Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Aangeklaagd na 'genezen' homo

Gestart door Iwan, 16 januari 2008, 19:01:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM -  Een luchthavenmedewerkster is aangeklaagd omdat ze nogal opdringerig
probeerde een homofiele collega 'te genezen'.

Allwyn Rondeau zit ziek thuis nadat hij weken ernstig was lastiggevallen door de Engelse Lucy Chilton.
De beveiligingsmedewerker had geen leven op zijn werk. Collega Lucy wreef opzichtig met haar borsten
tegen Allwyn en vroeg hem regelmatig of hij geen seks wilde met haar.

Ook deed ze haar achterwerk naar boven en riep tegen de 46-jarige collega: 'give it to me'.

De pesterijen begonnen twee jaar geleden op een kerstfeestje van werk.
Toen hij zei homo te zijn werd het snel erger. Op het hoogtepunt gaf Lucy
notabene Allwyn bij de leiding aan als de boosdoener.
Collega's van de gepeste man getuigden echter voor hem.

Allwyn zit ziek thuis en eist een onbekend schadebedrag van zijn ex-collega, zo schrijven Engelse media.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Terecht dat die mevrouw is aangeklaagd, belachelijk dat ze iemand het leven zo zuur kan maken,
omdat ze zich schijnbaar afgewezen voelt. Ik kan dat echt niet begrijpen dat mensen denken dat homoseksualiteit
een soort griepje is, een ziekte die tamelijk makkelijk te genezen is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Kon ze zelf niemand vinden en heeft ze zo haar frustratie op die man afgereageerd?

Jee zeg, iedereen weet dat je een persoon die homo is niet kunt genezen door maar tegen hem aan te schurken en hem uit te dagen, het is geen ziekte
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

DonWoozy

Die beste man moet toch lekker zelf weten of hij homo is ja dan nee sjonge jonge laat hem rusten k*twijf ;)