Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

'Slaapwandelaar' die meisje verkracht vrijgesproken

Gestart door Iwan, 23 oktober 2009, 15:35:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

           

In het oosten van Londen is een student vrijgesproken voor een verkrachting die hij zogezegd
in zijn slaap zou hebben gepleegd. De 21-jarige Nick Walker bracht op 26 januari vorig jaar
de nacht door in het gezelschap van een jonge vrouw en nog een jongen in een studentenflat,
waar hij het meisje zou verkracht hebben. De jongen zei zich niets te herinneren.

Slaap
Tijdens zijn eerste ondervraging zei hij het meisje mogelijk had aangerand in zijn slaap,
en dat hij al een paar keer iets gelijkaardigs had gedaan bij zijn vriendin. "Ik was niet dronken
en als ik het al heb gedaan, dan was het in mijn slaap,
" luidde het. Voor de de rechtbank
zei Walker echter dat hij die verklaringen aflegde omdat het toen laat was, en hij weg wou.
"Ik was doodsbang en wou naar huis," zei hij. De jongen gelooft niet dat hij het meisje echt kon
verkrachten zonder wakker te worden.

Seks
Het slachtoffer zegt dat ze wakker werd met haar pyjamabroek en onderbroek omlaag,
terwijl Walker seks met haar had. "Ik trok mijn broek terug op en kroop weg van hem
en terug op de kussens
," zei ze. De volgende ochtend verliet Walker de flat zonder iets
tegen het meisje te zeggen. Later probeerde hij haar wel als vriend toe te voegen op Facebook.
De jonge vrouw zei tegen de rest "dat ze was wakker geworden in een ongepaste situatie
en dat ze hem (Nick) in zijn gezicht wou slaan
". Ze zei echter niet dat ze verkracht was,
meldt de Daily Mail.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

beetje raar verhaal hoor! ik geloof het nog niet echt!

Iwan

Citaat van: DonWoozy op 26 oktober 2009, 08:26:24
beetje raar verhaal hoor! ik geloof het nog niet echt!
Ik ook niet, ik kan me niet voorstellen dat je zoiets doet en er niets van merkt en gewoon doorslaapt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."