Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vrouw laat derde borst implanteren

Gestart door Iwan, 23 september 2014, 00:28:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

Vrouw laat derde borst implanteren

Een Amerikaanse vrouw liet onlangs een derde borst inplanten.
Haar beweegredenen? Ze wil zo graag een realityster worden op tv én mannen op een afstand houden.

Het had heel wat voeten in de aarde voor Jasmine Tridevil haar ultieme droom kon waarmaken, meldt news.com.au.

Jasmine moest meer dan vijftig dokters bellen voor ze haar zin kreeg. De artsen wilden om ethische redenen
niet op haar verzoek ingaan maar ze volhardde tot een plastisch chirurg zwichtte.

De vrouw uit Florida spendeerde meer dan 20.000 dollar aan de ingreep. 'Het kostte me echt veel moeite
om een dokter te vinden die het wilde doen.
' Het implantaat van haar derde borst werd omhuld met huid uit haar buik
en de tepel liet ze erop tatoeëren.



Jasmine is dolgelukkig met haar derde 'aanwinst' maar niet iedereen deelt haar vreugde.
Haar ouders vinden het maar niks. Ook haar zus schaamt zich een beetje 'maar ze hebben het intussen toch aanvaard',
luidt het. Meer nog dan een opvallende realityster worden, heeft ze met de opvallende ingreep nog een tweede doel.
'Ik wil er de mannen mee op afstand houden want ik wil niet meer daten.'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 23 september 2014, 00:28:49


Citaat van: AD.nl
Vrouw laat derde borst implanteren

Een Amerikaanse vrouw liet onlangs een derde borst inplanten.
Haar beweegredenen? Ze wil zo graag een realityster worden op tv én mannen op een afstand houden.
........................
.....................................
Jasmine is dolgelukkig met haar derde 'aanwinst' maar niet iedereen deelt haar vreugde.
Haar ouders vinden het maar niks. Ook haar zus schaamt zich een beetje 'maar ze hebben het intussen toch aanvaard',
luidt het. Meer nog dan een opvallende realityster worden, heeft ze met de opvallende ingreep nog een tweede doel.
'Ik wil er de mannen mee op afstand houden want ik wil niet meer daten.'
Een derde borst zal de mannen inderdaad wel afstand houden want elke vrouw, en man,
weet hoe een hekel de meeste mannen hebben aan borsten. Als ik het wel heb heeft
de dame met 3 borsten uit de film Total Recall zelfs een aanzienlijk aantal, mannelijke, fans.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ik vind het gewoon een ziek mens, bah!

Iwan



Citaat van: AD.nl
'Vrouw met drie borsten is een hoax'

'Dit is een hoax, die beelden zijn vrijwel zeker gemanipuleerd.' Plastisch chirurg Matthew Shulman uit New York
durft er beide handen voor in het vuur te steken dat Jasmine Tridevil uit de stad Tampa in de Amerikaanse staat
Florida de kluit belazert. Deze 21-jarige vrouw postte afgelopen weekend een foto op instagram,
waarop ze met drie borsten te zien is of volgens Schulman 'zou zijn'.

Tegen The Daily Dot zegt Shulman: 'Ik wil graag schriftelijk laten vastleggen dat de voorgevel van Tridevil vals is.
Alle filmpjes en video's zijn van een dusdanig slechte kwaliteit, dat daarop niet is te zien of de borsten echt zijn.
'

Daarnaast is volgens de chirurg in de praktijk nog nooit iemand in de buurt gekomen van een geslaagde ingreep,
zoals Jasmine nu toont'. Hij erkent wel dat 'het theoretisch mogelijk zou kunnen zijn om een derde borst te fabriceren,
maar dat niemand daar tot nu toe in geslaagd is omdat er teveel technische problemen bij komen kijken'.

Afschrikmiddel
De redenen van de ingreep van de wannabe-realityster waren tweeledig. Tridevil wil met haar derde borst
mannen afschrikken omdat ze het daten beu is. Daarnaast heeft ze aspiraties om realityster te worden.

Shulman mag gerust een deskundige op het gebied van borsten genoemd worden.
Hij hielp in zijn carrière al honderden vrouwen met medische ingrepen of reconstructies aan de borsten.

Vals
Inmiddels heeft ook de bekende waar-of-niet-website Snopes.com het verhaal van de drie borsten van Tridevil
gekwalificeerd als vals. De site kwam na enig onderzoek ook achter dat de echte naam van Tridevil Alisha Hessler is,
een eigenaresse van een massagesalon in Tampa.

Shulman heeft Tridevil ook uitgenodigd om haar borsten te mogen onderzoeken. Daarop heeft ze niet gereageerd.
Ook op andere verzoeken voor interviews heeft ze nog niet gereageerd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ach....het is haar lijf en als zij hier gelukkig van wordt?
Heb er geen moeite mee hoor!

Iwan

Citaat van: Kim op 24 september 2014, 12:32:18
Ach....het is haar lijf en als zij hier gelukkig van wordt?
Heb er geen moeite mee hoor!
Moet ze natuurlijk zelf weten, maar wanneer het echt is, wat ik betwijfel, dan denk ik dat ze
meer gebaad is bij een goed gesprek met een psycholoog.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

das toch gewoon onhandig, ik heb geen 3 handen hoor hahaha ik vind het maar niks