurder en dat was.....de man met het
geweer...

Toen werd ik zwetend wakker!

Kim

Ik droomde vanacht dat ik door mijn oude basisschool liep terwijl het nacht was.
Mensen hadden verteld dat het hier spookte en ik was eens benieuwd of dat echt
zo zou zijn.

Ik liep door de gangen en keek door de kleine ruiten de klaslokalen binnen. In elke
groep zag ik gedaantes tevoorschijn komen en op de gang werd ik achtervolgd door
een bende zombies. Ik voelde me misselijk worden, maar kon niet overgeven omdat
ik bang was dat ik door het geluid van het overgeven meer geesten zou "wakker"
maken.

Ik wilde weg, maar alle deuren waren op slot. Ik hoorde krakende en ploffende
geluiden en ik werd helemaal gek! Ik zat aan een deur te rammelen en achter me kwamen
de geesten langzaam aangelopen, ik bleef rammelen en rammelen.....

en toen werd ik wakker

Kim

Ik heb vanacht gedroomd dat ik bij het ziekenhuisbed van mijn opa zat.
(mijn opa is 9 jaar geleden overleden) Naast mij zat mijn broer met een flesje
limonade. Opa was aan het vertellen en wij luisterden aandachtig. Hij vertelde
over de oorlog. Hij vertelde dat hij ons miste maar wel gelukkig was waar hij
nu was. Ik gaf opa een kus en liep naar de deur, zwaaide naar hem en liep de
gang op van het ziekenhuis.

Toen werd ik wakker

Iwan

I had a dream! Duidelijk en herkenbaar was de persoon waarover ik droomde te herkennen.
Normaliter ben ik niet zo van dromen onthouden, maar vanmorgen wist ik het nog.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vannacht kort en slecht geslapen, maar wel gedroomd, ....... over mijn katten, en een kat die ik al een paar jaar niet meer heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ik heb gedroomd dat ik piloot werd :P

Kim

Ik droomde dat ik in Antwerpen was. Ik stond in een souvenirswinkel een magneetje uit te zoeken.
Op de terugweg naar het station zag ik een flatgebouw in brand staan en opeens kreeg ik in mijn
hoofd te zien hoe dat gebeurde. Het was geen gewone brand, het was een aanslag!

In de trein op de terugweg naar een andere stad zag ik overal lichtflitsen en rook. Aangekomen in
ons hotel keek ik naar buiten en zag ik overal explosies. Ik dankte mijn ouders voor mijn opvoeding
en trok me terug in de kruipruimte van het hotel....

Toen werd ik wakker!  :-[

Iwan

Vannacht over mijn vader gedroomd, zal wel komen omdat gisteren zijn sterfdag was.
Ik droomde dat ik in mijn ouderlijk huis was, wat vreemd genoeg niet op mijn ouderlijk huis leek,
en dat daar nieuwe mensen in woonden, ik woon er in het echt zelf nog in. De nieuwe bewoners
van het huis waren het huis aan het opknappen en vonden een foto-album in de muur
met foto's van mijn vader en van de elektricien die momenteel in het huis aan het werk was.
(mijn vader was ook elektricien.)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik droomde dat ik aan het verdrinken was. Werd op tijd wakker van de wekker.

Iwan

Ik droomde over een meisje waar ik jarenlang verliefd op ben geweest, was een geheime liefde.
Ik droomde dat ik samen met haar op mijn slaapkamer was en dat we naar muziek luisterden,
alleen kon ik haar niet aan haar verstand peuteren dat mijn cd's niet kunnen worden afgespeelt op mijn Pick-up.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb gedroomd over vrienden van vroeger die ik al jaren niet meer heb gezien.
Het was niet echt een droom die ergens op sloeg, zij zaten op de fiets en ik in een soort van bus
en ik reed steeds langs ze, maar zij kwamen helemaal niet vooruit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

dat ik ging trouwen, en het allemaal ging zoals ik   in gedachten  had, maar eerst nog maar een poosje wachten daar mee  :)

Iwan

Ik droomde van een meisje uit langvervlogen tijden...
Ik droomde dat ik opzoek ging naar mijn lief in het buitenland, op de brommer.
Ik reed naar de stad waar ze woont en daar vond ik haar.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

gaat het over wie ik denk dat het over gaat? kijk maar uit dan  ;D

Ik droom voor zover ik weet de laatste tijd niet, ben gewoon knock out door de nachtvoedingen gelukkig nu nog maar 1x per nacht dus begin bij te tanken

Iwan



Citaat van: Goitske op  9 december 2012, 14:23:48
gaat het over wie ik denk dat het over gaat? kijk maar uit dan  ;D

Ik droom voor zover ik weet de laatste tijd niet, ben gewoon knock out door de nachtvoedingen
gelukkig nu nog maar 1x per nacht dus begin bij te tanken

Ging niet over Ana, mocht je die bedoelen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een afspraak met iemand die ik van het internet ken had.
Zij had inmiddels een kind, die heeft ze in het echt ook, maar dat vond ik niet erg.
En we zaten in een café met ons twee... Toen werd ik wakker en was het 3uur.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Nu zijn we natuurlijk benieuwd over wie jij had gedroomd!!!

PS: Valt me nu in dat ik een paar dagen terug over jou Iwan heb gedroomd.
Was een beetje vreemd.....

Iwan

Citaat van: Kim op 10 mei 2013, 13:10:40
Nu zijn we natuurlijk benieuwd over wie jij had gedroomd!!!

PS: Valt me nu in dat ik een paar dagen terug over jou Iwan heb gedroomd.
Was een beetje vreemd.....
Vertel... wat was er zo vreemd?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."