Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Meisje met piercing anderhalf uur vast in zwembad

Gestart door Iwan, 25 augustus 2009, 20:05:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

ALMELO - Een 15-jarige meisje heeft maandagmiddag anderhalf uur lang vastgezeten in zwembad
Het Sportpark in Almelo. Haar navelpiercing kwam vast te zitten in een rooster in een wand van het zwembad,
aldus directeur Erik Busscher van het zwembad dinsdag naar aanleiding van berichtgeving in TC/Tubantia.
Het lukte de brandweer in eerste instantie niet om haar te bevrijden, waarna het waterpeil werd verlaagd
en het rooster er werd uitgewrikt.

Toen ze eenmaal op een brancard lag, slaagde de brandweer er in rooster en meisje te scheiden.
Afgezien van wat pijn tijdens de bevrijdingsoperatie en lichte onderkoelingsverschijnselen,
hield ze geen verwondingen over aan haar avontuur.






Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Oeps!

Heb dat ook meegemaakt. Mijn toenmalige vriend tilde me op in het zwembad en liet me zakken.
Toen bleef ik aan zijn horloge hangen met mijn navelpiercing en hebben 2 mannen mij op de rand
getild en bevrijdt. Zeer genant kan ik je vertellen! ;) Begrijp dus heel goed dat dit meisje zich nog
rotter heeft moeten voelen! :P

DonWoozy

pfff lekker lullig, gelukkig maar dat ze er niets bijzonders aan over gehouden heeft!

Iwan



Citaat van: Kim op 25 augustus 2009, 20:08:22
Oeps!

Heb dat ook meegemaakt. Mijn toenmalige vriend tilde me op in het zwembad en liet me zakken.
Toen bleef ik aan zijn horloge hangen met mijn navelpiercing en hebben 2 mannen mij op de rand
getild en bevrijdt. Zeer genant kan ik je vertellen! ;) Begrijp dus heel goed dat dit meisje zich nog
rotter heeft moeten voelen! :P
Doet dat niet onzettend pijn om met je navelpiercings te blijven hangen aan iets?
Mijn navel doet mij sowieso erg snel pijn en ik heb niet eens een piercing erin.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Wat een geluk dat het nog zo is afgelopen het had veel erger kunnen zijn, het lijkt mij ook een zeer pijnlijke situatie.

Kim

Citaat van: Iwan op 27 december 2010, 17:56:52
Doet dat niet onzettend pijn om met je navelpiercings te blijven hangen aan iets?

Neuh....viel wel mee.....werd ook hoog gehouden he? Dus was niet uitgescheurd! :D