Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Kat bevalt van hond?

Gestart door Iwan, 27 april 2007, 13:36:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Een kat in China lijkt te zijn bevallen van een puppy.
De kat heeft vier babykatjes gekregen, waarvan er één verdacht veel lijkt op een witte poedel.


"Hij ziet er heel anders uit dan de andere katjes en zijn mond, neus en poten lijken meer op die
van een hond
", aldus eigenaar Zhang Qiming. "Daarnaast is zijn staart een centimeter korter dan
die van de anderen
", meldt Ananova.com

Volgens de Zhengzhou Evening Paper lopen buren van Zhang de deur plat om de kat-hond te bekijken.
Volgens het baasje heeft de kat al eerder kleintjes gekregen, maar nog nooit een als deze.
"Ik heb haar al twee jaar en ik laat haar altijd haar gang gaan als ze wilt gaan daten met andere katten
en als ze de hele nacht buiten wilt blijven
", aldus Zhang.




Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Celine


Iwan

Erg apart, helemaal als je je bedenkt dat katten en honden teveel van elkaar verschillen
(de genen van katten wijken te ver af van de genen van honden om zoiets mogelijk te maken)
om samen jongen te krijgen, een kat heeft bv 19 paar chromosomen en honden hebben 38 paar chromosomen.

Bevruchting tussen twee verschillende diersoorten is al vrijwel onmogelijk, alleen tussen twee diersoorten
die genetisch gezien vrijwel hetzelfde zijn, zoals bijvoorbeeld een paard en een ezel is het mogelijk om te kruizen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Layla

Ik ken het verhaal, wel grappig inderdaad.