Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Opknapbeurt of Verbouwing.....

Gestart door Iwan, 22 februari 2011, 16:02:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Het voorjaar is weer in aantocht en daarmee de periode dat het bij velen begint te kriebelen....
:poets:  Vol overgave wordt er weer geklust, schoongemaakt, opgeruimd en ingericht.....  :poets:
Deel jouw plannen, verhalen en/of foto's over het opknappen, klussen en inrichten hier
of laat ons versteld staan van het resultaat van jouw noeste arbeid.......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik wacht op mooier weer zodat ik mijn garage verder kan opruimen en goed schoonmaken en dan kan gaan inrichten.
Ik weet alleen nog niet precies wat ik met mijn garage wil ga doen, ik denk dat ik er een soort van werkplek/relaxplek van ga maken.  ;D


foto's van de huidige staat van mijn garage volgen nog.......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Momenteel nog een behoorlijk rotzooi, al heb ik hem al wel bijna leeg (hij stond helemaal vol).


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn


Iwan



Citaat van: Lynn op 28 februari 2011, 10:53:03
Wat een bekende scooter ;)
Is hij nog wel herkenbaar voor jou??
Na de diefstal lag die helemaal uit elkaar en waren delen kapot gemaakt.
Dus er zitten nogal wat nieuwe onderdelen op.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn


carola

we hebben alles in gj zijn vakantie aangepakt in ons huisje alleen boven niet zo veel. En voorjaars schoonmaak heb ik niet zo doe elk week wat extra erbij

Iwan

Ik heb nog steeds niets gedaan in de schuur, ben een voor mij uit schuiver.
Binnenkort toch maar eens mee gaan beginnen. Zal de buren ook even mijn sleutel van mijn fietsenschuurtje
terugvragen die zij hebben ingepikt. Dan kan mijn scooter uit de garage en in mijn fietsenschuurtje staan 's nachts.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisteren wederom in de schuur bezig geweest, nu nog goed schoonmaken en dan een kleedje op grond en gordijnen voor de ramen.





"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Foto 1        - vanmiddag tijdens het schoonmaken.
Foto 2 & 3 - nu


(foto's hierboven geven beeld hoe het voorheen was)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Mijn schuur is inmiddels alweer een puinhoop, deze week nog even zien op te ruimen.
Morgen (of overmorgen) komt mijn neef om een nieuw raam in de achterdeur te zetten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan




Ik wil binnenkort mijn wc gaan vernieuwen.
Iemand nog een leuk idee voor bv de tegeltjes, de wc-bril en/of de wc-pot??
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ben nu bezig op de zolder van mijn garage. Staan spullen van mijn broer, is nog een grote puinhoop.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik zou zelf rustige tegels doen vind zelf antraciet erg mooi, evt op de vloer zwart witte getrommelde kleine tegeltjes vind dat wel bij je huis passen maar dan toch.

Zelf heb ik een wand paarse schoolbordverf op de muur zitten en liggen krijtjes dus iedereen kan er wat op zetten en wordt ook regelmatig gedaan. Toiletbril is ook paars.

Goitske

Nog even en wij zijn klaar met klussen in huis, zijn al maanden tussen alles door aan het klussen naja er wordt voor mij geklust... voordeel van zwanger zijn hoef je het zelf niet te doen. Het is nu nog puntjes op de i zetten, wachten tot de lamp die zaterdag besteld is binnen komt netzo als de nieuwe tussendeur.
Schoonvader is met de laatste kozijnen bezig met schilderen en Marcel met het afwerken van het laminaat en dan moet de kast op zijn kamer nog in elkaar gezet worden en die op onze slaapkamer moet de deuren nog krijgen.
Over 2 weken komt een vriend even knoppen van een paar verwarmingen vervangen en voor de kinderkamer komt er een thermostaat knop op zodat die kamer goed qua temperatuur is in te stellen.
En dit alles moet binnen 3 weken klaar zijn want dan ben ik uitgerekend (als het kindje eerder komt ook geen probleem want het huis is goed leefbaar tis echt afwerken)

Fotos volgen binnenkort die moet ik nog maken.. misschien straks nog een paar

Goitske

Vandaag nieuwe knoppen op de radiatoren hadden wat lekkage dus vriend van ons heeft vandaag de hele dag geklust, hij werkt bij een installatiebedrijf dus weet wat ie doet. Morgen wordt de nieuwe tussendeur ingekort en afgehangen en gaat schoonpaps deze week schilderen....
Schiet op dus!

Kim

En Iwan, hoe staat het met alle verbouwingen? :P

Iwan

Zolder ziet er nu zo uit....
De slaapkamer moet ik nog even mee bezig,
maar ziet er erger uit dan het is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Wat een zooitje!!! Heeft die tafel sentimentele waarde voor je?

Iwan

Citaat van: Kim op  5 juli 2013, 20:31:09
Wat een zooitje!!! Heeft die tafel sentimentele waarde voor je?
Nee, wou je hem kopen?  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."