Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Zeven 65-plussers omgekomen tijdens grootste seniorenorgie

Gestart door Kattenhuis, 18 oktober 2014, 20:19:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kattenhuis

Zeven 65-plussers omgekomen tijdens grootste seniorenorgie

In België zijn afgelopen weekend zeker zeven 65-plussers omgekomen door een hartaanval. Ze deden mee aan de 'grootste seniorenorgie ooit', maar helaas liep dat niet goed af.

Ruim 2000 oudjes kwamen bijeen op een onbekende locatie in het Belgische stadje Charleroi, om de grootste seniorenorgie te houden. Op het feestje, dat bekend staat als de '50 Shades of Karolos' mogen alleen 65-plussers komen.

Het feestje was net op volle gang toen 2 personen pijn in hun borst kregen. Op het feestje waren ook twee doktoren aanwezig, maar die beseften al gauw dat ze het met zijn tweeën niet aankonden. Door de paniek die ontstond om de 1e slachtoffers, kregen andere enkele andere aanwezigen ook een hartaanval.

Verschillende ambulances moesten ter plaatse komen, maar helaas mocht het niet meer baten. In totaal zijn er 7 zeven 65-plussers overleden.

(Bron: leeshetnu.nl)

Iwan

La petite mort..... Ik kan me voorstellen dat er minder leuke manieren zijn om te sterven dan tijdens (groeps)seks.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

tja het klinkt voor mij als eigen schuld dikke bult, dat risico loop je met dat soort dingen.