Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

"Tom & Jerry is een joodse samenzwering"

Gestart door Iwan, 26 februari 2007, 23:21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan


Volgens Hasan Bolkhari, professor aan een Iraanse universiteit, is Tom & Jerry niet zomaar een onschuldige
cartoon. Bolkhari stelt dat de tekenfilm een creatie is van de Joden om het beeld van de muis in Europa
te veranderen. De professor deed zijn uiteenzetting van Tom & Jerry als joodse samenzwering op de Iraanse
televisie (zie filmpje). De Iraniër heeft een heuse theorie voor die stelling. In Europa zou de muis als een vuil
dier bekend staan, reden ook waarom de Joden door de Duitsers tot 'vuile muizen' werden gebombardeerd.

''Jerry, de muis, ziet er altijd schattig uit, terwijl hij 'die arme kat' constant pijn doet", doet Bolkhari
zijn verhaal. "Muizen zijn sluw. Geen enkele etnische groep ter wereld is zo heimelijk als de joden.''
Nog volgens de professor werden Tom & Jerry in het leven geroepen om het beeld van de Joden als een
sluw volk bij te sturen. ''Wat de muis doet is slecht, maar we keuren het niet af omdat ze zo lief en slim overkomt.''




Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

En ik maar denken dat de muis altijd won omdat ie de natuurlijke "underdog" is en mensen graag de "underdog" zien winnen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."