Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Seksen als afstudeeronderzoek

Gestart door Iwan, 6 oktober 2010, 17:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: AD.nl

Seksen als afstudeeronderzoek

ROTTERDAM - De Amerikaanse Karen Owen nam haar afstudeeronderzoek wel heel letterlijk: ze schreef een scriptie
over haar seksuele verkenningen tijdens haar studententijd. Owen hield haar bedpartners keurig bij op de inmiddels
beruchte 'Fuck List' en deed uitvoerig onderzoek naar de mannen.

De studente zou binnenkort afstuderen aan de Duke University en wilde haar coïtale activiteiten
vastleggen voor het nageslacht. Het resultaat was de 'Fuck List, An education beyond the classroom:
excelling in the realm of horizontal academics
'.

Om genoeg materiaal te hebben voor haar scriptie genoeg, had de jonge promovenda geslachtsgemeenschap
met dertien leden van de honkbal-, tennis- en Lacrosse-teams. De nietsvermoedende mannen werden ingedeeld
in verschillende categorieën, zoals: aantrekkelijkheid, talent, agressiviteit en uiteraard de grootte van de roede.
De lijst staat vol met rapportcijfers en beschrijvingen hoe Owen steeds tot de daad kwam.

Benaderd voor boeken- en filmdeals
Zowel de universiteit als de bewuste mannen konden er niet om lachen. Owen kon het namelijk niet laten
om de lijst aan haar vriendinnen te e-mailen, waarna de lijst op internet terecht kwam.
Owen heeft inmiddels spijt bekend, maar is de afgelopen dagen wel meerdere malen benaderd voor boeken- en filmdeals.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb het onderzoek bekeken, zie link, en kan me voorstellen dat de jongemannen niet in hun nopjes waren dat ze zo publiekelijk
beoordeeld werden op hun lichaam en andere 'kwaliteiten'. Ik zou furieus zijn indien ik mijn naam zo in een onderzoek, en dan ook
nog op internet, zou tegenkomen. Maar ik zou natuurlijk wel mijn scores even vergelijken met de scores van mijn opponenten.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."